Gå til innhold

hvor gamle er dere og hva slags tiltler og erfaring har dere som tjener 500 000 +?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får høre at jeg tjener godt som nyutdannet, men er ikke spes fornøyd når folk her sier at de tjener 500 000 +. Vil vite med tanke på senere lønnsforhandlinger

Anonymous poster hash: d52b4...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva er du utdannet som a? Tror jeg kommer til å stjene 500 000 minst når jeg blir ferdig som siv.ing. Retning indøk.



Anonymous poster hash: 134e0...143
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuppesjura

525000 + bilgodtgjøring på 11000, fri telefon og internett, 2 uker ekstra ferie som kompensasjon for evt. overtid. Jobber som controller i offentlig sektor.

Er 32 år.

Endret av tuppesjura
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radiograf, nyutdannet. 350.000 + tillegg ol



Anonymous poster hash: 57f37...927
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hvordan du ordner deg ellers, f.eks. med boliglån og om du har noen å dele utgiftene med. Jeg har mastergrad og tjener 500.000 i året og syns det er OK. Men så eier jeg leilighet i et attraktivt område og det koster. Særlig når man bor alene.



Anonymous poster hash: 3d54a...a79
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overingeniør, offentlig sektor, 32 år. Naturvitenskaplig mastergrad i bunnen. Tjener 550.000 nå.

Ikke spesielt mye innen mitt fagfelt, men så har jeg det jammen godt i offentlig sektor også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

It-medarbeider, 45 år, 550 000 i året. 2-årig utdanning på høyskolenivå innen it.

Anonymous poster hash: 0987b...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle hva tilfeldige folk på kg tjener. Du må oppgi bransje, stilling og bakgrunn, eller det beste: finne ut hva andre i akkurat ditt firma har/fikk da de startet. Fagforening er bra.

Anonymous poster hash: 6dc07...8e0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

500.000 + evt overtid. 3 årig økad. 25 år.

Controller

Anonymous poster hash: 58300...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

420 000, siving i offentlig sektor. Er heftig misfornøyd med lønna, som ligger omtrent 100 000 under det jeg minimum synes jeg burde tjene. Men det er svært, svært trangt i oljesektoren nå, så jeg tar ikke sjansen på å bytte jobb. Det føles ganske midlertidig å jobbe her, men all erfaring er vel god erfaring.

Anonymous poster hash: fccfd...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere fagbrev, jobber som noe helt annet (og spesielt) offshore, tjener 700 000,-



Anonymous poster hash: 3d4ba...ef8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jurist, 25 år, tjener litt over 500 000 kr. Jobbet i 1 år.



Anonymous poster hash: f6645...912
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er logoped og har jobbet i et år nå i offentlig sektor. Tjener litt over 500 000, vurderer å bytte over til privat om noen år, etter at jeg er ferdig med den værste småbarnsperioden. Da vil jeg tjene betraktelig bedre...



Anonymous poster hash: 0e59f...08a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 år, underdirektør i offentlig sektor, tjener 580 000 i året. Har vært på samme arbeidsplass i 15 år og har steget i gradene...



Anonymous poster hash: e9963...2be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

420 000, siving i offentlig sektor. Er heftig misfornøyd med lønna, som ligger omtrent 100 000 under det jeg minimum synes jeg burde tjene. Men det er svært, svært trangt i oljesektoren nå, så jeg tar ikke sjansen på å bytte jobb. Det føles ganske midlertidig å jobbe her, men all erfaring er vel god erfaring.

Anonymous poster hash: fccfd...61d

Les overskriften!!

Anonymous poster hash: 62875...549

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Radiograf, nyutdannet. 350.000 + tillegg ol

Anonymous poster hash: 57f37...927

Hvorfor skriver du i denne tråden? Handler om de som tjener over 500k

Anonymous poster hash: 62875...549

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdannet innen regnskap. Uføretrygdet med liten utbetaling. Får aksjeutbytte på 400 000, dvs medeier og ansvarlig for 16 ansatte i et firma. Alt er mulig :laugh:



Anonymous poster hash: 70968...034
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23, Maskiningeniør (Bachelor i Maskinfag). Har tatt et år teknisk tegner, men ikke fullført. Jobber i et oljeselskap/de lager utstyr til ROV. Fikk tilbud om 470 000 når jeg begynte, men sa at jeg tar ikke jobben før jeg får 500 000. Så fikk 500 000. Dette var to år siden. Har nå steget til 515 000.



Anonymous poster hash: 01076...c3e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...