Gå til innhold

hvor gamle er dere og hva slags tiltler og erfaring har dere som tjener 500 000 +?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får høre at jeg tjener godt som nyutdannet, men er ikke spes fornøyd når folk her sier at de tjener 500 000 +. Vil vite med tanke på senere lønnsforhandlinger

Anonymous poster hash: d52b4...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva er du utdannet som a? Tror jeg kommer til å stjene 500 000 minst når jeg blir ferdig som siv.ing. Retning indøk.



Anonymous poster hash: 134e0...143
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuppesjura

525000 + bilgodtgjøring på 11000, fri telefon og internett, 2 uker ekstra ferie som kompensasjon for evt. overtid. Jobber som controller i offentlig sektor.

Er 32 år.

Endret av tuppesjura
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radiograf, nyutdannet. 350.000 + tillegg ol



Anonymous poster hash: 57f37...927
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hvordan du ordner deg ellers, f.eks. med boliglån og om du har noen å dele utgiftene med. Jeg har mastergrad og tjener 500.000 i året og syns det er OK. Men så eier jeg leilighet i et attraktivt område og det koster. Særlig når man bor alene.



Anonymous poster hash: 3d54a...a79
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overingeniør, offentlig sektor, 32 år. Naturvitenskaplig mastergrad i bunnen. Tjener 550.000 nå.

Ikke spesielt mye innen mitt fagfelt, men så har jeg det jammen godt i offentlig sektor også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

It-medarbeider, 45 år, 550 000 i året. 2-årig utdanning på høyskolenivå innen it.

Anonymous poster hash: 0987b...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle hva tilfeldige folk på kg tjener. Du må oppgi bransje, stilling og bakgrunn, eller det beste: finne ut hva andre i akkurat ditt firma har/fikk da de startet. Fagforening er bra.

Anonymous poster hash: 6dc07...8e0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider