Gå til innhold

Har hatt sex for første gang


KuroiSasori

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er ei jente på 16 år som hadde sex for første gang på torsdag eller fredag, jeg husker ikke helt.

Det gjorde utrolig vondt og vi hadde sex en stund, gutten jeg hadde sex med ronker ikke så det tar tid før han kommer. Etterhvert måtte jeg si jeg ikke orket mer så ronka han til han kom.

Det er selvfølgelig bra at han kan holde på lenge, men første gangen var det litt mye og det gjorde utrolig vondt, var bare i en liten periode det kunne kjennes litt godt ut men så ble det vondt igjen. Det jeg lurer på da, er hvor lenge jeg må vente til jeg kan ha sex neste gang? Uten at det gjør vondt? Jeg blødde ikke eller noe, og jeg har ikke blødd i ettertid. Jeg har liksom kjent litt smerte i ettertid, men ikke mye, og det har bare vært liksom en liten stund. Må jeg vente en uke ellerno? Hvor lenge venta dere fra første gangen til andre gangen? Jeg er bare redd det skal gjøre like vondt andre gangen og tredje gangen og sånt for da er ikke sex noe gøy og det er litt flaut å si au au i stedet for å stønne liksom... og si stopp og mer forsiktig. Jeg vet det er forskjellig fra person til person da, men lurer for det... Pleier det gjøre vondt andre gangen og hvor lenge burde man vente til andre gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjør på. trenger ikke vente. men viktig å si fra hvis det gjør vondt igjen. man blør bare første gangen(da jomfruhinna taes) gjorde litt vondt til meg...

Anonym poster: 5e403620539a486daf91ffc72b579783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde som en hest husker jeg men gjorde overhodet ikke vondt:-)

Du behøver i utgangspunktet ikke å vente men hvis du føler for det må du bare gjøre det. Det kan jo hende at du er tør, bruk glidemidler nestegang se om du kjenner noe forskjell. Viktig at du sier fra til gutten når det gjør vondt. For sex skal være en nytelse ikke tortur;-)

Men aller aller viktigste er: Husk kondom.... (jeg er mor til to jenter klarte ikke å la det vær, beklager)

Anonym poster: 5ab1528ec84dfa4dbe6023967832784e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minpin

Som du sier varierer det fra person til person. For meg var det dødsvondt første gangen. Virkelig, jeg klarte ikke å la han fullføre. Andre gangen var det også ganske vondt, men det var samme dag, så det var sikkert derfor. Neste gang, etter 2-3 dager, var det ikke vondt i det hele tatt, bare godt. :) Du trenger ikke vente hvis du ikke vil, kan godt hende det vil gjøre vondt neste gang også uansett hvor lenge du venter (men det kan også hende at det ikke vil gjøre vondt i det hele tatt heretter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle svara.

Haha, vel han sier siden han ikke ronker så samler han opp så mye sæd og han kan holde på lenge før han kommer. Vet ikke om det er sant jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest17

Takk for alle svara.

Haha, vel han sier siden han ikke ronker så samler han opp så mye sæd og han kan holde på lenge før han kommer. Vet ikke om det er sant jeg.

:fnise:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet ikke så lenge mellom første og andre gang, det gjorde litt vondt andre gangen også men ikke så mye. Den tredje gangen var det smertefritt

Anonym poster: 5d3fa663ccc1fefecce5c754c495a8d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svara.

Haha, vel han sier siden han ikke ronker så samler han opp så mye sæd og han kan holde på lenge før han kommer. Vet ikke om det er sant jeg.

Er som oftest motsatt..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker det gjorde vondt første gangen ja, men etter det var ikke smerten å kjenner lenger!

Så det er bare å kjøre på! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk for svar ^^ Venter i hvertfall til jeg er ferdig med mensen, fikk det i dag ;) håper det er utrolig godt andre gangen jeg har sex! gleder meg, er egentlig ganske kåt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et ord: Glidemiddel

Det er igrunn noe alle jenter bør bruke første gangen. Det er som natt og dag.

Det gjør nok ikke like vondt andre gangen, og enda mindre vondt tredje gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg var det vondt også andre, tredje, fjerde og femte gangen, minst. Tok laaang tid før det begynte å være skikkelig godt. Så ha tålmodighet, det kan godt ta noen ganger før du begynner å nyte det.

Har du lyst selv, så bare fortsett å kjøre på. Det er ikke farlig i hvert fall :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane

Første gangen var ganske vondt ja. Jeg var også 16 (i den grad det har noen betydning). Jeg mener å huske at jeg syns det var ubehagelig, men ikke direkte vondt lenger, de første fem-seks gangene eller noe. Men det kunne også ha å gjøre med at jeg i grunnen da ikke selv var kåt (og dermed våt), fordi han jeg var sammen med ikke hadde tid til "sånn forspill-tull" som han kalte det ;) Samleie kan være fantastisk godt det, men det kommer ikke av seg selv hadde jeg nær sagt (no pun intended!).

Så som andre har nevnt her, så anbefaler jeg at dere bruker glidemiddel, og selvfølgelig også kondom. Ikke bare med tanke på graviditet, men like mye med tanke på kjønnssykdommer. (Jeg har også en datter, skjønner du, så jeg klarer heller ikke å la være å "formane" litt ;-) )

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg synes skal prøve gjen når du føler deg klar. Første gangen er mange nervøs og anspent, det hjelper ikke. Sørg for at du er ordentlig våt og bruk god tid, slapp av... Ikke tenk at ting går over, er det noe som gjør vondt, så si i fra, han gjør garrantert det samme. prøv flere stillinger, men i begynnelsen kan misjonær være den som får deg til å slappe best av å bli kjent med dine preferanser. HUSK BESKYTTELSE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg hadde sex med min første kjæreste gjorde det ikke vondt i det hele tatt, men da jeg fikk meg nye kjæreste og skulle ha sex med han gjorde det kjempevondt å få den inn, selv om jeg var veldig våt, og det tok lang tid før det ikke gjorde vondt lenger. Begynte også å blø de tre første gangene med han.

Anonym poster: bfc587ecb4a974bee9907ba1793b049e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjør på. trenger ikke vente. men viktig å si fra hvis det gjør vondt igjen. man blør bare første gangen(da jomfruhinna taes) gjorde litt vondt til meg...

Anonym poster: 5e403620539a486daf91ffc72b579783

Feil. Jomfruhinna "tas" ikke. Jomfruhinna STREKKES og kan også forminskes. Det er normalt at hvis man er veldig røff når man har sex første gang eller ikke har hatt det på en stund at man kan få en liten rift i den fordi man er for hardhendt eller ikke bruker glidemiddel. Derfor kan man blø hvis man aldri har hatt sex før, fordi den "sprekker" litt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Nå har jeg hatt sex to ganger til, og jeg lurer på en ting. Det var bedre, var litt godt, MEN når feks. han tar beina mine over hodet eller noe for at han skal kunne stappe den ordentlig godt inn hvis du skjønner, få ordentlig åpning så kjenner jeg det gjør veldig vondt. Og det er litt ekkelt + at f.eks. hvis vi fortsetter sånn litt så får jeg jævlig vondt i magen.. ;/ så lurte på hva det kan være? om det går over etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...