Gå til innhold

Like bilder på face..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor liker gutter bilder av jenter på face? jeg spør fordi: jeg er intressert i en gutt, og har en jente på min fb som ofte bytter profilbilde, og han har det med å like bildene hennes. han liker ikke vært eneste bilde, men han liker ganske ofte. er dette et tegn på at han er intressert i henne?



Anonymous poster hash: a8fd3...bb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorvidt man trykker «liker» eller ikke på noen sitt bilde på Facebook er da ganske tilfeldig er det ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, var slik jeg og min mann ble gift. Vi hadde først felles venner på face, så poket vi hverandre i ett par måneder, så la han meg til som venn. Så tok jeg det første steget med å like bilder av han før han gjengjeldte dette. Dette fortsatte en god stund. Desverre så trykte han like på ett bilde av ei felles venninne av oss så da blokkerte jeg han for en stund, jeg var usikker på om jeg kunne tilgi ett slikt svik. Men han poket meg så mye og sendte så mange fine smilefjest at vi ble venner igjen. Og plutselig, ut av det blå fikk jeg en forespørsel om forlovelse som jeg takket ja til. Og nå er vi gift på fb :)

Anonymous poster hash: 395c2...19b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor liker gutter bilder av jenter på face? jeg spør fordi: jeg er intressert i en gutt, og har en jente på min fb som ofte bytter profilbilde, og han har det med å like bildene hennes. han liker ikke vært eneste bilde, men han liker ganske ofte. er dette et tegn på at han er intressert i henne?

Anonymous poster hash: a8fd3...bb4

Nei, det er det ikke et tegn på. Snarere tvert imot, hvis han liker dem for godt så ville han antagelig ikke turt å trykke liker med tanke på hvor mye hysterisk FB-sjalusi som finnes. Forøvrig, når en jente legger ut bilde av seg selv foran speilet med trutmunn, hvem er det stort sett som trykker liker og skriver pena og søta og snuppa og det som verre er? Jo, selvsagt andre jenter som håper at disse jentene skal redde dem selv fra for få likes.

Anonymous poster hash: 4a82f...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår dette som et ironisk svar :P så du mener da at når noen liker bilder til noen på face, så er det fordi de er intressert :P



Anonymous poster hash: a8fd3...bb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår dette som et ironisk svar :P så du mener da at når noen liker bilder til noen på face, så er det fordi de er intressert :PAnonymous poster hash: a8fd3...bb4

Nei, det betyr ikke en dritt. Slutt å lev igjennom fb.

Anonymous poster hash: 395c2...19b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan bety alt fra at folk liker de, via at de synes bildet er pent eller de er dritt lei folk som nager om FB som småunger og trykker liker for å slippe å høre på gnålet om at de ikke liker bildene....

Anonymous poster hash: 8fff5...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel litt hvordan de kjenner hverandre? Kan jo være gamle venner og like hverandres bilder uten baktanke?



Anonymous poster hash: e4b33...6e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå virker det vel som om jeg lever gjennom fb, men en jeg holdt på med en gang likte alle bilder som utelukkede pene jenter la ut, følte det var litt ukomfortabelt, var alt fra bikinibilder av kroppen til selfies, likte det ikke.

Kjæresten min nå liker så og si aldri bilder på facebook, utenom med mindre kompisene poster noe morsomt, eller det er bilder som jeg legger ut, føles mye deiligere. Ikke at det er noen spesiell stor bekymring at noen liker bilder, men føler det blir litt sånn for å smiske og irriterende.



Anonymous poster hash: 9ca34...d71
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, var slik jeg og min mann ble gift. Vi hadde først felles venner på face, så poket vi hverandre i ett par måneder, så la han meg til som venn. Så tok jeg det første steget med å like bilder av han før han gjengjeldte dette. Dette fortsatte en god stund. Desverre så trykte han like på ett bilde av ei felles venninne av oss så da blokkerte jeg han for en stund, jeg var usikker på om jeg kunne tilgi ett slikt svik. Men han poket meg så mye og sendte så mange fine smilefjest at vi ble venner igjen. Og plutselig, ut av det blå fikk jeg en forespørsel om forlovelse som jeg takket ja til. Og nå er vi gift på fb :)

Anonymous poster hash: 395c2...19b

Hahaha, takk for dagens latter ;D

Anonymous poster hash: 63f79...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ja, av egen erfaring så vil jeg påstå at det at dersom en mann liker omtrent alle profilbildene til en kvinne og ikke pleier å være generøs med likes, så er det ofte en indikasjon på at de har en heftig flørt gående ;).



Anonymous poster hash: 63f79...a07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ganske stor vennegjeng med både gutter og jenter, og det er helt normalt at vi liker bildene til hverandre, så kan godt hende det bare er ei venninne ;)



Anonymous poster hash: 5c20d...e60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå virker det vel som om jeg lever gjennom fb, men en jeg holdt på med en gang likte alle bilder som utelukkede pene jenter la ut, følte det var litt ukomfortabelt, var alt fra bikinibilder av kroppen til selfies, likte det ikke.

Kjæresten min nå liker så og si aldri bilder på facebook, utenom med mindre kompisene poster noe morsomt, eller det er bilder som jeg legger ut, føles mye deiligere. Ikke at det er noen spesiell stor bekymring at noen liker bilder, men føler det blir litt sånn for å smiske og irriterende.

Anonymous poster hash: 9ca34...d71

Lett å bli usikker når man skal like bilder av alle ''jente'' vennene sine, og spesielt når de ikke er venner en gang. Skaper mye usikkerhet rundt meg selv, og liker ikke at andre jenter skal få den oppmerksomheten av kjæresten min. Men det kommer veldig an på hvilket venneforhold man har også.

Anonymous poster hash: 57cbc...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...