Gå til innhold

Han ydmykte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på besøk hos kjæresten min i helgen, og mens vi så på tv hadde jeg bare på meg en truse og en t-skjorte (vi skulle straks legge oss), og plutselig fant han ut at han skulle kle av meg. Jeg tenkte at han var kåt elns, så lot han gjøre det. Men i stedet for å rote, tok han meg på fanget sitt og ga meg ris.. Han var fullt påkledd og jeg ble så utrolig ydmyket.. Prøvde å be ham om å stoppe og klarte å rive meg løs før jeg gikk inn på badet og fikk på meg klær. Sa ham beskjed om at jeg synes det var utrolig respektløst, og han sa seg enig og sa at han bare ble revet med.. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal tro og tenke :( det var bare så utrolig ubehagelig..

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men synes det er godt å bare få det ut en plass..

Anonymous poster hash: 431a0...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en interessant måte å handle på...?

Skjønner at du ble ydmyket, alle har sine grenser og meninger om hva som er greit. For å unngå at det skal skje igjen om han blir "revet med", vil jeg anbefale deg å fortelle han hvorfor det var en ubehagelig situasjon for deg.

:hug:



Anonymous poster hash: 61730...cf1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er noe han tenner på? Spanking er en del av veldig mange menneskers sexliv. Du tente ikke på det - greit nok. Det betyr ikke at han "ydmyket deg". Slapp av.



Anonymous poster hash: 32dd2...7c6
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Jeg hadde blitt skremt av unnskyldningen om å bli "revet med" kjenner jeg.

Skjønner godt at du følte dette ydmykende og ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er noe han tenner på? Spanking er en del av veldig mange menneskers sexliv. Du tente ikke på det - greit nok. Det betyr ikke at han "ydmyket deg". Slapp av.

Alle har sin grense, og det er ikke alle som er komfortable med det. Det samme har skjedd med meg, og jeg forklarte tyyydelig hvor skapet stod. :fy_fy:

Anonymous poster hash: 61730...cf1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har sin grense, og det er ikke alle som er komfortable med det. Det samme har skjedd med meg, og jeg forklarte tyyydelig hvor skapet stod. :fy_fy:

Anonymous poster hash: 61730...cf1

Jada greit det, men han har ikke gjort noe galt og han aksepterte det jo da TS sa hun ikke likte det. Hva mer skal egentlig til.

TS må faktisk slappe av.

Anonymous poster hash: 32dd2...7c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada greit det, men han har ikke gjort noe galt og han aksepterte det jo da TS sa hun ikke likte det. Hva mer skal egentlig til.

TS må faktisk slappe av.

Les gjennom det du skrev igjen. Det var ikke slik du lad et frem. Sender--> innhold --> mottaker. Ikke at det er av stor betydning, men synes hun fortjener litt mer respektabel hjelp. Noen tar seg ekstra nær av slike hendelser.

Anonymous poster hash: 61730...cf1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, det virker da som han forstod at du ikke likte det. Sliter du fortsatt i etterkant?

Spanking er ganske vanlig og ikke noe de fleste opplever "traumer" av. Du elsker forhåpentligvis mannen din, vet at han elsker og respekterer deg - nok til at han ikke ser ned på deg og vil "ydmyke" deg.

Dog jeg forstår at noen har et mer anspent forhold til sex enn andre, virker dette som en overreaksjon på meg. Evt. to mennesker som ikke er seksuelt kompatible.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dog jeg forstår at noen har et mer anspent forhold til sex enn andre, virker dette som en overreaksjon på meg. Evt. to mennesker som ikke er seksuelt kompatible.

Man har vel ikke et anspent forhold til sex selv om man ikke godtar å få ris? Herregud...

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har vel ikke et anspent forhold til sex selv om man ikke godtar å få ris? Herregud...

Støtter denne!

Anonymous poster hash: 61730...cf1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jada greit det, men han har ikke gjort noe galt og han aksepterte det jo da TS sa hun ikke likte det. Hva mer skal egentlig til.

TS må faktisk slappe av.

Anonymous poster hash: 32dd2...7c6

Nei, les skikkelig! Han respekterte IKKE at TS ba han slutte.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, folk er virkelig forskjellige. Hadde blitt sykt tent, noe kjæresten din mest sannsynlig også håpet på. Det er allerede nevnt ovenfor, men han respekterer deg nok til tross for at han gjorde dette "mot" deg. Kanskje han prøvde å være litt spontan og dirty ;)

Forstår imidlertid at det kan ha vært litt ubehagelig for deg dersom du ikke er der i det hele tatt, men må nok si meg enig i at du overreagerer litt.

Jeg vil dog understreke at jeg mener du kan føle akkurat hva du vil, og at ingen kan si noe på din opplevelse av dette, men synes det er å overreagere når du til og med skriver at du ikke vet hva du skal tenke om dette....Tror rett og slett at det ikke er så mye mer avansert enn at han tenner på dette :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg hadde ikke hatt særlig med tillit igjen til en person som ikke avslutter umiddelbart når jeg ber vedkommende stoppe. Total mangel på respekt er det han fremviste, for meg er det totalt uakseptabelt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Shit, folk er virkelig forskjellige. Hadde blitt sykt tent, noe kjæresten din mest sannsynlig også håpet på. Det er allerede nevnt ovenfor, men han respekterer deg nok til tross for at han gjorde dette "mot" deg. Kanskje han prøvde å være litt spontan og dirty ;)

Forstår imidlertid at det kan ha vært litt ubehagelig for deg dersom du ikke er der i det hele tatt, men må nok si meg enig i at du overreagerer litt.

Jeg vil dog understreke at jeg mener du kan føle akkurat hva du vil, og at ingen kan si noe på din opplevelse av dette, men synes det er å overreagere når du til og med skriver at du ikke vet hva du skal tenke om dette....Tror rett og slett at det ikke er så mye mer avansert enn at han tenner på dette :)

Hadde du blitt sykt tent av at typen din gjorde noe mot deg du ikke ville og at han da heller ikke hørte på deg når du ba han stoppe? Det er DET jeg reagerer på her.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du blitt sykt tent av at typen din gjorde noe mot deg du ikke ville og at han da heller ikke hørte på deg når du ba han stoppe? Det er DET jeg reagerer på her.

Som jeg presiserer ovenfor ville JEG ha blitt tent av at min kjæreste gjorde akkurat dette, og jeg prøver å vise henne hvordan han muligens tenkte og hvilke intensjoner han hadde. Sier da ikke at hun BURDE like det:P men er fascinerende hvor ulike vi er.

Skriver jo klart og tydelig at det hun føler er viktig, og det er ingen som kan si noe på hva hun føler! det jeg synes blir å overreagere er å begynne å tvile på han som kjæreste liksom, eller å bli usikker på hva hun skal tenke om han etter hendelsen...det synes jeg blir litt i meste laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Jeg hadde ikke hatt særlig med tillit igjen til en person som ikke avslutter umiddelbart når jeg ber vedkommende stoppe. Total mangel på respekt er det han fremviste, for meg er det totalt uakseptabelt.

Jeg er enig. At mange tenner på dette spiller da ingen rolle. Dersom ts viste tydelig at hun ikke likte det burde det ikke være noe problem å stoppe med en gang.

Man har ikke et anstrengt forhold til sex selv om man har tydelige grenser,

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

Som jeg presiserer ovenfor ville JEG ha blitt tent av at min kjæreste gjorde akkurat dette, og jeg prøver å vise henne hvordan han muligens tenkte og hvilke intensjoner han hadde. Sier da ikke at hun BURDE like det:P men er fascinerende hvor ulike vi er.

Skriver jo klart og tydelig at det hun føler er viktig, og det er ingen som kan si noe på hva hun føler! det jeg synes blir å overreagere er å begynne å tvile på han som kjæreste liksom, eller å bli usikker på hva hun skal tenke om han etter hendelsen...det synes jeg blir litt i meste laget.

Jeg presiserer igjen. Hun ba han stoppe, han fortsatte og hun måtte RIVE SEG LØS. Hva hadde du tenkt om din partner etter en slik situasjon?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har vel ikke et anspent forhold til sex selv om man ikke godtar å få ris? Herregud...

Om man ikke liker det? Helt greit.

Når man stresser, det ikke er nok at han godtar det, man starter en tråd på KG og freaker ut...

Et avslappet forhold til sex har hun definitivt ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Om man ikke liker det? Helt greit.

Når man stresser, det ikke er nok at han godtar det, man starter en tråd på KG og freaker ut...

Et avslappet forhold til sex har hun definitivt ikke...

Hvis hun ikke så på dette som en seksuell handling, har jeg vanskeligheter med å se hvordan det viser at hun har et anstrengt forhold til sex.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, folk er virkelig forskjellige. Hadde blitt sykt tent, noe kjæresten din mest sannsynlig også håpet på. Det er allerede nevnt ovenfor, men han respekterer deg nok til tross for at han gjorde dette "mot" deg. Kanskje han prøvde å være litt spontan og dirty ;)

Forstår imidlertid at det kan ha vært litt ubehagelig for deg dersom du ikke er der i det hele tatt, men må nok si meg enig i at du overreagerer litt.

Jeg vil dog understreke at jeg mener du kan føle akkurat hva du vil, og at ingen kan si noe på din opplevelse av dette, men synes det er å overreagere når du til og med skriver at du ikke vet hva du skal tenke om dette....Tror rett og slett at det ikke er så mye mer avansert enn at han tenner på dette :)

Jeg er enig i dette og jeg vil understreke at dette er en vanskelig grense for de fleste menn å finne.

De fleste kvinner tenner på at en mann "tar charge" og er noe dominant. Menn vet dette. Det gjelder ikke alle, men selv undersokelser bekrefter at det gjelder veldig mange.

Det betyr at man ikke avbryter sex med spm. og forsikrer seg om absolutt alt underveis. "Er det greit at jeg tar av BH? Er det greit at jeg slikker deg på puppene? Er det greit at jeg stikker en tommel i munnen din? Er det greit at jeg forsiktig stryker deg rundt rumpehullet? Er det greit at jeg lugger deg lett i håret?"

Alle disse spm. er avtennende om de finner sted underveis. Det er bedre om man bare go for it.

TS' type provde seg. Veldig, veldig mange mennesker liker lett dasking på rumpen. Det er såpass vanlig at det for de aller fleste mennesker ikke signaliserer straff eller ydmykelse, bare sex.

Så det var ikke slik for TS. Hun er ikke blant dem som synes det er sexy, hun er ikke blant dem som dytter vekk en mann med et smil "neeii", hun likte det ikke. Han forsto det ikke umiddelbart, men etterhvert. Han forklarte seg i etterkant. Situasjon avklart.

Jeg har forståelse for at hun ikke likte det og ikke vil det igjen. Men at det direkte plager henne? At hun foler seg ydmyket og nå må lufte sine sorger på nett? At litt enkel eksprimentering setter dype spor i henne?

De er tydeligvis ikke kompatible.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...