Gå til innhold

Dårlig tidspunkt for å gjøre det slutt.. Andre som har ventet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har mer eller mindre bestemt meg for å gjøre det slutt med samboeren min. Problemet er bare at tidspunktet nå er meget dårlig pga. hvor vi bor, jobb, bestilt ferie og mye annet. Den beste løsningen er absolutt at jeg venter til nyåret. Gjør jeg det slutt nå kommer alt til å stå på hodet. Jeg må bla. slutte i jobben osv. da jeg bor langt borte. Bare så jeg nevner det så vet samboeren min at forholdet vårt er dårlig og han vet at jeg vurderer å gjøre det slutt. Han vil dog. vente for å se om det blir bedre, men jeg har egentlig bestemt meg.

Noen som har erfaring med dette? Holde ut noen måneder til før en gjør det slutt?



Anonymous poster hash: c7d82...465
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kaster jo bare bort sin egen tid, samt partnerens tid jo lengre man venter. Så hvis det er gjennomførbart å gjøre det så fort som mulig, så ville jeg ha gjort det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ventet.

1) Det er mye som står på spill om det blir et brudd akkurat nå

2) Det er ikke noe som gjør det nødvendig at dere slår opp akkurat nå (vold etc)

3) Kanskje det blir bedre med tiden og du er glad du ventet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig pussig å planlegge OG reise på ferie med en som du har umiddelbare dumpeplaner med...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig pussig å planlegge OG reise på ferie med en som du har umiddelbare dumpeplaner med...

Vi kommer godt overens. Jeg bare ser ikke han som far til mine en gang kommende barn. Ikke en mann jeg vil bli gammel og grå med. Turen er forresten en tur foreldrene hans har spandert slik at vi alle kan reise sammen før jul.

ts

Anonymous poster hash: c7d82...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest krokodillen

Unnskyldninger. Det finnes aldri et " riktig" tidspunkt å fjøre detslutt. Jeg venta også på det riktige tidspunktet. Det kom egentlig aldri så det var bare å hoppe i det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Vi kommer godt overens. Jeg bare ser ikke han som far til mine en gang kommende barn. Ikke en mann jeg vil bli gammel og grå med. Turen er forresten en tur foreldrene hans har spandert slik at vi alle kan reise sammen før jul.

ts

Anonymous poster hash: c7d82...465

Er det ikke litt dårlig gjort å la foreldrene hans spandere på deg ferie når du har planlagt brudd?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri fått meg til å la foreldrene hans spandere tur på meg hvis jeg planla å gjøre det slutt. Jeg synes dette er frekt av deg.



Anonymous poster hash: df2d0...507
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS, dette var nesten som om å lese om meg selv i sommer. Nå i høst ble det endelig slutt.

Hvis foreldrene betaler turen så ville jeg iallefall ikke ha dratt, for så og gjøre det slutt rett etterpå. Gjør du det NÅ så har familien hans fremdeles mulighet til å endre navn slik at noen andre kan reise.

Ang. jobben: er du og han så gode venner at dere kan bo sammen til nyåret? Det er absolutt siste løsning, for tro meg, etter et par uker så lengter du etter å komme deg ut derfra.



Anonymous poster hash: badb7...de9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Jeg ville ikke reist på ferie med foreldrene hans om jeg visste at jeg skulle gjøre det slutt.

Har ventet litt en gang bare for å finne meg et nytt sted å bo. Ville bare ha det i boks før jeg sa at jeg ville gjøre det slutt og ikke måtte bo sammen i dårlig stemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dra på ferien, og gjør det slutt med en gang. Det er aldri riktig tidspunkt og du vil finne grunner til å vente på nyåret også. Bare hopp i det.



Anonymous poster hash: deea9...f98
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet for dama var syk, lå mye på sykehus osv... Og plutselig hadde jeg ventet for lenge. Hun var gravid, og dette var helt katastrofe for meg som lengtet vekk. Spilte imidlertid ingen rolle hva jeg mente, og nå sitter vi på hver vår kant med en unge som vi er nødt til å samarbeide om, selv om det føles som et fengsel å fortsatt være knyttet til dette mennesket.

Hvis ikke alt er 100%, flykt for livet. Det er kun deg selv som kan sørge for din egen lykke, og gjør du ikke det blir alt feil uansett. Verden er kjip, men den bli enda verre om man prøver å gjøre det rette av feil grunner.



Anonymous poster hash: 95f80...ae4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er aldri et rett tidspunkt, for typen din blir det feil uansett. Enten:" Fy søren så dårlig gjort å gjøre det slutt FØR turen, hun kunne jo ha vist såpass hensyn at hun venta til etter jul".

Eller " Fy søren for en hensynsløs dame hun er, hun skulle gjøre det slutt, også VENTA hun til etter turen og etter jul! Der gikk jeg som en annen dust!"

Så gjør det heller før enn etter, og forvent sure miner uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt dårlig gjort å la foreldrene hans spandere på deg ferie når du har planlagt brudd?

Jeg betaler min andel selv.

Som sagt så er det flere ting som gjør at det ikke passer akkurat nå. Er det så farlig å vente 2-3 mnd da?

ts

Anonymous poster hash: c7d82...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ihvertfall at om man har bestemt seg, så burde man bare gjøre det slutt uansett. Eventuelt snakke med partneren og bli enig om at man er ferdig, men "holder sammen" litt til med tanke på andre ting som du nevner kanskje. Ikke alltid det funker, men det beste er å være ærlig syns nå jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ventet alt for lenge med å bryte, det ble en katastrofe!

Å leve sammen med noen man ikke vil være med er en elendig idè!

Utdyp gjerne? :)

ts

Anonymous poster hash: c7d82...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...