Gå til innhold

Tredemølle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med baby på vei har vi kommet fram til at det kan være fornuftig å satse på hjemmetrening heretter, og siden vi begge elsker å jogge vil vi gå til innkjøp av ei tredemølle. Er det noen her som har en å anbefale? Eventuelt har en butikk å anbefale?



Anonymous poster hash: 772b2...fb9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd med Pro-Form.

Den første hadde jeg i 7 år (Proform 3.1), og den andre (Proform 1250) kjøpte jeg i fjor.

De har god demping, god fart, er raske opp og ned i fart, har god helling, lang og bred løpebane, og er etter min erfaring generelt slitesterke.

Uansett hvilken tredemølle du velger anbefaler jeg deg å ikke gå for de billigste, men heller gå for en mølle i mellomklassen.

Det er flere gode i økonomiklassen også, men de har ofte dårligere demping, og gir en generelt dårligere løpsopplevelse, noe som ikke er særlig motiverende.



Anonymous poster hash: 5c5c1...cf5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Har hatt min ProForm fra XXL i over 6 år og den er absolutt å anbefale. Den fikk meg fra å aldri ha løpt til å klare mila på under 43 min.

Bredt bånd, bra fart og helling og er like fin i dag som da jeg kjøpte den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips! Kvalitet er viktig for oss, så vi legger mer enn gjerne litt penger inn i en slik investering. :-)



Anonymous poster hash: 772b2...fb9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Ser at ProForm 1050 er på tilbud på xxl (satt ned fra 17999 til 8999), så jeg tenker å gå for den!



Anonymous poster hash: 772b2...fb9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...