Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er enda ikke frisk nok til å jobbe, har så lyst å gjøre noe på dagen, bruker tiden istedenfor på å planlegge alt jeg skal gjøre når psykdommen slipper grepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg er så utrolig ensom.

Alle er ute å har det gøy, folk er på festivaler og grillfester i fleng.

Jeg, jeg har ikke ingen å finne på noe med, og ingen å prate med.

Måtte bare skrive det her før jeg blir gal og hadde lagt ut en klage status på Facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er ensom. Jeg får altfor god tid til å tenke, selv om jeg prøver å fylle dagene med noe. Tankene tar overhånd og det blir bare for mye. Går egentlig rundt med en vond følelse innvendig hele tiden. Sommeren ble ikke slik jeg hadde trodd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Mrs. Random Nick

fordi jeg ikke fikk/får sove i natt. Og fordi jeg sov så mye i går (tirsdag) siden jeg er syk (forkjølt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Fordi jeg er så utrolig ensom.

Alle er ute å har det gøy, folk er på festivaler og grillfester i fleng.

Jeg, jeg har ikke ingen å finne på noe med, og ingen å prate med.

Måtte bare skrive det her før jeg blir gal og hadde lagt ut en klage status på Facebook.

Fordi jeg er ensom. Jeg får altfor god tid til å tenke, selv om jeg prøver å fylle dagene med noe. Tankene tar overhånd og det blir bare for mye. Går egentlig rundt med en vond følelse innvendig hele tiden. Sommeren ble ikke slik jeg hadde trodd...

:hug: Gruppeklem!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner kjæresten noe aldeles fryktelig. Det er vondt å vite at jeg aldri skal se han igjen, i alle fall ikke i dette livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner kjæresten noe aldeles fryktelig. Det er vondt å vite at jeg aldri skal se han igjen, i alle fall ikke i dette livet.

:hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Å, tusen takk! :klem:

Holder akkurat på å drukne mine sorger med lakris-is og Pepsi Max.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, tusen takk! :klem:

Holder akkurat på å drukne mine sorger med lakris-is og Pepsi Max.

Håper du har folk rundt deg som du kan prate med? Kjenner deg jo ikke, men har tenkt ofte på deg og historien din etter jeg leste hva som har hendt :klemmer:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper du har folk rundt deg som du kan prate med? Kjenner deg jo ikke, men har tenkt ofte på deg og historien din etter jeg leste hva som har hendt :klemmer:

Stort sett har jeg det, og noen ganger er det også godt å bare være alene. Jeg er også mye sammen med foreldrene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett har jeg det, og noen ganger er det også godt å bare være alene. Jeg er også mye sammen med foreldrene hans.

Det er bra. Godt å snakke få snakke med noen som deler mange av de samme minnene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg sitter inne alene hele ferien (også ellers av året) uten å ha noen å være med, i tillegg får jeg snap/facebook av folk som er ute å morer seg. Som å strø salt i såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...