Gå til innhold

Redd for å gå på do, pga. samboer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bæsja hos forrige samboer første gang jeg var på besøk hos ham.

Ikke at han merket noe til det, siden han åpenbart ikke var med meg inn på do, og det var musikk på i stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker nok ikke å vente til neste dag - når man sover slapper musklene av, og luften man har holdt i seg slippes nok ut på natta da.

Anonymous poster hash: f5966...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det sånn etter flere års samboerskap. Vil ikke vise de sidene jeg ikke kunne vise den første uken. Holder tempen oppe lenger på den måten.

Men det er ikke noe problem. Er han hjemme, tar jeg det i forbindelse med dusjing. :icon_lol:



Anonymous poster hash: 19ecd...106
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å skjønne hvorfor mage/tarm problemer er økende i befolkningen. Har lenge trudd det var all ferdigmaten, men så er det så enkelt som at folk er blitt helt hysteriske når det kommer til alt naturlig.

Er du ikke voksen nok til å gå på do med samboer, så er du ikke voksen nok til å være samboer. Så DUMP han!!! (sorry, klarte ikke la være)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så lytt der dere bor at man kan sitte i stua og høre hva som foregår på badet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuttepi

Herlighet, du må jo bæsje?!? Enten må du be ham forlate huset, eller bruke noen av tipsene du har fått her.

Jeg har bare det problemet der på hotellrom. Første ferien vår sammen fikk vi et rom med skyvedør inn til badet. Jeg bæsjer ikke foran folk, så jeg sa fra jeg. "Du, vi skal være her i ei uke, og vi har ikke vært sammen lenge, men jeg må på do innimellom jeg også. Da setter du på musikk og går på verandaen, og så kan jeg gå ut når du er på do. Ok?"

Han begynte å le han, men vi gjorde det sånn, og ingen var nervøse for noe hele ferien.

Kommunikasjon, kjære deg. Å holde deg blir du syk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, noen ganger savner jeg fjortisstida og de verdensproblemene som herja på den tida. Eller nei. Jeg gjør ikke det likevel. Nå kan jeg basje når jeg må, uansett hvem som er i leiligheten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klart å holde meg i 2 dager med å tisse. Og 1 uke med å bæsje. Du klarer nok å vente med å gå på do når han ikke er i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klart å holde meg i 2 dager med å tisse. Og 1 uke med å bæsje. Du klarer nok å vente med å gå på do når han ikke er i nærheten.

Gikk du to dager uten å tisse??? Det hadde jeg aldri klart!

Ang nummer to, så klarer jeg å holde meg et par-tre dager før jeg føler det blir krise.

Bor heldigvis ikke sammen med noen, men når kjæresten er her flere dager i strekk så gjør jeg det f.eks. på kino, kjøpesentre, eller om han skal ut i butikken og jeg vet det tar en stund :sjokkert:

Anonymous poster hash: ab795...c57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg papir i do når du skal "bommelom", det fjerner lyd. Luft lager heller ikke lyd om du bare presser "skinkene" langt nok fra hverandre..

Anonymous poster hash: f7a0f...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor i et lite kollektiv med to gutter, å ikke faen om de skal få vite at jeg er menskelig :P jeg legger papir i doen, skrur på dusjen (tar det når jeg dusjer) så dampen og lukten av shampo og såpe fjerner bæsjlukten :fnise: men, må man så må man har jeg funnet ut. guttene her har også sin måte :P de sprayer ned badet i manneparfyme. lukter godt der inne da hvertfall :fnise::wow:



Anonymous poster hash: fa4cf...5f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har klart å holde meg i 2 dager med å tisse. Og 1 uke med å bæsje. Du klarer nok å vente med å gå på do når han ikke er i nærheten.

En venninne gjorde noe lignende, hun endte opp med å drite ned senga i søvne. :sjokkert:

Vet ikke hva som er verst jeg, at samboer hører at man gjør sitt fornødne eller at man gjør sitt fornødne ufrivillig. (jo vet jo egentlig det)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å holde seg i dagevis kan på sikt føre til store mage- tarmproblemer og i verste fall magekreft.

Hvis dere er så redde for lukt&lyd så kjøp en liten radio.

Og hvor lytt er det hos dere? I denne tråden skulle kan jo tro at dassen er bak et forheng midt i stua.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men når jeg leser om sånne ting må jeg virkelig si det er HELT tragisk! Det høres helt fjernt ut når man fanken meg er redd for å drite foran samboeren sin! Herregud, dere bor sammen, det er den nærmeste personen du har i livet. Å prompe og bæsje er en helt normal del av hverdagen. Og når man faktisk er redd for at samboeren skal skjønne at man har vært på do å bæsja, begynner det å bli ille...
Hvis både du og han henger dere opp i sånne ting, så har dere et stort problem.



Anonymous poster hash: 820a6...72f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har klart å holde meg i 2 dager med å tisse. Og 1 uke med å bæsje. Du klarer nok å vente med å gå på do når han ikke er i nærheten.

Det der er farlig.

Kanskje det hadde vært best at du snakket med en psykolog? Mener ikke å være frekk, men dette virker som tvangstanker og da er det godt å ha en å snakke med som kanskje kan hjelpe deg...

Anonymous poster hash: 970b3...d6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så lydt at dere hører samboeren på do?

Synes det var flaut i starten men nå som han er 25 år så har han vel innsett at jenter også driter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ifra til fyren ganske tidlig st jeg hadde litt fobi for dette.

Vi satte på radio/tv musikk osv.

Anonymous poster hash: f0157...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tips :

*Hold rumpeballene litt fra hverandre dersom du fiser, da kommer det ikke lyd :fnise:

*Dopapir i toalettet, så kommer det ikke ploppelyd :blomst:

*Fyrstikk som du tenner i og så blåser ut nesten med en gang, det fjerner bæsjelukt :danse:

*La det renne fra vasken, så demper du også litt lyd :icon_lol:

Skjønner godt problemet ditt, har slitt med å gå på do tidligere i livet mitt, og fortsatt bæsjer jeg 98% av gangene hjemme. Da jeg traff min mann og merka at han kunne finne på å sitte på do med døra åpen etter bare et par mnd, så innså jeg (heldigvis) at det ikke var noe farlig at han ble klar over at damer bæsjer de også..

Vi går inn til hverandre på badet hele tiden (vanskelig å la være når man har små barn), men når en av oss bæsjer så holder den andre seg unna. Ungene derimot- de kunne ikke brydd seg mindre, og tar gjerne en prat med mor eller far mens vi er på do :ler:

Du må bare bestemme deg og gjøre det. Riv av plasteret! Har du gjort det en gang er det enklere neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...