Gå til innhold

damer forelsker seg ikke i meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt endel flørter opp igjennom, men de forelsker seg jo aldri. Flesteparten har tatt insiativ med meg, men etter en stund går dem lei. De jentene jeg virkelig har likt har heller ikke fått de rette følelsene selv om jeg prøver så godt jeg kan å ikke mase eller gjøre andre ting som kan være uattraktivt. Lar som regel insiativet være mer eller mindre likt mellom begge parter.

Jeg skjønner ikke hvorfor, er jeg ikke attraktiv nok? Er jeg for klein når ting går lenger enn vennskap? Har mistet 2 jenter jeg virkelig ville satse på uten at de utviklet de rette følelsene. Begge gangene så holdt vi på en liten stund før jeg blir nedgradert til venn...

Anonymous poster hash: b0f98...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du er for påpasselig med å ikke være masete

Vet at i begynnelsen ved en flørt liker iallefall jeg at han tar litt mer initiativ og viser hvor interessert han er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være litt smart å våge å ta intiativ. Heller mase, enn å ikke mase... For hvis vedkommende ikke er interessert så slutter de gjerne å svare, eller er treg i svarene, og da tar man jo hintet.

Jeg har funnet ut at jeg bryr meg ikke om at det er meg som maser lenger. Men ser jeg antydninger til at han er uinteressert i måten han oppfører seg på , så stopper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...