Gå til innhold

Paradise hotel Danmark 2015 (uten spoilers)


Gjest marizz

Anbefalte innlegg

Men ts. Kan du ikke skrive i åpningsinnlegget ditt at her diskuterer vi kun episoder som blir vist på Tv3 play? Hvis ikke kan det fort bli spoling.

Anonymous poster hash: e6f55...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vurderer å se PH Danmark, men har aldri sett det før. Er det mye bedre enn den norske? Hvorfor i så fall? Synes de alltid klarer å ødelegge PH Norge. Føler produksjonen trikser og fikser for mye, og at det generelt er kjedelig og lite drama.

Anonymous poster hash: 09cfb...c1e

PH Danmark er 100 ganger bedre enn den norske. Deltakerne ser mye bedre ut, de spiller spillet og de er mye mer underholdende å følge med på. De er rett og slett bedre på å plukke ut deltakere i Danmark tror jeg. Det gjelder forøvrig PH Sverige også. Jeg gadd ikke å se på den norske PH i år og jeg har fått med meg alle sesongene.. Ble så utrolig skuffet over årets deltakere. Men PH Danmark skal jeg definitivt følge med på :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en annen ting som er bedre med PH Danmark: ingen klein Triana som stiller dumme spørsmål.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å følge meg jeg og, aldri sett PH Danmark før. Etter den udugelige sesongen vi hadde her i Norge har jeg høye forventninger, så det blir spennende :) Lover godt iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren så mye finere det hotellet var i forhold til det norske!

Det er det tidligere norske?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evelynita

Det er det tidligere norske?

Nei,det er det ikke.

Men tror det var det jeg så gitt. Forstår dansk hvis jeg konsentrerer meg, men ikke dansk ungdoms-/slangspråk.

Får med meg for lite når det ikke er tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var kjipt når det ikke var tekst på alle episodene, jeg klarer ikke å henge med. Skjønner ikke et kvekk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh er det ikke tekst... Hadde gledet meg til den danske etter en elendig sesong av den norske! Men jeg skjønner virkelig ikke et ord norsk.. :(

Anonymous poster hash: 1e948...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som produksjonen på PH Danmark er mye mer seriøse enn i Norge :P Haaater alt det der urelevante tullet som var vært i den norske sesongen. At kevin spiser en flue, Harald i en sko osv osv. Tror helt ærlig at sesongen kunne vært myye bedre hadde det ikke vært for den elendige produksjonen.

Anonymous poster hash: 4ce21...e32

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den danske produksjonen burde ta over den norske!

Anonymous poster hash: e6f55...3bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen om det kommer tekst på resten av episodene? Er så mye bedre allerede, og har bare sett en episode til og med! :P

Anonymous poster hash: 1e948...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er i hvert fall tekst på viaplay. Men er det noen som vet når det blir lagt ut flere episoder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvert fall tekst på viaplay. Men er det noen som vet når det blir lagt ut flere episoder?

til uka sikkert.

Anonymous poster hash: e6f55...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke viaplay :( og blir litt teit å betale bare for å se på ph.. Haha

Anonymous poster hash: 1e948...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke viaplay :( og blir litt teit å betale bare for å se på ph.. Haha

Anonymous poster hash: 1e948...be7

Du kan jo se på Tv3 play da. :)

Anonymous poster hash: e6f55...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange episoder er det lagt ut på tv3play? På Viaplay er det 4-5 :) Dette blir spennende!
På viaplay er det norsk tekst og jeg har gratis mnd der så da ser jeg på viaplay! :) Skal ikke spoile hvis viaplay ligger foran altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange episoder er det lagt ut på tv3play? På Viaplay er det 4-5 :) Dette blir spennende!

På viaplay er det norsk tekst og jeg har gratis mnd der så da ser jeg på viaplay! :) Skal ikke spoile hvis viaplay ligger foran altså :)

TV3 play ligger foran med ganske mange episoder. Jeg ser også på viaplay. Teit at ikke det ligger like mange episoder på viaplay. Hvorfor ikke det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...