Gå til innhold

Frustrert, andre med lignende erfaringer?


Gjest Marino

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er i samme situasjon... Hadde siste mens 31. Januar til 4. Februar. Tror jeg hadde el en gang mellom 10-12 februar (hadde da hatt el slim noen dager i forveien og disse dagene, pluss mye stikning i lysken og eggstokkene... Brukte ikke el test, så vett ikke med sikkerhet.. men siden det har jeg vært heeelt tørr nedentil og livmortappen er lukket og høyt oppe. Tok test i går som var negativ... Blir gaaal! Enten må det komme positiv test eller mensen nå snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mens her heller... I dag er jeg på syklus dag 30. Pleier å ha syklus på mellom 30-35 dager. Men med tanke på at jeg er ganske sikker på at el var 10-12 februar så burde vel mensen komt til nå...

Pleier alltid å ha mensen smerter noen dager i forveien, men har ikke det nå...

Har litt ømme pupper og mer krampelignende følelse nederst i magen.. sikkert bare hodet så tuller med meg, for føler og tror jeg egentlig ikke er gravid! Sist testet jeg positiv 3+6, så det er vel bare mensen som er for sen tenker jeg...

Men gidder ikke å sløse mer tester nå, så får bare vente på denne dumme tanta eller ta en ny test i slutten på neste uke☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dumt det ikke skulle klaffe i februar mnd... da hadde vi fått novemberbarn! Blir vi gravide i mars er det termin midt i juletider😅 hehe!! Vi hopper nok over prøvingen i mars og satser på januarbarn😊

Lykke til du også😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja dumt det ikke skulle klaffe i februar mnd... da hadde vi fått novemberbarn! Blir vi gravide i mars er det termin midt i juletider😅 hehe!! Vi hopper nok over prøvingen i mars og satser på januarbarn😊

Lykke til du også😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over en uke på overtid å får kun negative tester.. Blir helt oppjidd. Har gått opp 5 kg å magen min er helt forrandret. Å livmoren stikker utover. Siste to månene har mensen vert mye lettere på bare 3 dager å nå i februar Kom den ikke i de hele tatt og jeg har alltid hatt regelmessig. Har mange symptom....klikker for meg snart

Anonymous poster hash: 1f327...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kom i dag...

Men nå er den værtfall her, så nå kan jeg slappe av☺ så sitter spira når det sitter☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, har akkurat samme problem her. Syklusdag 34. Forsinket mens, bruker å komme mellom 30-32.

Har sovnet på sofaen de siste kveldene, i går kl. 20:30 (!). Mensensmerter hver dag de siste tre dagene, men testene er virkelig blendahvite. Har kobberspiral og prøver ikke å bli gravid (ikke før etter bryllupet i juni), men har aldri opplevd mensen så forsinket før og jeg blir stressa over symptomer og forsinket menstruasjon. Nå må den komme!!

Jeg vil veldig gjerne bli gravid, bare ikke akkurat nå, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krise avblåst, her kom mensen nå i formiddag! Pjuuu....

Forøvrig så fjernes spiralen i april og jeg håper å bli gravid etter bryllupet i juni :)

Marino: Er enig med du - vil heller ikke ha vinterbarn. Om det kan unngås. Det er vanskelig å få trillet ute, det er kaldt og mørkt. Fikk sist barn i juni og det var helt strålende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Med slike vintere som i år er det vel ingen problem å trille ute :danse: Selv bryr jeg meg ikke om barnet blir født på en høytid eller en vanlig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...