Gå til innhold

Hundeseng fra Biltema like bra? ( BiaBed )


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med denne hundesengen fra Biltema?

http://images.biltema.com/PAXToImageService.svc/article/small/49914

Den ligner BiaBed i utseende, og beskrivelsen er ganske lik, i tillegg koster den jo bare en brøkdel av prisen. Er den tilnærmet like bra? Er den slitesterk? Like lett å rengjøre som BiaBed? :)

 


Anonymous poster hash: 3dbc0...8cc


Anonymous poster hash: 3dbc0...8cc



Anonymous poster hash: 3dbc0...8cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, den er helt fin. Ikke et eneste sår i min, enda jeg har hatt den en stund. Lett å tørke over en gang i blant.

Anonymous poster hash: b99ab...e09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs hvordan hunden din liker det.. Den er noe hardere og stivere enn biabed, og har lettere for å gå opp i sømmene men ellers er den vel like enkel å holde ren...

BiaBed er billig i sverige hvis du har mulighet til å dra dit...



Anonymous poster hash: 48de7...6f6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpt to. Begge gikk opp i sømmene.

Nå har hundene biabed isteden.

Anonymous poster hash: 438fe...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte den, men hunden vår skjønte ikke at det var en seng! :P Så det ble en lekekasse i stedet. Bra vi ikke kjøpte dyr biabed. Han liker best å ligge på balkongen på kaldt betonggulv og variere med sofaen, så han trengte tydeligvis etter egen oppfatning ikke seng.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hunder i vår familie har prøvd den, ingen likte den. Har altså gitt den vekk til 2 og fått den i retur. 

Min hund likte den ikke, og katten tisset i den konstant, så den havnet i søpla til slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle svar! :) Da tror jeg at vi prøver den fra Biltema først, så kan vi vurdere Bia Bed på sikt. Hunden er allergisk mot støv, så tepper o.l er dessverre uaktuelt :(



Anonymous poster hash: 3dbc0...8cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hund fikk denne, og hun elsker den. Først var hun litt skeptisk, siden hun hadde sånne fluffy støvsamlersenger før, men nå er det favoritten. Hun har alltid flere senger tilgjengelig, men hun velger den så og si hver gang. Jeg prøvde til og med å omrokere på plasseringen, men hun skulle fortsatt ha biltemasengen.

 

Har ikke prøvd biabed, synes de er dyre og de må bestilles her jeg bor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hund har to slike, en på hytta og en hjemme. Han elsker begge, og ligger nester aldri i sofaen lengre. De er noen år gamle og ser fortsatt fine ut, har ikke gått opp i sømmene. Lett å tørke av.

Anonymous poster hash: ad8d4...985

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...