Gå til innhold

Knallrosa treningstopp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenker at det er rimelig teit å bry seg om hudfarge og hva andre har på seg på trening.

Unntatt parfyme siden dette er til sjenanse for alle andre.

Anonymous poster hash: 95197...216

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at folk kan planlegge å trene med øyesminke! Jeg trener som regel om ettermiddagen, og har dermed noe sminke igjen etter morgenen som jeg som regel ikke tar bort før trening! Men jeg ser helt vanvittig ut etter en time på tredemølle, da ville jeg ALDRI vist meg for noen utenom nærmeste familie, det renner svart nedover ansiktet, litt dracula ja!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om jenter med fresh sminke (ikke oversminket), fint hår oppsatt i flette, solbrunhud og en knall rosa treningstopp på treningsstudio? Synes dere det er teit eller fresht?

Anonymous poster hash: 58c31...8bc

Rimelig teit med folk som ikke går på treningsstudio for å trene, men å vise seg frem.

Anonymous poster hash: fcb13...312

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Helt greit!

Trener selv i knæsje farger, f.eks så har jeg en rosa trenings topp og en i neongrønn.

Føler meg fresh i farger!

Flettet eller hestehale er bare fint.

Treningsstudio eller annen plass, så er det viktig for meg å føle meg vel. Usminket er jeg ikke, kommer ann på om jeg har vært på jobb først (vasker ikke av meg sminken om jeg trener etter jobb...), eller lett sminket.

Dette betyr igjen ikke at jeg er mer pinglete og ikke tør å svette, kjører på uansett.

Så nei, det er ikke noe galt i det 😉

Tillegskommentar: Det finnes allikevel noen som er proppfull av sminke, dynket ned i MASSE PARFYME og leppestift, da har jeg undret litt over de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tillegskommentar: Det finnes allikevel noen som er proppfull av sminke, dynket ned i MASSE PARFYME og leppestift, da har jeg undret litt over de...

Jeg bodde i kollektiv med en slik en :P vasken på badet var brunbeige av pudder før hun skulle på trening. Og lufta på badet var tett av parfyme. Man fikk ikke puste der inne før timer etterpå. Hun var treningsintruktør og sminket seg kraftig før jobb hver dag.

Samtidig dissa hun folk som brukte mye sminke på trening :P

Anonymous poster hash: 95197...216

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Jeg bodde i kollektiv med en slik en :P vasken på badet var brunbeige av pudder før hun skulle på trening. Og lufta på badet var tett av parfyme. Man fikk ikke puste der inne før timer etterpå. Hun var treningsintruktør og sminket seg kraftig før jobb hver dag.

Samtidig dissa hun folk som brukte mye sminke på trening :P

Anonymous poster hash: 95197...216

Oh...herrejemini :ler: 🙈

Du skulle ha kommentert og sagt : "tja.. Det er ikke behagelig å gå inn i på badet etter at du har vært der og stelt deg før jobb :) med en liten hint på parfymen og sminka 😂 "

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker; har du lyst har du lov. :)

Og jeg tenker at jeg kommer til å glo misunnelig på deg bak ryggen din, der jeg ligger og kaver på gulvet, sminkeløs og rød i trynet, med halve håret dyvått hengende utenfor den skjeve hestehalen min, og pesende som en mann. Takk gud for at kjæresten min ikke har sett meg på en effektiv trenigsøkt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Hva synes dere om jenter med fresh sminke (ikke oversminket), fint hår oppsatt i flette, solbrunhud og en knall rosa treningstopp på treningsstudio? Synes dere det er teit eller fresht?

Anonymous poster hash: 58c31...8bc

Det driter vel de fleste i. Tror dette er sånt som jenter bryr seg om. (Men du er sikkert søt og deilig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...