Gå til innhold

Fjelltur 2015, Aurlandsdalen


99699

Anbefalte innlegg

Er det noe stemning her for å gå hele eller deler av Aurlandsdalen nå til sommeren? Med meg da, selvfølgelig :nigo:

Ser for meg en 2-3 dagers tur med start i Finse og avslutning ved Vassbygdi.Mye fin historie, naturopplevelser, Vetlahelvete og Sinjarheim Gård for å nevne noe.

Send meg en PM eller ta det her om der er interesse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv www.fjelldate.no eller fjelltreffen på DNT sine nettsider...:-) vil tro det er større sjans for å få noe respons der enn her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Gå inn på Fjellforum.no og opprett en tråd om ønsket ditt der :D

Er vanlig med slike annonser på det forumet, samt har du muligheten til å få snakket med folk som er fjellvante ;)

Flott tur ide i alle fall ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😍 DET høyrast fristandes ut! Litt langt frå Troms til Sogn og fjordane, men det er herved under seriøs vurdering 👍

Endret av Kjibba
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, kunne sikkert laget tilsvarende tråd på fjellforum eller fjelldate men det er så mas å opprette en bruker bare for èn fjelltur. Aurlandsdalen er jo uansett veldig populær å gå, så folk kommer jeg til å møte uansett. Men kunne vært morsomt å "planlagt" å møte noen som vanker mye her på KG. Kvinner som menn, unge eller gamle.

Turen vil bli lagt til et par dager der værmeldingen vil se lovende ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Joda, kunne sikkert laget tilsvarende tråd på fjellforum eller fjelldate men det er så mas å opprette en bruker bare for èn fjelltur. Aurlandsdalen er jo uansett veldig populær å gå, så folk kommer jeg til å møte uansett. Men kunne vært morsomt å "planlagt" å møte noen som vanker mye her på KG. Kvinner som menn, unge eller gamle.

Turen vil bli lagt til et par dager der værmeldingen vil se lovende ut ;)

Leste litt på det igår, ser jo ut som en strålende idé!

Flott natur.

Tenker du fra hytte til hytte, eller telt?

Forslaget til Fjellforumet var nok fordi der er det veldig vanlig med slike annonser og ønsker, og alltid god respons :)

Har ikke gått dalen selv, men vært på Aurlandsfjellet. Veeeeeeeldig flott, og om du kommer over elva som renner ut i aurlandsfjorden vil du bli overrasket hvor fint det er :)

Bare kryss for blå himmel, så blir det en fantastisk tur :)

Btw, hvordan tenker du å legge opp turen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste litt på det igår, ser jo ut som en strålende idé!

Flott natur.

Tenker du fra hytte til hytte, eller telt?

Forslaget til Fjellforumet var nok fordi der er det veldig vanlig med slike annonser og ønsker, og alltid god respons :)

Har ikke gått dalen selv, men vært på Aurlandsfjellet. Veeeeeeeldig flott, og om du kommer over elva som renner ut i aurlandsfjorden vil du bli overrasket hvor fint det er :)

Bare kryss for blå himmel, så blir det en fantastisk tur :)

Btw, hvordan tenker du å legge opp turen?

Jeg tenker å gå fra hytte til hytte. Litt usikker på om jeg vil starte på Haugastøl eller Finse. Blir hvertfall overnatting på Geitrygghytta før turen går videre nedover dalen. Ser ut til at det er flere muligheter mtp hytter å legge seg inn på. Har vurdert å ta med sovepose og presenning hvis hyttene er fulle!

Sommer'n 2012 gikk jeg fra Haugatøl og helt ned til Flåm, tur på rundt 80 km, bedre kjent som Rallarvegen. Hadde med telt og sekk på tilsammen 23 kg, som er litt vel mye. Skal prøve å ha sekk på ca 15 kg denne turen.

Jeg veit ikke når jeg får sommerferie av jobben, men skal prøve å legge turen til en uke med oppholdsvær :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...