Gå til innhold

Buffy The Vampire Slayer en jente serie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva feiler det gutter\menn som så på denne jente serien ?



Anonymous poster hash: 7e364...874
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De pene jentene som var med? For ikke å snakke om lesbene...  :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dritsexy, ung kvinne som banka livsskiten ut av vampyrer, hvorfor er det rart at gutter/menn så på det?



Anonymous poster hash: ef37b...b4f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva feiler det gutter\menn som så på denne jente serien ?

Anonymous poster hash: 7e364...874

 

Jenteserie? I think not. Sarah Michelle Gellar i rollen som Buffy hadde en sterk apell til et mannlig publikum, for å si det sånn. Det er noe eget med en sexy liten blondine i tighte jeans som banker gørra av vampyrer og andre monstere uten å ødelegge makeupen.

Jeg har forøvrig alle sesongene på DVD, samt spinoffene. Hvis det er noe galt med meg, så håper jeg ingen finner en kur. 'Cos I like it!

Endret av Mann 42
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pene jentene som var med? For ikke å snakke om lesbene...  :ler:

Jeg liker at Joss Whedon er såpass hyggelig med de homoseksuelle rollefigurene sine. At han i det hele tatt har plass til slike rollefigurer uten at de er hverken traumatiserte eller lider spesielt under akkurat det. F.eks kjærlighetsforholdet mellom Allyson Hannigans rollefigur  Willow og hennes kjæreste Tara. Det syns jeg virker veldig genuint og vakkert skildret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin

Vi liker og se jenter sloss med demoner.

 

 

 

Driver og ser igjennom serien nå. Liker den like godt nå som jeg er nesten 32 som jeg gjorde da jeg var 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi liker og se jenter sloss med demoner.

 

 

 

Driver og ser igjennom serien nå. Liker den like godt nå som jeg er nesten 32 som jeg gjorde da jeg var 15.

Og så er det artig med måten personene utvikler seg på. Ta nå f.eks bibliotekaren Rupert Giles, som er Buffy's Vokter. Han er pedantisk og knusktørr. Så treffer vi undomsvenner av Giles, som kaller ham Ripper, og det kommer for en dag at den tedrikkende überformelle briten har en fortid som en badass variant av John Constantine. Hvis det i det hele tatt er mulig å tenke seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Og så er det artig med måten personene utvikler seg på. Ta nå f.eks bibliotekaren Rupert Giles, som er Buffy's Vokter. Han er pedantisk og knusktørr. Så treffer vi undomsvenner av Giles, som kaller ham Ripper, og det kommer for en dag at den tedrikkende überformelle briten har en fortid som en badass variant av John Constantine. Hvis det i det hele tatt er mulig å tenke seg.

 

Sant

 

Personlig synes jeg Wesley og Cordelia er de som forandret seg mest. Av karakterene i Buffy og Angel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenteserie? I think not. Sarah Michelle Gellar i rollen som Buffy hadde en sterk apell til et mannlig publikum, for å si det sånn. Det er noe eget med en sexy liten blondine i tighte jeans som banker gørra av vampyrer og andre monstere uten å ødelegge makeupen.

Jeg har forøvrig alle sesongene på DVD, samt spinoffene. Hvis det er noe galt med meg, så håper jeg ingen finner en kur. 'Cos I like it!

 

 

Jeg liker at Joss Whedon er såpass hyggelig med de homoseksuelle rollefigurene sine. At han i det hele tatt har plass til slike rollefigurer uten at de er hverken traumatiserte eller lider spesielt under akkurat det. F.eks kjærlighetsforholdet mellom Allyson Hannigans rollefigur  Willow og hennes kjæreste Tara. Det syns jeg virker veldig genuint og vakkert skildret.

 

 

Og så er det artig med måten personene utvikler seg på. Ta nå f.eks bibliotekaren Rupert Giles, som er Buffy's Vokter. Han er pedantisk og knusktørr. Så treffer vi undomsvenner av Giles, som kaller ham Ripper, og det kommer for en dag at den tedrikkende überformelle briten har en fortid som en badass variant av John Constantine. Hvis det i det hele tatt er mulig å tenke seg.

 

Du har alltid virket som en mann med omløp i toppen og god smak, så jeg tror muligens jeg må begynne å se Buffy. :) 

Anonymous poster hash: 9043f...2fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du har alltid virket som en mann med omløp i toppen og god smak, så jeg tror muligens jeg må begynne å se Buffy. :)

Anonymous poster hash: 9043f...2fe

 

Jeg glemte helt å si at vampyrene er veldig interessante, også. Og litt etter hvert får man opprinnelseshistoriene til flere av de sentrale, som Spike og kjæresten hans Drucilla. De er selvsagt veldig tragiske, uten unntak, siden flere av dem var både gode og vakre mennesker før sjelen deres ble erstattet med en demon. Det er Buffy-versjonen av vampyrisme. Ikke noe virus eller annet moderne tøys. Blir du drept av en vampyr, så forsvinner sjela di og en vampyr tar plassen. Hvorpå du våkner og er fullstendig samvittighetsløs, og med usunne apetitter.

Jeg tror jammen jeg må se serien om igjen.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gutter så jo på denne serien. De kjærestene jeg hadde på den tiden digget hvertfall Sarah Michelle Gellar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...