Gå til innhold

Knallrosa treningstopp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om jenter med fresh sminke (ikke oversminket), fint hår oppsatt i flette, solbrunhud og en knall rosa treningstopp på treningsstudio? Synes dere det er teit eller fresht?



Anonymous poster hash: 58c31...8bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teit, fordi da tenker jeg at de drar på treningsstudio for å vise seg frem. Man drar på treningsstudio for å trene. Men ser på ordbruken din at det ikke var svaret du ville ha. Sorry.

Og INGENTING er noensinne det andre ordet du skrev. Hater det ordet.



Anonymous poster hash: 4d90a...a8c
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan man ikke være fin på trening på samme måte som man kan være fin når man går på jobb, eller fin når man går på Kiwi? Hvorfor må man helst gå på treningsstudio som en kjedelig grå mus og ikke gjøre noe ut av seg fordi man skal trene? Vær så snill og ikke misforstå meg og begynn med kommentarer som "hva er vitsen med mye sminke, når man svetter det av seg uansett". De fleste trener ikke bare for den ekstra helsegevinsten man får innvendig, men også for utseendet, så hvorfor skal man ikke kunne vise at man bryr seg om utseendet også på trening?

Det er mange flere som ser meg på trening enn som ser meg på veien bort til Kiwi. Er så drittlei av kjedelige gråmusete kgere som må snakke nedlatende om å være fin på trening.

Anonymous poster hash: 58c31...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Rosa topp funker, flette er praktisk, solbrun hud(kommer an på...type naturlig glød eller jeg ligger og steker meg selv i en kreftboks 5 ganger i uka).

Når det kommer til sminke....om det er på ettermiddagen etter jobb så er det naturlig at endel bare lar sminken være på til etter trening.

Er ikke noe jeg tenker på om det er typisk naturlig dagsminke, men om det er snakk om mørk øyenskygge, masse mascara, rosa rouge og masse lipgloss så tenker jeg at vedkommende er ute etter oppmerksomhet.

Ikle at jeg egentlig bryr meg, men det ser litt teit ut på en svett treningsstudio.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener i knall turkis topp, har alltid på meg sminke uansett når på dagen når jeg trener, og håret er pent oppsatt. Det er ikke fordi jeg viser meg frem - men fordi jeg liker å se ok ut. Jeg får mye ut av treningen min uten å se ut som en dass, og kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke skal få se bra ut på treningssentret uten at noen skal gnåle om at jeg bare viser meg frem. :) Kjør på, du høres kjempefresh ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på solbrun hud i Norge i februar. Selvfølgelig er det noen som har vært på ferie, men i de fleste tilfeller tenker man jo solarium/falsk brunfarge, og det er ikke sexy.



Anonymous poster hash: fb9b7...a4d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at folk får da gjøre som de vil og kle seg som de vil på trening. Rosa topp og sulbrun hud er da helt ok, jeg har selv fargerikt treningstøy fordi jeg synes det er litt mer spennende enn alt det svarte treningstøyet. Sminke synes jeg er dumt å ha når man trener fordi det ikke er bra for huden, dessuten ser jeg ikke helt poenget med å pynte seg spesifikt for treningssenteret, men det tviler jeg egentlig på at er vanlig - jeg ser det i alle fall så godt som aldri.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker fargerikt treningstøy selv. Farger gjør meg glad! :)

Foretrekker å se bra ut og er opptatt av det, men når jeg skal på senteret før jeg har gjort noe annet så sminker jeg meg aldri. Orker rett og slett ikke. Svetten vil jo uansett ødelegge sminken slik at jeg uansett må gjøre det på nytt om jeg skal noe senere. Har hendt seg at jeg smører litt BB-krem om været er veldig lyst, men det er mest pga solfaktoren ;p

Når jeg kommer rett fra jobb så tar jeg aldri av sminken før jeg trener da, da får den gamle sminken bare være på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke dette med sminke jeg...blir dere ikke panda etter 2 minutter på mølla, hvis dere lar maskara o.l være på? Og får fult av foundationflekker på det håndkle dere eventuelt har med dere, etter å ha tørket bort svetten? Tenker også at det er bedre for huden å ta det vekk før trening.

Jeg legger aldri merke til hva andre har på, eller om de har sminket seg uansett. Men jeg har også noen knall-fargede fine treningsklær (selv om jeg også har noen svarte). Det er jo klart at man kjøper noe man synes er fint når man kjøper nytt...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare mascara/eyeliner og øyebrynsminke uansett - men sminken min renner aldri når jeg trener, selv om jeg blir gjennomsvett. :) Antar at jeg er heldig der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Jeg tenker

- fargen på toppen har ingenting å si

- hvis hun har solbrun hud før trening, så må hun nødvendigvis trene med den samme, solbrune huden (hun kan jo ikke bleke huden før trening?!)

- flette høres praktisk ut

- hvis hun var fresht sminket før trening, så why not? SKal man måtte fjerne sminken for å trene?

= Jeg tenker ikke så mye, for hun fremstår som en hvilken som helst normal person som trener.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Jeg skjønner ikke dette med sminke jeg...blir dere ikke panda etter 2 minutter på mølla, hvis dere lar maskara o.l være på? Og får fult av foundationflekker på det håndkle dere eventuelt har med dere, etter å ha tørket bort svetten? Tenker også at det er bedre for huden å ta det vekk før trening.

Trener som regel før jeg sminker meg, men de gangene jeg har trent på ettermiddagen (med sminke) har jeg ikke opplevd dette, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker bare mascara/eyeliner og øyebrynsminke uansett - men sminken min renner aldri når jeg trener, selv om jeg blir gjennomsvett. :) Antar at jeg er heldig der?

Trener som regel før jeg sminker meg, men de gangene jeg har trent på ettermiddagen (med sminke) har jeg ikke opplevd dette, nei...

Jeg har alltid tatt sminken av (for hudens skyld), og aldri egentlig prøvd å trene med noe særlig sminke. Har bare tenk meg at det måtte bli "gris." Men det er vel ganske individuelt hvor mye man svetter, og hvor man svetter. Vet jo også at noen ikke føler de trenger å vaske håret etter trening...mens jeg blir alltid veldig svett i hodebunn og ansikt. (Rød blir jeg og, så "fresh" på trening er et ukjent fenomen her...)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på, om det er sminke fra morgenstellet så er det en ting, om det er sminke som blir fornyet i garderoben på treningssenteret er det en annen ting. Da ler jeg bare. Men kun fordi de tar det på rett før de skal trene. Er jeg først ute av garderoben så legger jeg ikke merke til noen. Jeg driter i om folk er brune (er det noen som i det hele tatt tenker over sånt?) eller om de har på seg en knall orange topp eller en utvaska t-shirt.

Når jeg trener så trener jeg, jeg ser ikke på deg. Om du ikke bruker utstyret "mitt" da vel å merke.



Anonymous poster hash: 7e5d7...8fe
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor bryr folk seg om folk trener med sminke, tar sol og bruker rosa treningsklær?

Herregud..



Anonymous poster hash: 5dd75...a18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt greit.

Bruker pent og fargerikt treningstøy selv, setter opp håret, fjerner ikke sminken om den allerede var på. Jeg er ikke spesielt brun, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg likte å bruke min knallrosa topp når jeg kom hjem fra varmere strøk nå for litt siden. Jeg liker jo å se ok ut.

Fjerner som regel sminka før trening. Det lille jeg har på. Å svette med pudder er ikke bra for huden. Og jeg svetter som faen innimellom (trener ofte cross-fit). Og håret er krølla inn i en strikk og jeg ser ut som ei kråke fem minutter uti timen. Bryr meg filla om det. Men jeg skjønner hvorfor folk vil føle seg ok på trening. Jeg går jo ikke inn for å se ut som en dass selv.

Det jeg derimot synes er dust som pokker, er de som tar på masse parfyme FØR trening. Hva faen?? Jeg har to ganger fått astmaanfall i garderoben pga den jævla parfymebruken.



Anonymous poster hash: 95197...216
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en knallrosa treningstopp i dag jeg og kommer ikke til å fjerne sminken når jeg drar direkte på trening fra jobb i morgenkveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...