Gå til innhold

Stueloff


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den forsto jeg nok ikke, men det første jeg så for meg da jeg så bildene var....iskremkuler... :rodmer: Vakkert!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsto jeg nok ikke, men det første jeg så for meg da jeg så bildene var....iskremkuler... :rodmer: Vakkert!

Nja, det er ikke akkurat noe jeg vil anbefale deg å spise det der. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg fryktelig godt kjent. Klarte å putte varer for 8000kr i kurven hos Sephora.

Det har jeg ikke råd til, for å si det pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor måtte du dele den der a?!?!? Blakk.no, før jeg har fått sagt ostekake jo!

Jeg kjenner igjen den gode følelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan starte forening "Vi som er kronisk blakke, fordi vi alltid finner noe vi vil ha!"

Nja, jeg kan ikke bli medlem, det blir som å sitte fast i nederlagets kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg kan ikke bli medlem, det blir som å sitte fast i nederlagets kjeft.

Jeg er desverre ikke medlem jeg heller, mest fordi jeg ender opp med å ikke kjøpe noe.

Men pengene forsvinner like herlig hver måned alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er desverre ikke medlem jeg heller, mest fordi jeg ender opp med å ikke kjøpe noe.

Men pengene forsvinner like herlig hver måned alikevel.

Kan bli slik 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra jeg leste "Benedict Cumberbatch's impossible bone structure" Visste jeg at dette var noe jeg ville ha, og ved nærmere øyesyn viste det seg at ikke bare vil jeg ha det, jeg trenger det. Så nå er jeg litt sur for jeg er blakk som ei kjerkrotte, MEN når jeg tenker meg om så har jeg lovet meg selv en premie for at jeg har slutta å røyke :icon_lol: Jeg må vurdere nøye hvordan jeg skal få til dette!

Har du bestilt Gjest??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra jeg leste "Benedict Cumberbatch's impossible bone structure" Visste jeg at dette var noe jeg ville ha, og ved nærmere øyesyn viste det seg at ikke bare vil jeg ha det, jeg trenger det. Så nå er jeg litt sur for jeg er blakk som ei kjerkrotte, MEN når jeg tenker meg om så har jeg lovet meg selv en premie for at jeg har slutta å røyke :icon_lol: Jeg må vurdere nøye hvordan jeg skal få til dette!

Har du bestilt Gjest??

Ikke enda, pga januaren ble så tøff økonomisk, men februar derimot, vil ha "Do your research", "Three patch problem", i hvertfall og så noen av øyeskyggene i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke enda, pga januaren ble så tøff økonomisk, men februar derimot, vil ha "Do your research", "Three patch problem", i hvertfall og så noen av øyeskyggene i tillegg.

Jeg tenkte også på "Do your research", også syns jeg "Burn the heart out of you" så interessant ut. Tror det må bli de to ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også på "Do your research", også syns jeg "Burn the heart out of you" så interessant ut. Tror det må bli de to ihvertfall!

Ja, den også virker kjempeinteressant, skader ikke å bestille en prøve på den ilag med de andre, og så få i en full krukke siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den også virker kjempeinteressant, skader ikke å bestille en prøve på den ilag med de andre, og så få i en full krukke siden.

Det ble de to krukkene jeg nevnte, hilsen hun som ikke eier tålmodighet når hun finner noe hun har lyst på, og ja, jeg legger litt av skylden på deg :tongue: Gleder meg :bolledeig: Du må fortelle hvilke du ender opp med å bestille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ble de to krukkene jeg nevnte, hilsen hun som ikke eier tålmodighet når hun finner noe hun har lyst på, og ja, jeg legger litt av skylden på deg :tongue: Gleder meg :bolledeig: Du må fortelle hvilke du ender opp med å bestille!

He, he, he, he, nu gleder jeg meg til å se sminkninger med de på fra deg. Og du skal få beskjed etter jeg har bestilt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...