Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ganske drittlei alle mobilselskapene som påpeker at du får abonnement med "superrask 4G!". ALLE har jo dette? Det blir jo som å si at med Telenor/Onecall/Netcom/whatever så kan du sende SMS og MMS, akkurat som med alle de andre mobilselskapene!

Signerer!

Anonymous poster hash: 595e9...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Lager then life reklamen...

Og nå skal de dra frem enda en utvaska artist fra 90-tallet, nemlig dr. Alban. Grøss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg må si at han ser mye yngre ut enn 58 år o.O

Det tok meg litt tid før jeg skjønte det var en parodi av hver gang vi møtes :P

Den nye reklamen for åndenes makt irriterer meg. Er du redd for at du ikke skal få sett nye episoder av åndenes makt? Jeg er redd for å i det hele tatt måtte se på det...

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke om jeg har svart på denne før, men det er uansett fremdeles den teite nynningen og Brelett-reklamen med hun som sykler og den kua.... De har hatt ulike varianter av en syklende, nynnende dame/kjerring i reklamesnuttene sine så lenge jeg kan huske. I hate it.

 

Jeg irriterer meg også over en Nivea reklame som gikk for litt siden. "Du kan jo slutte og le" (for å ikke få rynker) "eller du kan bruke denne Nivea kremen...." * ARGH!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reklamen for "Koht(?) og kids"

Fy så kleint. Trodde ikke tvnorge skulle klare å komme med større søppel enn det de allerede har, men det klarte dem visst.

Anonymous poster hash: d0d8d...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater netcom sine "myte" reklamer!  :dry:  Spesielt den med det barnet som ser i speilet for å se om hun får firkantet øyne. Dessuten sier de på TV at det er en myte at man ikke skal vekke de som går i søvne... jeg kjenner noen som går i søvne og de gangene noen har vekket han har han blitt helt knust etter på. Ikke en myte og ikke noe man bør si til et helt land. Det er faktisk en veldig dårlig ide.

 



Anonymous poster hash: f59ee...55f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager than life....

Skulle tro de går inn for konkurs. Jeg kommer i hvert fall aldri til å handle hos NetOnNet. Kun på grun av reklamene.

Og det har jeg sagt helt siden de nerdene stod og gaula inn i kameraet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

De adams sms reklamene...

 

Lager than life....
Skulle tro de går inn for konkurs. Jeg kommer i hvert fall aldri til å handle hos NetOnNet. Kun på grun av reklamene.
Og det har jeg sagt helt siden de nerdene stod og gaula inn i kameraet....

Hvordan gir det mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

 

Jeg hater netcom sine "myte" reklamer!  :dry:  Spesielt den med det barnet som ser i speilet for å se om hun får firkantet øyne. Dessuten sier de på TV at det er en myte at man ikke skal vekke de som går i søvne... jeg kjenner noen som går i søvne og de gangene noen har vekket han har han blitt helt knust etter på. Ikke en myte og ikke noe man bør si til et helt land. Det er faktisk en veldig dårlig ide.

 

Anonymous poster hash: f59ee...55f

 

Knust hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn-reklamen med marna, Ørjan og ungen. Skal faen ma drepe han neste gang jeg sern. Slån ned med ett slag...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Finn-reklamen med marna, Ørjan og ungen. Skal faen ma drepe han neste gang jeg sern. Slån ned med ett slag...

Sier dem det i reklamen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Jeg har ikke sett reklamen enda, den er vell ny. Men etter dette med atle og hetsen så får jeg lyst til å se den for å se hva alt dette styret er for o.O

 

Den vita pro reklamen begynner å irritere meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De adams sms reklamene...

 

Hvordan gir det mening?

Det gir mening ved at jeg ikke vil gi mine penger til noen som er så plagsomme som de er :P

Jeg betaler heller et par hundre kroner mer for same produkt et annet sted enn at jeg vil bidra til å finansiere enda mer vas med utdanka boy band som de fleste har glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Bare syns det er rart siden reklamene ikke reflektere produktene dems eller gjør dem dårligere :fnise: Men jeg er enig i at reklamene suger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...