Gå til innhold

Eksen(e) hans tar så stor plass i forholdet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min flørtet med eksen sin i en periode vi hadde det vanskelig.

Jeg fløy i taket. Ble dritforbannet og lei meg. Han påsto at han forsto og "jadajada", men i virkeligheten ble han visst sur på meg for at jeg hadde ingen rett til å bli sur og blande meg i hans privatliv. (fikk vite det noen måneder senere) Eksen hans var veldig respektløs ovenfor meg i tillegg. Noe som gjorde det hele svært vanskelig.

Det endte med at jeg fortalte han akkurat hvordan jeg følte om saken, hvor vanskelig det var og hvor desperat jeg følte meg, og først da gikk det opp et lys for han. Da forsto han plutselig hvor ubehagelig det var for meg, og hvor upassende han hadde oppført seg. Eksen ble slettet fra alt, og da hun begynte å ringe og mase så ble hun blokkert.

Mange på den tiden sa vel "dump og stikk", men jeg er glad for at jeg holdt ut. Vi har det veldig fint sammen. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du klager på eksene, men det virker som nye jenter er vel så stort problem.

F.eks. det i Thailand.

Ber du ham dumpe eksene, får han nok straks nye venninner på Tinder etc.

Og da har du plutselig ingen unnskyldning til å snoke lenger, for da er de jo "bare venninner".

Tror nesten du må finne en litt roligere type hvis du ikke liker det der.

Det i thailand var når vi hadde slått opp (og vært fra hverandre en stund), men jeg syntes fortsatt han fortalte det på en veldig "usjenert" måte.. Han har derimot ikke tinder lenger, og har ikke hatt det siden før vi ble sammen igjen, det er jeg sikker på. Jeg "snoker" bare på det som ligger offentlig på hans profiler, kunne ikke tenke meg å snoke inne på hans kontoer :P

Men ja, får se det an litt tenker jeg...

ts

Anonymous poster hash: 9789d...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men har han fremdeles Tinder-konto???

Anonymous poster hash: 457b7...e64

Nei, det har han ikke! Den slettet han en stund før vi ble sammen igjen på eget initiativ.

TS

Anonymous poster hash: 9789d...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min flørtet med eksen sin i en periode vi hadde det vanskelig.

Jeg fløy i taket. Ble dritforbannet og lei meg. Han påsto at han forsto og "jadajada", men i virkeligheten ble han visst sur på meg for at jeg hadde ingen rett til å bli sur og blande meg i hans privatliv. (fikk vite det noen måneder senere) Eksen hans var veldig respektløs ovenfor meg i tillegg. Noe som gjorde det hele svært vanskelig.

Det endte med at jeg fortalte han akkurat hvordan jeg følte om saken, hvor vanskelig det var og hvor desperat jeg følte meg, og først da gikk det opp et lys for han. Da forsto han plutselig hvor ubehagelig det var for meg, og hvor upassende han hadde oppført seg. Eksen ble slettet fra alt, og da hun begynte å ringe og mase så ble hun blokkert.

Mange på den tiden sa vel "dump og stikk", men jeg er glad for at jeg holdt ut. Vi har det veldig fint sammen. :)

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver her... Føler hver gang jeg tar det opp blir han irritert over at jeg bryr meg, at jeg "lager et problem ut av noe som ikke er et problem" osv. Vet eksen hans misliker meg (antageligvis bare fordi jeg fins..), og det er enda en av grunnene til at jeg ikke syntes noe om det. Hun er veldig barnslig, f.eks mener hun han er sammen med meg bare fordi jeg har brunt hår (hun har blått), og han hadde en gang sagt til henne at han syntes brunt hår var fint, og har sendt ham masse meldinger om f.eks det hvor hun har vært fly forbanna..

Er skikkelig lei av hele greia, må få noen løsning på dette snart... Bare han kommer tilbake til meg i det hele tatt, gidder ikke sende 1000 meldinger og virke masete når han ikke svarer heller. Selv om klokka er kvart over to på natta og han er aktiv på facebook :fnise:

TS

Anonymous poster hash: 9789d...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SweetSunshine

" Eksempel dette bildet:https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/427750_10150631240385329_1887493233_n.jpg?oh=bd84aaef3596887958d92bc85eb6a117&oe=54ED48DA&__gda__=1425530581_48343d448448f30ba180e3b413ce5904 Hvor hun (eksen) har kommentert: åh, din romantiske jævel <3Han: Du liker det.Hun: Sant. Anonymous poster hash: 9789d...a38

Det alene hadde fått til å fundere en gang eller ti på hva jeg holdt på med.

Endret av SweetSunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver her... Føler hver gang jeg tar det opp blir han irritert over at jeg bryr meg, at jeg "lager et problem ut av noe som ikke er et problem" osv. Vet eksen hans misliker meg (antageligvis bare fordi jeg fins..), og det er enda en av grunnene til at jeg ikke syntes noe om det. Hun er veldig barnslig, f.eks mener hun han er sammen med meg bare fordi jeg har brunt hår (hun har blått), og han hadde en gang sagt til henne at han syntes brunt hår var fint, og har sendt ham masse meldinger om f.eks det hvor hun har vært fly forbanna..

Er skikkelig lei av hele greia, må få noen løsning på dette snart... Bare han kommer tilbake til meg i det hele tatt, gidder ikke sende 1000 meldinger og virke masete når han ikke svarer heller. Selv om klokka er kvart over to på natta og han er aktiv på facebook :fnise:

TS

Anonymous poster hash: 9789d...a38

Noen ekser er av verste sort. Får jeg spørre hvor gammel dere er ca?

Det beste du kan gjøre er å ta helt avstand og la han komme til deg. Når han gjør det så tar du deg en skikkelig prat med han. Om han ikke lover bedring så vet du vel selv hva du bør gjøre, og hva som er best for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ekser er av verste sort. Får jeg spørre hvor gammel dere er ca?

Det beste du kan gjøre er å ta helt avstand og la han komme til deg. Når han gjør det så tar du deg en skikkelig prat med han. Om han ikke lover bedring så vet du vel selv hva du bør gjøre, og hva som er best for deg.

Han er 31, jeg er 21. Eksen hans (hun som gråter så fælt) er 22. Vi har vært sammen i to perioder siden jeg var (nylig fylt) 19 og han var 29.

Jeg endte opp med å droppe ham sist når hans oppførsel eskalerte helt (ikke nødvendigvis med jenter, men bare generelt. også da jeg fant ut han flørtet med eksen (22)).

TS

TS

Anonymous poster hash: 9789d...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 31, jeg er 21. Eksen hans (hun som gråter så fælt) er 22. Vi har vært sammen i to perioder siden jeg var (nylig fylt) 19 og han var 29.

Jeg endte opp med å droppe ham sist når hans oppførsel eskalerte helt (ikke nødvendigvis med jenter, men bare generelt. også da jeg fant ut han flørtet med eksen (22)).

TS

TS

Anonymous poster hash: 9789d...a38

31 år?! :sjokkert: Det hadde jeg aldri trodd. Da spørs det om han noen gang er villig til å vokse opp. Han burde vite bedre i en alder av 31.

Fikk inntrykk av at eksen hans måtte være ganske ung. 13 f.eks. Samtidig som jeg forsto at dere ikke er så unge. Virker veldig umoden når hun tar opp hårfargen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 år?! :sjokkert: Det hadde jeg aldri trodd. Da spørs det om han noen gang er villig til å vokse opp. Han burde vite bedre i en alder av 31.

Fikk inntrykk av at eksen hans måtte være ganske ung. 13 f.eks. Samtidig som jeg forsto at dere ikke er så unge. Virker veldig umoden når hun tar opp hårfargen din.

Hun kunne like godt vært tretten, tror jeg. I allefall ut ifra det jeg kjenner av henne, men det er jo strengt talt ikke mye utover alle utbruddene hennes og det jeg har sett på sosial media. Hva hun mener om meg er jo så klart så som så, men veldig slitsomt når han ikke setter en stopper for dette.

Han er vel litt evig ungkar, egentlig, selv om han absolutt er veldig glad i meg osv osv :fnise:

TS

Anonymous poster hash: 9789d...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nåværende mann prøvde seg på dette. Jeg sa klart og tydelig ifra at det var dem eller meg. Han valgte meg og det har ikke skjedd slike ting etter det.

Velger han ikke deg er han ikke verdt det. En eks er en eks og det hører til en fortid som bør være mer eller mindre glemt mener jeg.

Anonymous poster hash: 2f0b3...06c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne like godt vært tretten, tror jeg. I allefall ut ifra det jeg kjenner av henne, men det er jo strengt talt ikke mye utover alle utbruddene hennes og det jeg har sett på sosial media. Hva hun mener om meg er jo så klart så som så, men veldig slitsomt når han ikke setter en stopper for dette.

Han er vel litt evig ungkar, egentlig, selv om han absolutt er veldig glad i meg osv osv :fnise:

TS

Anonymous poster hash: 9789d...a38

Han kommer aldri til og slutte. Og han blir bare verre og en dag sitter du der med barn og hus of lurer på hva faen du tenkte på.. Mens han gjerne allerede var vært utro en gang og fortsetter på flørtern med alle han ser...

Når det finnes så veldig mange gode og snille gutter der ute, så vær så snill og ikke end opp med den ene drittsekken...

Anonymous poster hash: dada0...e14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på å ha eksene i livet sitt og å ha noe upassende kontakt med dem.

Jeg er god venn med min eks, vi har desverre hatt sex når vi ikke har vært i andre forhold, men jeg er ikke intr. i noe mer med han. Jeg har vært venn med kjærestene hans også, men etter han vle sammen med den siste dama nå, har han slettet meg fra Facebook. Det irriterer meg noe grasalt, fordi jeg vet at så fort det blir slutt mellom de, kommer han til å legge meg til igjen. En annen han var sammen med, var også sånn som ville han skulle slette alle eksene sine, og han gjorde det. Nå er jeg bare lei det, hvis han ikke kan være venn med meg på Facebook fordi dama hans er sjalu, trenger han ikke å hilse på meg på gata heller.. Jeg gidder ikke å bare god nok når han er singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ikke ferdig ut med disse damene, jeg hadde nok trukket meg ut av forholdet. Det virker rett og slett ikke som han er klar for å gå videre. Jeg hadde ikke funnet meg i dette.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle til å spørre hvor gammel han er, og ser han er 31! Trodde han var maks 17, slik han holder på. Kom deg vekk, dette blir aldri bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være venner med ekser IRL og på Face er greit. Å bruke mye tid på dem tå tomannshånd er ikke greit. Det er absolutt ikke greit om han må bruke td på å trøste eksen for at han har lagt ut bilde av den nåværende kjøresten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grunnen til at han går etter damer som er såpass mye yngre (10 år! Og det er mye på din alder) er at de ikke setter så høye krav og finner seg i mye mer dritt fordi de er så glade i mannen.

Og om noen år går han etter damer som er 15 år yngre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at han går etter damer som er såpass mye yngre (10 år! Og det er mye på din alder) er at de ikke setter så høye krav og finner seg i mye mer dritt fordi de er så glade i mannen.

Og om noen år går han etter damer som er 15 år yngre.

Nja, nå setter jeg ganske høye krav og det er også grunnen til at vi gikk fra hverandre tidligere, selv om jeg var glad i ham.

Men vi får se hva tiden bringer!

TS

Anonymous poster hash: 9789d...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi får ta en seriøs prat om dette, ja. Når han finner det godt nok å snakke til meg igjen (haha.) Ser at jeg kanskje har tolerert mer enn jeg burde her.

TS



Anonymous poster hash: 9789d...a38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...