Gå til innhold

UNGKARSKVINNEN USA (Obs: Spoiler for de som følger med på Ungkaren på Norsk tv)


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Jeg synes Ben Z er kjekkest!

Anonymous poster hash: 00e7e...63a

Me too!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj liker ikke JJ!! For en cocky fyr :roll: Han Kupah var skikkelig irriterende og skummel. Hissig han ble på slutten! Spent på neste episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med boksing som date egentlig?



Anonymous poster hash: 00e7e...63a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med boksing som date egentlig?

Anonymous poster hash: 00e7e...63a

Synes det var helt idiotisk. Ja kjempegøy å se på at guttene slår hverandre gule og blå gitt.. Håpet at de skulle vise mer Britt og Brady jeg..:/ ble så kort på slutten der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Britt virker litt desperat :P Bare fordi han ene gutten kom tilbake, så liker hun plutselig han?



Anonymous poster hash: 00e7e...63a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minta

Synes kaitlyn har begynt sesongen dårlig, hun har klint med nesten alle allerede?? Og viser utrolig dårlig dømmekraft ved å gi JJ rose, og sier attpåtil "thank you for doing that " når han plutselig kysser henne ut av det blå. Jeg tipper Kaitlyn er en typisk jente med litt dårlig selvtillit som ikke klarer å si nei til mannfolkene, og som ikke takler all oppmerksomheten hun får fra dem. Synd for henne, synes ikke hun har gjort noe godt inntrykk så langt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes kaitlyn har begynt sesongen dårlig, hun har klint med nesten alle allerede?? Og viser utrolig dårlig dømmekraft ved å gi JJ rose, og sier attpåtil "thank you for doing that " når han plutselig kysser henne ut av det blå. Jeg tipper Kaitlyn er en typisk jente med litt dårlig selvtillit som ikke klarer å si nei til mannfolkene, og som ikke takler all oppmerksomheten hun får fra dem. Synd for henne, synes ikke hun har gjort noe godt inntrykk så langt.

Enig. Hun ligger jo med en av fyrene der og?

Anonymous poster hash: 00e7e...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minta

Hva er greia med boksing som date egentlig?

Anonymous poster hash: 00e7e...63a

Helt latterlig. Hun tapte seg vanvittig med det påfunnet der for min del. Skal være skikkelig frekk nå og si at jeg mener mange av mennene som er med, er for gode for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minta

Enig. Hun ligger jo med en av fyrene der og?

Anonymous poster hash: 00e7e...63a

Ja hun gjør jo det, får virkelig ikke håpe det er med JJ! Tror ikke hun har den modenheten og selvsikkerheten som trengs for å være ungkarskvinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kaitlyn har begynt sesongen dårlig, hun har klint med nesten alle allerede?? Og viser utrolig dårlig dømmekraft ved å gi JJ rose, og sier attpåtil "thank you for doing that " når han plutselig kysser henne ut av det blå. Jeg tipper Kaitlyn er en typisk jente med litt dårlig selvtillit som ikke klarer å si nei til mannfolkene, og som ikke takler all oppmerksomheten hun får fra dem. Synd for henne, synes ikke hun har gjort noe godt inntrykk så langt.

Bra noen sa det! Akkurat dette jeg tenkte om henne i The Bachelor.

Anonymous poster hash: 41d99...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kaitlyn har begynt sesongen dårlig, hun har klint med nesten alle allerede??

Ja, og? Det gjorde Chris også forrige sesong, ingen som hylte ut da. Herlighet, om så jenta vil ligge med alle, så la ho nå gjøre det. Hva gjør deg til en som har rett til å dømme hva ho velger å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minta

Ja, og? Det gjorde Chris også forrige sesong, ingen som hylte ut da. Herlighet, om så jenta vil ligge med alle, så la ho nå gjøre det. Hva gjør deg til en som har rett til å dømme hva ho velger å gjøre?

Ja hun må jo bare ligge med så mange hun vil, på et tv-program som sendes verden rundt, det gjør ikke akkurat inntrykket bedre.

Chris kysset mange jenter i løpet av sesongen, Kaitlyn har kysset mange etter bare 1 date, det gjør en forskjell.

Det legges jo opp til sex når de er kommet helt på slutten av serien når det bare er 3 igjen, det gjør en forskjell om noen velger å ha sex før det, når mange menn er igjen. Når det er sagt, så er det ikke sexen i seg selv jeg reagerer på, men at hun glemmer hvilken setting hun er i, og at det faktisk sendes på tv. Det gir et dårlig inntrykk for min del, uansett hvordan man vrir el vender på det. Men det er også hvordan hun ter seg som person rundt mennene jeg også reagerer på, at hun hadde boksekamp som første date sendte henne rett i kjelleren for min del, beklager. Hun kjenner ikke mennene engang, synes bare det er respektløst og hjernedødt.

Minner deg forøvrig på at her diskuterer vi serien og det som skjer i den, ikke brukerne som følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun må jo bare ligge med så mange hun vil, på et tv-program som sendes verden rundt, det gjør ikke akkurat inntrykket bedre.

Chris kysset mange jenter i løpet av sesongen, Kaitlyn har kysset mange etter bare 1 date, det gjør en forskjell.

Det legges jo opp til sex når de er kommet helt på slutten av serien når det bare er 3 igjen, det gjør en forskjell om noen velger å ha sex før det, når mange menn er igjen. Når det er sagt, så er det ikke sexen i seg selv jeg reagerer på, men at hun glemmer hvilken setting hun er i, og at det faktisk sendes på tv. Det gir et dårlig inntrykk for min del, uansett hvordan man vrir el vender på det. Men det er også hvordan hun ter seg som person rundt mennene jeg også reagerer på, at hun hadde boksekamp som første date sendte henne rett i kjelleren for min del, beklager. Hun kjenner ikke mennene engang, synes bare det er respektløst og hjernedødt.

Minner deg forøvrig på at her diskuterer vi serien og det som skjer i den, ikke brukerne som følger med.

Såvidt jeg husker, så kysset Chris så og si alle første kvelden - med unntak av et par.

Tror ganske enkelt at ho blåser hardt i hva du måtte mene om hennes oppførsel. At ho ville ha boksekamp som date, javel, da syns vel ho at det var morsomt da. Så da vitterlig ut som mennene syns det var morsomt også.

Trenger ikke å minne meg på det, jeg stilte bare et enkelt spm om hva som gjorde deg så spesiel at du kan dømme en annen bare fordi ho kysser med mange?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såvidt jeg husker, så kysset Chris så og si alle første kvelden - med unntak av et par.

Tror ganske enkelt at ho blåser hardt i hva du måtte mene om hennes oppførsel. At ho ville ha boksekamp som date, javel, da syns vel ho at det var morsomt da. Så da vitterlig ut som mennene syns det var morsomt også.

Trenger ikke å minne meg på det, jeg stilte bare et enkelt spm om hva som gjorde deg så spesiel at du kan dømme en annen bare fordi ho kysser med mange?

Synes ikke det virket som at noen av de synes det var morsomt jeg men.

Anonymous poster hash: cff02...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaitlyn bekrefter egentlig inntrykket jeg har hatt av henne hele tiden. Gleder meg litt til Nick kommer.. Synes siste episode var litt kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minta

Såvidt jeg husker, så kysset Chris så og si alle første kvelden - med unntak av et par.

Tror ganske enkelt at ho blåser hardt i hva du måtte mene om hennes oppførsel. At ho ville ha boksekamp som date, javel, da syns vel ho at det var morsomt da. Så da vitterlig ut som mennene syns det var morsomt også.

Trenger ikke å minne meg på det, jeg stilte bare et enkelt spm om hva som gjorde deg så spesiel at du kan dømme en annen bare fordi ho kysser med mange?

Jeg regner med hun blåser ganske hardt i hva jeg mener ja, da hun ikke engang vet at jeg eksisterer. Og akkurat hva hun skulle mene om hva jeg mener, vel det blåser jeg ganske hardt i og.

Hva som gir meg rett i å dømme henne? Hennes oppførsel, som jeg så langt synes er mindre bra. Og det er ikke ulovlig å "dømme" noen på denne måten, så derfor gjør jeg det. Hun har selv dømt Britt nord og ned og snakket dårlig om henne, så da får hun selv også tåle å bli dømt av andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoho: Jeg dauer av Tony. Det er bare for morsomt.

De klarer jo alltid å finne en som alle kommer til å hate, jeg tipper det blir Tony denne gangen.

Jeg håper han blir sendt ut snart av hensyn til Kaitlyn, men samtidig vil jeg at han skal bli fordi det er såå morsomt å se på.

Endret av Pottah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Jeg dauer av Tony. Det er bare for morsomt.

De klarer jo alltid å finne en som alle kommer til å hate, jeg tipper det blir Tony denne gangen.

Jeg håper han blir sendt ut snart av hensyn til Kaitlyn, men samtidig vil jeg at han skal bli fordi det er såå morsomt å se på.

Haha han er RAR! Men tror han ryker på neste parsermoni, etter Kaitlyn sitt blikk når han satt og snakket med henne på gruppedaten.. Tipper det er JJ som er den fyren som blir mest hatet? Alle mennene ser ut til å mislike han, og det gjør jeg og. For en cocky fyr. Det er ALLTID en fyr som blir mislikt, og som er sånn cocky. Og alle ungkarskvinnene faller jo for disse. Og så går alle de andre og irriterer seg over fyren, samt seerne. Tipper mange kommer til å mislike Nick også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun må jo bare ligge med så mange hun vil, på et tv-program som sendes verden rundt, det gjør ikke akkurat inntrykket bedre.

Chris kysset mange jenter i løpet av sesongen, Kaitlyn har kysset mange etter bare 1 date, det gjør en forskjell.

Chris kysset omtrent alle på første date. Det ble til og med påpekt stort i USA at han tok av litt og satte rekord i klining.

Anonymous poster hash: 257a9...4d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny episode ute på kickass for de som laster ned :danse:

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...