Gå til innhold

Han ydmykte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis hun ikke så på dette som en seksuell handling, har jeg vanskeligheter med å se hvordan det viser at hun har et anstrengt forhold til sex.

Hvordan er det ikke en seksuell handling? Hennes elskede ville se henne naken og hun kledde av seg, det er starten på sex.

Endret av Marie90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, noen tenner på å bli bundet fast, men om kjæresten din gjorde det mot deg når du sa han skulle slutte så reagerer man. Dette blir det samme. Det er alltid ekkelt når en nær person man stoler på ikke hører på en. Spesielt dersom man viser tydelig tegn på stress og at dette blir ignorert.



Anonymous poster hash: 46656...25e
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanking er helt ok, og en ting mange tenner på. Men man må jo for pokker SNAKKE sammen og bli enige om at det er noe man har lyst å gjøre! Du er bra sær om du bare begynner å smekke til noen (særlig når den ene er påkledd og den ene er naken, da er det også forskjell i "maktbalanse").



Anonymous poster hash: e72e0...5c3
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Om man ikke liker det? Helt greit.

Når man stresser, det ikke er nok at han godtar det, man starter en tråd på KG og freaker ut...

Et avslappet forhold til sex har hun definitivt ikke...

Du fikk med deg at han holdt henne fast, mot hennes vilje, selv etter at hun sa at hun ikke ville? Det er IKKE risen jeg reagerer på, men at han ikke slutter umiddelbart når hun ber han om det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Jeg har ikke noe anstrengt forhold til sex bare fordi jeg reagerte på noe så respektløst som det han gjorde.

Men takker for svar fra dere andre :) Som sagt så visste jeg ikke helt hva jeg ville med innlegget jeg skrev, men det var godt å bare få det ut :)

Anonymous poster hash: 431a0...b00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hvordan er det ikke en seksuell handling? Hennes elskede ville se henne naken og hun kledde av seg, det er starten på sex.

Virkelig?!?!? Vær så snill og si at du ikke tror på dette selv. Vær så snill!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man ikke liker det? Helt greit.

Når man stresser, det ikke er nok at han godtar det, man starter en tråd på KG og freaker ut...

Et avslappet forhold til sex har hun definitivt ikke...

Uansett startet hun tråden i samlivsforumet, og ikke sexforumet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Hvordan er det ikke en seksuell handling? Hennes elskede ville se henne naken og hun kledde av seg, det er starten på sex.

Ja, og så gjorde han noe som hun tydeligvis ikke anser som en seksuell handling. Alt er vel ikke sex, bare fordi man er naken?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må seriøst slappe litt av. Hvis dere leser det siste innlegget til Marie90 ser dere at hun har forståelse for at dette ikke er helt innafor dersom ts ikke ser på spanking som sex. Ser dere seriøst ikke at hun bare drar fram mulige årsaker til at kjæresten handlet som han gjorde, og at det kan ha vært like mye en misforståelse som at han var respektløs?

Må nesten tilføye en ting: Er mange som også bruker "nei, slutt..." som en slags dirtytalk under litt dominerende sex, og dét kan være enda en grunn til at kjæresten ikke umiddelbart oppfattet hvor fælt hun hadde det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig?!?!? Vær så snill og si at du ikke tror på dette selv. Vær så snill!

At hun tok initiativ til sex tror jeg på. Med mindre hun tror å ta av seg toppen betyr "la oss se på Nytt på Nytt".

Hun likte ikke spankingen og han forsto det ikke umiddelbart. Mange jenter gir litt "falsk motstand" under sex. Jeg er slik selv, letter trykket når han er for hardthendt eller bare dirigerer litt. Det betyr ikke "kom deg vekk".

Nå er det avklart og jeg ser ingen grunn til at et par med et godt sexliv skal lide av å ha testet ut en preferanse den ene ikke likte.

Endret av Marie90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun tok initiativ til sex tror jeg på. Med mindre hun tror å ta av seg toppen betyr "la oss se på Nytt på Nytt".

Hun likte ikke spankingen og han forsto det ikke umiddelbart. Mange jenter gir litt "falsk motstand" under sex. Jeg er slik selv, letter trykket når han er for hardthendt eller bare dirigerer litt.

Nå er det avklart og jeg ser ingen grunn til at et par med et godt sexliv skal lide av å ha testet ut en preferanse den ene ikke likte.

AMEN :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten tilføye en ting: Er mange som også bruker "nei, slutt..." som en slags dirtytalk under litt dominerende sex, og dét kan være enda en grunn til at kjæresten ikke umiddelbart oppfattet hvor fælt hun hadde det.

Takk. Under dominerende sex er et smilenede "neeii" ikke et nei. Dersom TS hadde sex med en av mine ekser - eller en hvilken som helst mann ikke oppvokst under radikal feminisme - er det ikke rart han reagerte som han gjorde. Hvilket kun er en mistforståelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

At hun tok initiativ til sex tror jeg på. Med mindre hun tror å ta av seg toppen betyr "la oss se på Nytt på Nytt".

Hun likte ikke spankingen og han forsto det ikke umiddelbart. Mange jenter gir litt "falsk motstand" under sex. Jeg er slik selv, letter trykket når han er for hardthendt eller bare dirigerer litt. Det betyr ikke "kom deg vekk".

Nå er det avklart og jeg ser ingen grunn til at et par med et godt sexliv skal lide av å ha testet ut en preferanse den ene ikke likte.

Rykk tilbake til start og les hovedinnlegget på ny!

Resten du skriver viser også at du overhode ikke evner å sette deg inn i TS sin opplevelse av situasjonen og hvorfor hun opplevde det slik.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Olivia Benson

Folk må seriøst slappe litt av. Hvis dere leser det siste innlegget til Marie90 ser dere at hun har forståelse for at dette ikke er helt innafor dersom ts ikke ser på spanking som sex. Ser dere seriøst ikke at hun bare drar fram mulige årsaker til at kjæresten handlet som han gjorde, og at det kan ha vært like mye en misforståelse som at han var respektløs?

Må nesten tilføye en ting: Er mange som også bruker "nei, slutt..." som en slags dirtytalk under litt dominerende sex, og dét kan være enda en grunn til at kjæresten ikke umiddelbart oppfattet hvor fælt hun hadde det.

Det jeg reagerte på var at hun mente at ts hadde et anstrengt forhold til sex. Det mener jeg fortsatt at hun ikke har noe grunnlag for å hevde.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Takk. Under dominerende sex er et smilenede "neeii" ikke et nei. Dersom TS hadde sex med en av mine ekser - eller en hvilken som helst mann ikke oppvokst under radikal feminisme - er det ikke rart han reagerte som han gjorde. Hvilket kun er en mistforståelse.

Virkelig?!?! Er dette den hele og fulle refleksjonen du evner å gjøre? Elementer som at forskjellige mennesker er, vel, forskjellige, at en snakker om ting FØRST, at en er våken og var og respektfull for partner sin reaksjon?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

At hun tok initiativ til sex tror jeg på. Med mindre hun tror å ta av seg toppen betyr "la oss se på Nytt på Nytt".

Hun likte ikke spankingen og han forsto det ikke umiddelbart. Mange jenter gir litt "falsk motstand" under sex. Jeg er slik selv, letter trykket når han er for hardthendt eller bare dirigerer litt. Det betyr ikke "kom deg vekk".

Nå er det avklart og jeg ser ingen grunn til at et par med et godt sexliv skal lide av å ha testet ut en preferanse den ene ikke likte.

Er det sånn man tester ut preferanser? Bare kjører på uten noe forvarsel og nekter å slutte selv om man får beskjed om at det ikke er godt mottatt?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

Takk. Under dominerende sex er et smilenede "neeii" ikke et nei. Dersom TS hadde sex med en av mine ekser - eller en hvilken som helst mann ikke oppvokst under radikal feminisme - er det ikke rart han reagerte som han gjorde. Hvilket kun er en mistforståelse.

Nei, det er ingen misforståelse, det er manglende evne til å forstå og respektere andre mennesker.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig?!?! Er dette den hele og fulle refleksjonen du evner å gjøre? Elementer som at forskjellige mennesker er, vel, forskjellige, at en snakker om ting FØRST, at en er våken og var og respektfull for partner sin reaksjon?

Kjenner jeg blir litt provosert over svarene dine her inne, sånn generelt. Du leser åpenbart det du vil lese i et innlegg. Marie90 har ved flere anledninger uttrykt en forståelse for ts sin reaksjon! Må da være lov å formidle meninger rundt temaet utenom akkurat denne forståelsen?? Altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig?!?! Er dette den hele og fulle refleksjonen du evner å gjøre? Elementer som at forskjellige mennesker er, vel, forskjellige, at en snakker om ting FØRST, at en er våken og var og respektfull for partner sin reaksjon?

Mennesker er forskjellige, ja. Man kan gi det som generisk svar på enhver tråd.

Jeg har lest innlegget; jeg synes like fullt hun overdriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg er enig i dette og jeg vil understreke at dette er en vanskelig grense for de fleste menn å finne.

Nei, det er sosialt tilbakestående menn som sliter med å finne en slik grense. Oppegående menn har null problem med å finne grenser og tøye grenser SAMTIDIG som partneren opplever å bli sett og respektert.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...