Gå til innhold

Hvordan skal jeg si til venninnen min at jeg ikke vil hun skal tatovere meg mer?


smalls

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest krokodillen

Naiv? Jeah right!! Har selv tattoo på store deler av kroppen, man skal alltid sette seg ned og se på portefølje og se på andre som har tattoo fra en spesiell tattoovør.

Alt kan gå galt uansett, det er noe ALLE vet ,hvis man gjør hjemme leksa så får man gode tattoo.

Jeg har hatt mange forskjellige som har tattoovert meg gjennom årene. Er fornøyd med alle mine.

Ja du er jo naiv om du tror at et studio er oppdkriften på bra tattoveringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er jo naiv om du tror at et studio er oppdkriften på bra tattoveringer

Lest det jeg har skrevet, du har tydeligvis ikke peiling

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt at jeg synes det hadde vært kult å prøve en annen artist også jeg!



Anonymous poster hash: b77f0...802
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan si at du ønsker et annet kunstnerisk uttrykk, og at det er en bestemt artist/tatovør/kunstner du gjerne vil ha et verk av.



Anonymous poster hash: c6a6c...21d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det "eneste riktige" er å fortelle henne at du ikke er fornøyd med de tatoveringene hun har gjort på deg. En ny tatovering på overarmen vil hun oppdage. Og hvis du endrer de hun allerede har laget uten å si noe om det, og hun senere bruker deg som eksempel på hva hun kan få til, vil du bli "avslørt", eller i verste fall en annen vil bli "lurt" til å la seg tatovere av en som ikke kan det hun driver med.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier hun har tatt et tatoo-kurs og går på kunstskole. Men har hun nok kunnskap om hvilke sykdommer som kan smitte om man ikke er nøye på å bytte blekk, nåler og utstyr? Hepatitt B, hepatitt C og hiv er farlige sykdommer å få, og særlig hepatitt er ganske vanlig og smitter ganske lett...

Anonymous poster hash: a49f1...755

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Nei det er sant, men man skal alltid se på hva hva vedkommende har gjort før. Ikke bare dropp inn på et random studio. Man får det man betaler for

Ja, det er veldig sant. Finnes mange dårlige tatovører der ute.

Til ts:Ville prøvd å være ærlig med henne. Nå tror hun vel kanskje at du er fornøyd, og vil ha flere tatovert av henne. Det er vanskelig, men det er jo tross alt noe du skal gå rundt med kanskje resten av livet. Da er det viktig at du er fornøyd eller så ender det jo opp med at du må bruke penger på å få de fikset eller fjernet.

Noe du allerede må.

Men nå har du kanskje allerede snakket med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke kostet meg noe å være ærlig i dette tilfellet. Det handler tross alt om noe som kommer til å sitte på huden din til du dør eller til du velger å bruke masse penger på å fjerne den senere. En dårlig hårklipp er ingen krise for håret vokser ut, men en tatovering.. der skal jeg jaggu ha skikkelige fagfolk til å tatovere meg hvis det skulle bli aktuelt å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan du sier det? Hva med: "Jeg vil ikke at du skal tatovere meg mer".



Anonymous poster hash: 75b41...607
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er flink på det basice. Strek tatovere eller hva jeg skal kalle det klarer hun bra. Men skyggelegging og sånn klarer hun ikke.

Jeg skal møte henne i ettermiddag. Jeg gruer meg, men må bare si det rett ut.

Hun har tatovert en del på faren. Han har en Marilyn Monroe tatovering på armen og det ligner ikke på Marilyn en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har det seg sånn at noen tattovører er gode på sine områder. så om en har gjort et mønster jævli bra så betyr ikke det at han er god på for eksempel portretter

Nei men man bør da undersøke godt før man velger noen. Selv brukte jeg ett år før jeg fant en jeg virkelig likte. Er fornøyd med alle mine. Han tar ikke portretter men er superflink til det jeg ønsker

Anonymous poster hash: 887f3...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si ifra! det virker som om hun ikke har peiling på sitt eget kvalitetsnivå. Så lenge hun ikke blir konfrontert med at det er en vesentlig forskjell mellom hennes oppfatning av sitt eget arbeid og hva dere rundt henne mener, så vil hun fortsette å leve i boblen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo veldig kleint hvis jeg får rettet på den og en dag må jeg kanskje vise en venninne av henne tatoveringen feks. Jeg vil ikke gå på bak ryggen hennes og den neste skal jo være på overarmen.

Du må nok være ærlig her. Prøv å si det så skånsomt som mulig. Om hun ønsker å bli profesjonell tatovør så må hun tåle å høre konstruktiv kritikk for å kunne bli flinkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ser ikke problemet. Jeg hadde barer tatovert meg et annet sted og hvis hun spør hadde jeg sagt at jeg ville prøve noe annet. Hadde ikke sagt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...