Gå til innhold

Klær til Grå/svart hund


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hunden er då fin nok som han er?

Anonymous poster hash: 777b4...bc9

Vet ikke helt hvor du vil med dette svaret ?

Jeg stiller ut hundene mine for at både jeg og hunden skal ha det gøy, ikke for å gjøre hunden til et pynteobjekt.

Anonymous poster hash: 97869...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg er ekspert eller noe, så har jeg forstått det sånn at det er greit med kontrastfarger. Sånn at du ikke går i ett med hunden.

Ergo ikke svart og grått :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg er ekspert eller noe, så har jeg forstått det sånn at det er greit med kontrastfarger. Sånn at du ikke går i ett med hunden.

Ergo ikke svart og grått :)

 

Helt korrekt :)

Prøv deg fram å se hvilke farger du kler, og som ikke stjeler oppmerksomheten fra hunden.

Denne hunden var så lys grå at jeg også ville unngått hvitt... Blått kan også stjele/endre utseendet til grått, så det ville jeg unngått..

Lilla f.eks kan være fint til grått, men om du blir blass eller veldig prangende i det bør det unngås. Husk at det er hunden som skal fremheves, ikke deg... Beige osv kan kanskje passe, men det er vanskelig å si uten å se det ved siden av hverandre.

Anonymous poster hash: 08d8c...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beige eller mørkegrått, kanskje? Min hund er litt sånn krem-beige-ish, og jeg stiller som oftest i svart. Da går han ikke i ett med klærne mine (eller om jeg hadde hatt hudfarga strømper)

Endret av Rainbow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...