Gå til innhold

Smekket nesten til kassadama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en bitch!! Hvordan kan et voksent menneske oppføre seg sånn! Skjønner godt reaksjonen din!

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg sitter å vurderer om jeg skal dra tilbake, men er redd det bare er jeg som synes dette var helt sykt? Vil ikke skape en stygg sak om jeg overreagerer, men fikk så vondt av jenta, hun var tydelig helt nedtråkket! Skulle ønske jeg bare sprang etter henne. Ser jeg henne igjen skal jeg prate med henne.

Anonymous poster hash: 7ab8a...c64

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

All støtte til deg. Hadde gjort det samme!

Uansett om jenta før deg var overvektig eller ikke, er ikke det kassadamas bussiness!

Dessuten selv om hun forsøkte å "hjelpe" så er ikke det måten å gjøre det på. Hun var veldig ufin. Direkte jævlig faktisk.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel ikke lov? Klag, og fortell hva du har observert. Ledelsen har rett til å vite hva de ansatte driver med i kassa.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Ja, jeg sitter å vurderer om jeg skal dra tilbake, men er redd det bare er jeg som synes dette var helt sykt? Vil ikke skape en stygg sak om jeg overreagerer, men fikk så vondt av jenta, hun var tydelig helt nedtråkket! Skulle ønske jeg bare sprang etter henne. Ser jeg henne igjen skal jeg prate med henne.Anonymous poster hash: 7ab8a...c64

Nei, det er ikke bare deg, det var sykt! Dra tilbake og snakk med sjefen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring butikksjenfen, NÅ!



Anonymous poster hash: deaa8...722
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klag til sjefen og få henne sparket. Slike mennesker kan ikke oppføre seg slik på JOBB!



Anonymous poster hash: e7621...890
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva søren!!!? :sjokkert: Det er rett og slett totalt uakseptabelt. Stakkars jente!! Kjempeflott av deg hvis du gir beskjed til sjefen. Hva kundene kjøper har overhodet ikke butikkansatte noe med...

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempefint at du sa fra til den butikkansatte hva du mente! Det er totalt uakseptabelt å si noe sånt.

Det kan også være greit å ta en prat med sjefen til vedkommende og fortelle situasjonen. INGEN bak kassa har noe med hva noen av kundene kjøper, ei heller å kommentere det.



Anonymous poster hash: de874...860
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun sa HVA?!?! :sjokk:

Synes du burde sende en mail til denne butikken straks hvor du forteller hendelsen! Dette er IKKE greit, og hun burde få et alvorsord med sjefen!!

Beklager på vegne av resten av oss oppegående Ica-ansatte det både du og denne jenta opplevde. Dette er ikke verdier Ica-ansatte ønsker å identifisere seg med!

Skal ta det til sjefen. Og jeg tror absolutt ikke alle ica-ansatte er slik fordi, vil ikke skape det ryktet for jeg digger Ica! Dette var en enkelt person som tydeligvis mangler noen skruer.

Anonymous poster hash: 7ab8a...c64

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...