Gå til innhold

Han ydmykte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, det er ingen misforståelse, det er manglende evne til å forstå og respektere andre mennesker.

Hvordan vet du det egentlig? ER du han, kanskje? Det er alltid en grunn til at mennesker handler slik de gjør, og derfor er det kanskje mer fruktbart å undre seg over hvordan HVER av partene tenkte og følte i situasjonen, istedet for å lukke nysgjerrigheten og kun se én side av en sak. Tror du virkelig det hjelper ts at vi kjører på med medlidenhet og gjør alt for å forstå kjærestens intensjoner som intet annet enn respektløse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Hvordan vet du det egentlig? ER du han, kanskje? Det er alltid en grunn til at mennesker handler slik de gjør, og derfor er det kanskje mer fruktbart å undre seg over hvordan HVER av partene tenkte og følte i situasjonen, istedet for å lukke nysgjerrigheten og kun se én side av en sak. Tror du virkelig det hjelper ts at vi kjører på med medlidenhet og gjør alt for å forstå kjærestens intensjoner som intet annet enn respektløse?

Nei la oss mye heller bortforklare en fyr som tydelig har problemer med å respektere andre sine grenser. Det vil være mye bedre for TS og alle andre damer fyren roter seg borti.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei la oss mye heller bortforklare en fyr som tydelig har problemer med å respektere andre sine grenser. Det vil være mye bedre for TS og alle andre damer fyren roter seg borti.

Hehehe, dette går jo over alle støvleskaft. Står det ikke i hovedinnlegget at kjæresten sluttet og at han viste forståelse og sa seg enig i at det gikk over styr? Synes han tok reaksjonen hennes veldig bra jeg:p Seriøst, slapp av! Enkelte her skriver jo så man skulle tro at jenta ikke kom seg løs og at kjæresten ikke viste tegn til medfølelse i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er sosialt tilbakestående menn som sliter med å finne en slik grense. Oppegående menn har null problem med å finne grenser og tøye grenser SAMTIDIG som partneren opplever å bli sett og respektert.

Veldig enig i dette. Man må slutte å unnskylde dårlig oppførsel fordi man tror folk ikke er kapable til å forstå.

Man kjenner da partneren sin og forhåpentligvis snakker med den nok til at man kan noenlunde forutse om der kan komme en negativ reaksjon slik at man er forberedt på å stanse. Som et minimum.

Mange jenter gir falsk motstand? Hvor kommer den statistikken fra? Uansett så er det ingenting TS har sagt som indikerer at dette er tilfelle i deres forhold.

I noen tilfeller kan slike små gester indikere mer alvorlige holdninger (eller mangel på) som ligger i bunn. I noen tilfeller er det misforståelser, i andre kan det være litt mer konsekvensbelagt.

Anonymous poster hash: 46656...25e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med brutal_mann. Jeg liker godt å gjøre kinky ting i sengen, men det må avklares på forhånd. Og nei, da mener jeg ikke at man skal stoppe opp og spørre om lov hele tiden men snakke om preferanser og grenser på forhånd. Og hvis man har leker hvor stopp ikke betyr stopp, bør man ha et safeword.

Trygghet på partneren er noe av det viktigste for sex generelt og spesielt når man skal blande inn dominanse og smerte. Hvis man da bryter tilliten første gangen lover det ikke godt for videre forsøk.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomasjj

De burde vel ha snakket sammen tidligere, evt. ha en historie ift. litt ekperimentering i denne retning? Hvis ikke kom det vel noe bardus på skulle jeg tro. Og med lite å referere til av lignende dominante situasjoner sammen så er vel ikke et nei så vanskelig å mistolke for noe annet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei la oss mye heller bortforklare en fyr som tydelig har problemer med å respektere andre sine grenser. Det vil være mye bedre for TS og alle andre damer fyren roter seg borti.

Jeg er helt enig med deg, og reagerer veldig på utsagnet om "starten på sex". Mulig det var starten på sex, men hun har rett til å trekke sitt samtykke tilbake når som helst og rett til å bli respektert. Hadde du sagt det samme om han hadde penetrert henne mot hennes vilje, Marie90?

Jeg driver selv med temmelig brutal bdsm, og denne handlingen ville blitt fullstendig fordømt og stemplet som overgrep i bdsm-miljøet. Heldigvis.

Anonymous poster hash: 30f73...312

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som aktiv bdsm-er med en mann som får spanke meg når han enn vil, må jeg si at typen til TS oppførte seg fullstendig uakseptabelt!

Det er greit å gi et lite forsiktig dask (uten makt) og lese reaksjoner, men å gyve løs og ignorere et nei! Det er FARLIG!

Ja, det er lett å tolke et nei feil, men prøver man noe nytt uten å diskutert det før og det innebærer fysisk makt er det KUN en måte å tolke nei på.

Dere bør snakke om dette TS. Forhåpentligvis var han bare skikkelig dum og trenger bare litt opplæring om kommunikasjon og å prøve seksuelle ting , men det kan også bety at han ikke forstår alvoret. Og det er veldig farlig om sånt får utvikle seg.

Til og med jeg som elsker å bli spanket syns ikke TS overreagerer.

Anonymous poster hash: f62b0...5aa

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Under dominerende sex er et smilenede "neeii" ikke et nei. Dersom TS hadde sex med en av mine ekser - eller en hvilken som helst mann ikke oppvokst under radikal feminisme - er det ikke rart han reagerte som han gjorde. Hvilket kun er en mistforståelse.

De aller fleste menn forstår betydningen av ordet nei, enten de har vokst opp under det du kaller radikal feminisme eller ikke.

Tillit er noe av det viktigste man har i et forhold og hun mistet noe av tilliten til kjæresten idet han valgte å ignorere signalene hun ga og trampe på grensene hennes. Det er sannsynligvis det som plager henne, det som er grunnen til at hun trenger å lufte tankene sine i en tråd på KG. Ikke at hun har et "anstrengt forhold til sex."

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt kjempesur!! Har han gjort noe sånt før?

Anonymous poster hash: 46969...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie90 har et forvridd syn på sex, nytter ikke å snakke fornuft til henne folkens.



Anonymous poster hash: 7be51...fcf
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste hele tråden nå. Vi har ikke radikal feminisme i Norge. Herlighet!

Anonymous poster hash: 46969...c9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker er forskjellige, ja. Man kan gi det som generisk svar på enhver tråd.

Jeg har lest innlegget; jeg synes like fullt hun overdriver.

Seriøst? Så om en mann holder deg fast og dasker løs på deg i en "ikke seksuell" situasjon å nekter å slutte med det selv om du instendig ber han om det gjentatte ganger så er dette akseptert oppførsel fra en mann ovenfor deg? Isåfall håper jeg du får deg litt mere selvrespekt og kanskje går å oppsøker hjelp for å få den for slik uønsket behandling burde ingen utsettes for.

Anonymous poster hash: 5ab44...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vet du det egentlig? ER du han, kanskje? Det er alltid en grunn til at mennesker handler slik de gjør, og derfor er det kanskje mer fruktbart å undre seg over hvordan HVER av partene tenkte og følte i situasjonen, istedet for å lukke nysgjerrigheten og kun se én side av en sak. Tror du virkelig det hjelper ts at vi kjører på med medlidenhet og gjør alt for å forstå kjærestens intensjoner som intet annet enn respektløse?

Kjekt å vite. Da skal jeg denge løs på neste mann jeg får lyst på. Når de da ber meg slutte skal jeg ta det som en invitasjon til å fortsette.

Anonymous poster hash: 5ab44...ac9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, dette går jo over alle støvleskaft. Står det ikke i hovedinnlegget at kjæresten sluttet og at han viste forståelse og sa seg enig i at det gikk over styr? Synes han tok reaksjonen hennes veldig bra jeg:p Seriøst, slapp av! Enkelte her skriver jo så man skulle tro at jenta ikke kom seg løs og at kjæresten ikke viste tegn til medfølelse i etterkant.

Så så lenge den som denger deg ber om unnskyldning etterpå så er det greit?

Anonymous poster hash: 5ab44...ac9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så lenge den som denger deg ber om unnskyldning etterpå så er det greit? Anonymous poster hash: 5ab44...ac9

Bare hvis han ser trist ut :ironi:

Anonymous poster hash: 46969...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...