Gå til innhold

Jente 23 år søker veninner i Oslo-området


Kattegatt

Anbefalte innlegg

Hei!

Ble plutselig meldem av dette forumet her, og oppdaget at de fleste "Oslo-trådene" ikke har vært så aktive i det siste så jeg lager en ny tråd :) Jeg er ei 23 år gammel jente fra Stavanger som nå har bodd i Oslo i 1,5 års tid, men har ikke store vennekretsen. Alle vennene mine er enten veldig opptatt eller bor andre steder i landet. Jobber selv i barnehage, hvor kollegaene mine ikke er helt på samme alder som meg heller. Store deler av min sosiale tid går til å henge med gjengen til samboeren min. Det er jo selvfølgelig veldig koselig det altså, men savner litt "mine egne" venner og ikke minst jentevenner.

Jeg vil finne noen jeg kan finne på ting med i fritiden, spesielt helgene. Bare møtes for å møtes, dele tanker, catche up eller nyte stillheten mens man spiser/drikker eller går tur i bygater, parker eller marka. Sånn vennskap hvor man kan slå på tråden og skravle om alt og ingenting mellom treff også, og ikke bare når man treffes.

Ellers er jeg fan av å føre reflekterende samtaler, tulle og tøyse og generelt prate. Jeg liker å utforske steder, reise til utlandet, se morsomme utstillinger, kommentere det man ser, ta prøvetimer i diverse m.m. Opplevelser, mat og kultur, framfor shopping eller soling. Liker blått vann og natur :) Blir kjempeglad hvis du vil ta noen langheler i Europa med meg. Slappe av med god mat, kultur og SPA, eller storbyferier med shopping og sightseeing. Er ikke interessert i soling, eller ren shopping eller partytur. ;)

Er det noen i Oslo-området som søker det samme?

Send PM ! :)

Endret av Kattegatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!
Jeg er også ny her på forumet, og registrerte meg egentlig kun for å se etter det samme som deg - noen å henge med på fritiden.

Bare så synd jeg bor i Fredrikstad! Høres ut som du egentlig er ganske lik meg! :-)

Jente 22.

Endret av jkm_ik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er også ny her på forumet, og registrerte meg egentlig kun for å se etter det samme som deg - noen å henge med på fritiden.

Bare så synd jeg bor i Fredrikstad! Høres ut som du egentlig er ganske lik meg! :-)

Jente 22.

Skjekk PM! :) har kontaktet deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Itsmeemaria

Jeg er interessert! Nettopp flyttet til Ski med samboeren min :) Er snart 20 år da.. vet ikke om det spiller noen rolle? PM meg gjerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS,

Jeg er også innflytter i byen - og har ingenting imot å utvide nettverket mitt.

Men jeg er 20, så er jo litt aldersforskjell på meg - dog ikke noe som plager meg iallfall. Send gjerne en PM om det skulle være av interesse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...