Gå til innhold

Er så glad i katten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette høres sikkert skikkelig rart ut, men jeg er så utrolig glad i katten min. Jeg savner han når han er ute, og jeg sover ikke skikkelig før han ligger ved fotenden av senga. Jeg går og bekymrer meg for om noe skulle skje han, og orker ikke tanken på at han skulle forsvinne. Om ca ett år flytter jeg hjemmefra og da kan jeg ikke ta han med, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hvordan skal jeg klare å flytte fra ham, og hva skal han gjør uten meg. De gangene jeg er bortreist så går han ofte og leter etter meg. Jeg er så fryktelig glad i den katten. 

Noen som har noen innspill?



Anonymous poster hash: 6c434...ec7
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så søt du er! Pusen din er heldig som har en som bryr seg så mye  :hug:

Katten din klarer seg nok helt fint uten deg, kattemødre leter jo ofte etter kattungene sine etter de 'har flyttet hjemmefra', men gir seg etter en ukes tid. Blir nok det samme med deg  :blomst:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var jeg også:)Savnet pus veldig mye da jeg flyttet til en annen by for å studere.Hver gang jeg kom hjem følte jeg han var glad for å se meg også,og alt ble som før igjen.Pusen din vil nok også reagere slik vil jeg tro,for de har ikke samme perspektiv av tid som vi har.Det kommer nok til å gå fint skal du se :)

Husker han pleide å legge seg i kofferten min før jeg skulle pakke og når jeg satt på flyet og det lettet fra bakken var det alltid han jeg tenkte på.Gode minner :)



Anonymous poster hash: 09dd4...992
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så godt å høre at det ikke bare er jeg som har det slik. Men jeg blir så trist av å tenke på at jeg må flytte fra ham, er jo like før jeg begynner å grine :catmilk:  haha



Anonymous poster hash: 6c434...ec7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...