Gå til innhold

Mulig gravid, og 2 mulige fredre...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville ventet å sett om du faktisk ER gravid før jeg hadde fundert over hvem faren evt. er. Liten sjanse å få negativ test når man er på overtid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som at du vil bli gravid. Er han pulevennen din også klar for å få barn med deg. eller lurer du noen for å bli gravid?



Anonymous poster hash: c8fc9...896
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Headsup!

Fortsatt ikke noe mensen, men vonde nipler og murringer. Skal til legen i morgen.

Og nei, såklart prøver jeg ikke å lure noen! Ikke planlagt, men skulle tilfelle være sånn så er det greit det også.

Anonymous poster hash: 61885...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Headsup!

Fortsatt ikke noe mensen, men vonde nipler og murringer. Skal til legen i morgen.

Og nei, såklart prøver jeg ikke å lure noen! Ikke planlagt, men skulle tilfelle være sånn så er det greit det også.

Anonymous poster hash: 61885...613

Har du tatt en graviditetstest? Eller blir det bare test/blodprøve hos legen? Hvis du er gravid, så ville jeg satset på tidlig ultralyd. Da kan gynekologen fastsette fosterets alder relativt sikkert, så kanskje du får en bedre pekepinn på hvem som evt. er faren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er gravid, ikke gjett på hvem som er pappa eller velg ut fra den du liker best. Du må være ærlig med begge å få tatt en farskapstest når barnet er født.

Min mann mistet nylig sønnen sin på 8 år siden mor ikke hadde vært ærlig. Det knuste han. Ikke gjør som henne...

Anonymous poster hash: 7d81b...6cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var du gravid?

Anonymous poster hash: bcd02...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...