Gå til innhold

True Tori


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan vet du det? Kilde?

Det er noen som tror wikipedia er en kilde :fnise::fnise::fnise:

Anonymous poster hash: 9cc17...358

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hvorfor sendes ikke dette om dagen??

Anonymous poster hash: e628f...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sendes ikke dette om dagen??

Anonymous poster hash: e628f...3ee

Kan ha noe å gjøre med at det har vært jul, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ha noe å gjøre med at det har vært jul, kanskje?

Ja da, men det skal jo ikke sendes til onsdag heller :-(

Anonymous poster hash: e628f...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke kommer det neste onsdag heller...

Ser på Facebook at noen etterlyste serien i går, men hun har ikke fått svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Serier som har lave seertall pleier ofte å bare forsvinne. Det skjedd før og det er irriterende når jeg følger med på en serie. Det går sikkert an å se det på Tv3 play?

Anonymous poster hash: 50bbe...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serier som har lave seertall pleier ofte å bare forsvinne. Det skjedd før og det er irriterende når jeg følger med på en serie. Det går sikkert an å se det på Tv3 play?

Anonymous poster hash: 50bbe...20d

Det er bare de episodene som allerede er sendt på tv som ligger på play..

Anonymous poster hash: e628f...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare de episodene som allerede er sendt på tv som ligger på play..

Anonymous poster hash: e628f...3ee

er jo bare å streame det på nett, ligger 2 sesonger ute av galskapen.

Anonymous poster hash: 9cc17...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår! Vi skal vise resten av sesongen av True Tori senere denne sesongen. Dato er ikke satt ennå, så følg med her på Facebook. Vi oppdaterer så snart vi vet mer.

Dette svaret er klippet fra FB. Litt dårlig gjort å avslutte med slik dramatikk, og ikke kunne si når vi får se resten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår! Vi skal vise resten av sesongen av True Tori senere denne sesongen. Dato er ikke satt ennå, så følg med her på Facebook. Vi oppdaterer så snart vi vet mer.

Dette svaret er klippet fra FB. Litt dårlig gjort å avslutte med slik dramatikk, og ikke kunne si når vi får se resten.

Typisk Tv3 :roll:

Anonymous poster hash: 50bbe...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår! Vi skal vise resten av sesongen av True Tori senere denne sesongen. Dato er ikke satt ennå, så følg med her på Facebook. Vi oppdaterer så snart vi vet mer.

Dette svaret er klippet fra FB. Litt dårlig gjort å avslutte med slik dramatikk, og ikke kunne si når vi får se resten.

Som sagt, streame på nett! Problem solved!

Anonymous poster hash: 9cc17...358

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

Så en del episoder en stund tilbake. Men føltes så falsk og iscenesatt.
Alt for penger vettu. Hun er jo blakk og selger bilder av seg selv og barna for penger.
Og så klart, en tv serie om sine problemer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så en del episoder en stund tilbake. Men føltes så falsk og iscenesatt.

Alt for penger vettu. Hun er jo blakk og selger bilder av seg selv og barna for penger.

Og så klart, en tv serie om sine problemer.

Hvordan kan hun være blakk etter den formuen hun fikk da faren døde? Endret av Savannah87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

Hvordan kan hun være blakk etter den formuen hun formuen hun fikk da faren døde?

Hun har brukt opp alle pengene. Og hun arvet ikke så mye som folk hadde sett for seg, med tanke på alle pengene han hadde. hennes eldste sønn Liam arvet mest penger, som han ikke har tilgang til enda så klart.

Hun har snakket utrolig mye om dette, syter og gnåler om alle pengene hun har kastet bort på dyre hus hun ikke fikk solgt til innkjøpspris, og hvordan mannen ikke får jobb.

Mamma så mye Tori og Dean, så fikk med meg en del. Jeg takler hun ikke. :fnise:

Jeg har klisterhjerne når det kommer til kjendissladder. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett nesten alle episodene på nett. Hjerteskjærende...

Jeg har alltid likt henne og tror ikke det er icenesatt.. Men de må vel være ganske desperate når de blottlegger seg slik på tv? Snakk om å vrenge sjela si for hele verden... Får veldig vondt av dem og hvordan Tori har hatt det iallefall. Synes det er godt gjort å satse på ekteskapet slik hun har gjort. Det må koste utrolig mye, spesielt når vi ser hvor egoistisk Dean egentlig er, og mtp at det er hun som forsørger familien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror heller ikke det er fake. Jeg tror de hadde store problemer i ekteskapet og han var utro. De er vel separert nå?

Siden de hadde disse problemene, så tenkte de nok at dette var en god måte å tjene penger på. Å lage en liten serie om det.

Hvis alt bare er fake må jeg si at de er jævlig gode skuespillere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan hun være blakk etter den formuen hun fikk da faren døde?

Hun arvet veldig lite i forhold til det som var forventet og sløste bort det meste. Moren sitter på en kjempe formue, men er lite villig til å låne Tori penger pga hennes overforbruk.

Anonymous poster hash: 9cc17...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun arvet veldig lite i forhold til det som var forventet og sløste bort det meste. Moren sitter på en kjempe formue, men er lite villig til å låne Tori penger pga hennes overforbruk.

Anonymous poster hash: 9cc17...358

Hvorfor arvet hun så lite da...? Jeg tenker som mor så burde hun uansett stille opp for datteren og barnebarna og hjelpe dem hvis de sliter... når hun har så mye penger.

Har sett tom ep 6 i sesong to nå, og er litt sjokekrt over hvor kontrollfreak Tori egentlig er og hvordan hun overstyrer Dean og er hønemor så det holder... håper noen av vennene sier i fra snart :dry:

.. ble bare litt engasjert nå etter den episoden :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor arvet hun så lite da...? Jeg tenker som mor så burde hun uansett stille opp for datteren og barnebarna og hjelpe dem hvis de sliter... når hun har så mye penger.

Har sett tom ep 6 i sesong to nå, og er litt sjokekrt over hvor kontrollfreak Tori egentlig er og hvordan hun overstyrer Dean og er hønemor så det holder... håper noen av vennene sier i fra snart :dry:

.. ble bare litt engasjert nå etter den episoden :rolleyes:

Det må du nesten google, orker ikke ramse det opp her. Google Tori Spelling og arv så finenr du grunnen. Hun og moren har vørt veldig uvenner.

Anonymous poster hash: 9cc17...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...