Gå til innhold

mann søker nye bekjente, vestlandet.


vannm75

Anbefalte innlegg

Godt nyttår godt folk. Etter mye grubling, så hopper jeg i det, inspirert av Rediscover.

jeg er da en mann, 35++ . er innflytter til en vestlandsby i Rogaland. Jeg har en datter på rundt 7 som jeg har delt omsorg for. ellers har ingen familie eller slekt her nede. Jeg har bodd her siste ca 10 år, Har en jobb e trives bra med, og har det meste, men har få/ingen venner. Det hadde vært fint å hatt noen å snakke/skrive med, og evt funnet på noe sammen med, er en stille og rolig mann i begynnelsen. E har prøvd å engasjere meg i sånn veldedighet og frivillighets arbeid, men Har bare blitt m tanken foreløpig. Ang interesser, kan e nevne; båt, campingvogn, hund og friluftsliv sommer som vinter. Du må gjerne ha barn i, gjerne i samme alder som jenteungen ;-)

derfor lurer jeg på om det er noen der ute, som har lyst å bli bedre kjent, evt skrive noen ord på priv...håper å høre fra deg. venter i spenning.

Endret av vannm75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje lurt å skrive om alder og kjønn betyr noe;)

Kjønn og alder spiller mindre rolle, bare du er ung og frisk til sinns..;-)

Endret av vannm75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kanskje hvor i Rogaland, og kanskje interesser eller noe slikt?

Ønsker å være mest mulig anonym, men e holder til nord for boknafjorden, og ønsker vel primært å komme i kontakt med personer derfra... Har bil og lappen, så er mobil...

Ang interesser, så kan vi ta d privat, men kan nevne at jeg er en aktiv friluftsmann, sommer som vinter, har bl.a båt, campingvogn og hund. Liker oppussing og shopping!!! Hahaha...

Endret av vannm75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kanskje ikke klar over at dette er et diskusjonsforum og ikke et sjekkested? Altså det finnes plenty andre steder som er tilrettelagt for å møte noen av det motsatte kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er kanskje ikke klar over at dette er et diskusjonsforum og ikke et sjekkested? Altså det finnes plenty andre steder som er tilrettelagt for å møte noen av det motsatte kjønn.

Som mange andre her inne, så søker jeg ikke etter kjæreste eller partner med dette innlegget. Er verdt et forsøk....ein fugl i handa, er bedre en ti fuglar på taket.... Om du forstår...

Har bestemt meg for i 2015, skal e gjøre ting jeg unnlot å gjøre i 2014. Så får folk tenke, gjøre mene og tro hva de vil...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kanskje ikke klar over at dette er et diskusjonsforum og ikke et sjekkested? Altså det finnes plenty andre steder som er tilrettelagt for å møte noen av det motsatte kjønn.

Bitter much?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker å være mest mulig anonym, men e holder til nord for boknafjorden, og ønsker vel primært å komme i kontakt med personer derfra... Har bil og lappen, så er mobil...

Ang interesser, så kan vi ta d privat, men kan nevne at jeg er en aktiv friluftsmann, sommer som vinter, har bl.a båt, campingvogn og hund. Liker oppussing og shopping!!! Hahaha...

Okey, holder til i stavanger selv. Men er jo muligens et stykke da. Men du høres ut som en potensiel tur/eventyr kompis da. Jeg og har hund, så kan jo passe fint det. Avstand har jo fint lite å si hvis vi stikker på fjellet eller noe slikt uansett =)

Og til Guybrush, så tror jeg ikke jeg planlegger date med vedkommende, så jeg skal ikke "cock blocke" deg hvis det er det du frykter :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitter much?

Dårlig forsøk på hersketeknikk much? Sist jeg sjekket er kontaktannonser uønsket av forumet i tillegg til at det store flertallet har gitt klar beskjed om at dette fremstår usaklig og useriøst. Å da gi en hyggelig "heads up" om dette vil kanskje i dine øyne fremstå som bitter.

Og til Guybrush, så tror jeg ikke jeg planlegger date med vedkommende, så jeg skal ikke "cock blocke" deg hvis det er det du frykter :P

Nå anser jeg vel ikke hverken deg eller meg for å være i "målgruppa" til TS ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig forsøk på hersketeknikk much? Sist jeg sjekket er kontaktannonser uønsket av forumet i tillegg til at det store flertallet har gitt klar beskjed om at dette fremstår usaklig og useriøst. Å da gi en hyggelig "heads up" om dette vil kanskje i dine øyne fremstå som bitter.

Nå anser jeg vel ikke hverken deg eller meg for å være i "målgruppa" til TS ;)

Dårlig forsøk? Det var ikke et forsøk på noe annet enn å bevisstgjøre deg på hvordan du fremstår.

I en årrekke har du trålet KG forum etter mus, men mislyktes, kom deg heller ut enn å føle deg tråkket på og herset med på internettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ydmyke mening er at det absolutt ikke på noen slags måte er noe problem å finne seg/få seg mus her inne på KG av personlig erfaring så bare kjør på vannm75.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig forsøk på hersketeknikk much? Sist jeg sjekket er kontaktannonser uønsket av forumet i tillegg til at det store flertallet har gitt klar beskjed om at dette fremstår usaklig og useriøst. Å da gi en hyggelig "heads up" om dette vil kanskje i dine øyne fremstå som bitter.

Nå anser jeg vel ikke hverken deg eller meg for å være i "målgruppa" til TS ;)

Vel, nå skriver jo TS at han ikke søker partner / kjæreste.

Forumreglene sier også følgende :

"* Kontaktannonser. Det er lov å søke venner på Personlige meldinger."

Så kanskje på tide å dra inn årene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ønsker å være mest mulig anonym, men e holder til nord for boknafjorden, og ønsker vel primært å komme i kontakt med personer derfra... Har bil og lappen, så er mobil...

Ang interesser, så kan vi ta d privat, men kan nevne at jeg er en aktiv friluftsmann, sommer som vinter, har bl.a båt, campingvogn og hund. Liker oppussing og shopping!!! Hahaha...

Hei!

Holder til litt lenger nord enn deg, men tipper det er nærme nok til å kunne treffes. Send meg ei melding om du vil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kjøper argumentet om at fyren ikke er på sjekker'n?

Skulle veddet ytterste ledd av lillefingeren på at han vil mer enn å bare reise på tur med noen, her er det nok en som vil ha trusen av en og annen dame om han får sjansen...

:tunge1: Nå må vi ikke bli så naiv at vi ender opp julenissegodtroende og tror annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...