Gå til innhold

Prøvere 2015


Poets

Anbefalte innlegg

Nå bare stiller jeg et spørsmål her ang. festeblødning. Og sorry hvis det blir litt ekle detaljer.

På torsdag fikk jeg EL slim og litt EL blødning som jeg ofte får. Kom litt blod til på fredagen, men så ga det seg. Det er helt normalt hos meg at det er sånn.

Men har hatt veldig mye EL slim hele helgen og idag begynte jeg å blø igjen! Men denne gangen blødde jeg mer enn på torsdag. På torsdag var det bare litt blodflekker blandet med slim, men nå er det mere friskt blod og mindre slim, så helt rødt.

Er det mulig at det er festeblødning?

Pleier ikke å begynne plutselig å blø sånn igjen under EL og det er altfor tidlig for mensen. Har regelmessige sykluser og har ikke gått på noe prevensjon på veeeeeldig lenge, så det er ikke det.

Så bare lurer på om noen kjenner igjen det jeg beskriver? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også prøver :) har mensen den 22 hver måned men har ikke fått denne månen , hittil er testene negative. Spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er helt ny her inne og vil også gjerne være med!

Sluttet på p-piller i oktober/november 2014. Vi er pp2 nå. 7dpo i dag. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er helt ny her inne og vil også gjerne være med!

Sluttet på p-piller i oktober/november 2014. Vi er pp2 nå. 7dpo i dag. ☺️

Velkommen! Jeg er 9dpo i dag, pp3😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er helt ny her inne og vil også gjerne være med!

Sluttet på p-piller i oktober/november 2014. Vi er pp2 nå. 7dpo i dag. ☺️

Velkommen! :)

Nå bare stiller jeg et spørsmål her ang. festeblødning. Og sorry hvis det blir litt ekle detaljer.

På torsdag fikk jeg EL slim og litt EL blødning som jeg ofte får. Kom litt blod til på fredagen, men så ga det seg. Det er helt normalt hos meg at det er sånn.

Men har hatt veldig mye EL slim hele helgen og idag begynte jeg å blø igjen! Men denne gangen blødde jeg mer enn på torsdag. På torsdag var det bare litt blodflekker blandet med slim, men nå er det mere friskt blod og mindre slim, så helt rødt.

Er det mulig at det er festeblødning?

Pleier ikke å begynne plutselig å blø sånn igjen under EL og det er altfor tidlig for mensen. Har regelmessige sykluser og har ikke gått på noe prevensjon på veeeeeldig lenge, så det er ikke det.

Så bare lurer på om noen kjenner igjen det jeg beskriver? :P

Kan godt være at det er en festeblødning. Sjekk denne siden: http://altformamma.no/artikler/463/article/item

Min festeblødning var noe annerledes da jeg ble gravid med Vesla, det var mer gammelt blod enn friskt, og varte nesten en uke.

Endret av Emiliania
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! :)

Kan godt være at det er en festeblødning. Sjekk denne siden: http://altformamma.no/artikler/463/article/item

Min festeblødning var noe annerledes da jeg ble gravid med Vesla, det var mer gammelt blod enn friskt, og varte nesten en uke.

Ok, takk for svar :) Skal oppdatere litt nå: Etter at jeg skrev innlegget igår, så gortsatte jeg å blø utover kvelden, men veldig lite. Var bare littegrann rosa på papiret.

Idag da jeg gikk på do om morningen, så var det litt mere blod igjen, men det var mere brunt og slimete (unnskyld for de ekle detaljene). Etter det har det bare vært bittelitt rosa igjen.

Jeg skal ikke håpe på for mye nå. Kan hende at jeg har opplevd lignende før, men at jeg ikke tenkte så mye over det. Legger jo så mye lettere merke til når ting er litt annerledes nå som jeg tenker på graviditet hele tiden,hehe!

Også prøvde vi jo ikke heller akkurat denne gangen siden vi egentlig skal vente et par måneder til. Men om vi har hatt et lite "uhell" så blir vi ikke lei oss akkurat :)

Men får se om jeg får mensen når jeg skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, takk for svar :) Skal oppdatere litt nå: Etter at jeg skrev innlegget igår, så gortsatte jeg å blø utover kvelden, men veldig lite. Var bare littegrann rosa på papiret.

Idag da jeg gikk på do om morningen, så var det litt mere blod igjen, men det var mere brunt og slimete (unnskyld for de ekle detaljene). Etter det har det bare vært bittelitt rosa igjen.

Jeg skal ikke håpe på for mye nå. Kan hende at jeg har opplevd lignende før, men at jeg ikke tenkte så mye over det. Legger jo så mye lettere merke til når ting er litt annerledes nå som jeg tenker på graviditet hele tiden,hehe!

Også prøvde vi jo ikke heller akkurat denne gangen siden vi egentlig skal vente et par måneder til. Men om vi har hatt et lite "uhell" så blir vi ikke lei oss akkurat :)

Men får se om jeg får mensen når jeg skal :)

Ikke beklag deg for de ekle detaljene, etterhvert er det flere som henger seg på dette med å dele detaljer. :fnise: Verre blir det når man er gravid og venter på å føde, da er det snakk om slimpropper, klyster, you name it.

Ja, man er gjerne litt mer var på forskjellige ting nå som man planlegger å få barn, som kanskje er rimelig normalt, som ømme pupper, ekstra utflod, vondter i magen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja blir nok mer ekle detaljer etterhvert :P

Har ikke blødd noe mer sist gang jeg var på do. Får bare vente å se hva som skjer helt enkelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Krysser fingrene for dere :) og velkommen til alle nye! Så koselig å se at vi blir flere her inne. Spennende tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var det bittelitt blod igjen :P

Venter i spenning et par ukee og ser om mensen kommer da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo 10dpo i morgen. Ca fra 3-4 dpo har jeg hatt murringer nedentil, spesielt på venstre side - veldig av og på styrke. 5-6 dpo fikk jeg et kraftig stikk samme plass, samme side som smertene.

Nå i kveld har smertene økt og føles ut som noe som strekkes, det er vondt å gå, vondt å ligge strekk ut og føler det iler i hofte/låret på venstre side..... Kan dette være positivt? :o Aldri opplevd lignende... Er det noen som kjenner seg igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vi jeg også være med! Jeg er inne i min 3 pp. Etter mine beregninger skulle jeg hatt el den 15 men den kom ikke før den 18.. Har egentlig ikke på følelsen at spiren sitter denne perioden da samboeren ble operert! Går i grunn å venter på at tante rød skal dukke opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo 10dpo i morgen. Ca fra 3-4 dpo har jeg hatt murringer nedentil, spesielt på venstre side - veldig av og på styrke. 5-6 dpo fikk jeg et kraftig stikk samme plass, samme side som smertene.

Nå i kveld har smertene økt og føles ut som noe som strekkes, det er vondt å gå, vondt å ligge strekk ut og føler det iler i hofte/låret på venstre side..... Kan dette være positivt? :o Aldri opplevd lignende... Er det noen som kjenner seg igjen??

Jeg hadde noe lignende da jeg ble gravid med Vesla, hadde voldsomme strekksmerter i livmora, lå gjerne selv i fosterstilling da. Hadde så grusomt vondt på den ene siden. Trodde virkelig noe var galt, men var bare litt gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde noe lignende da jeg ble gravid med Vesla, hadde voldsomme strekksmerter i livmora, lå gjerne selv i fosterstilling da. Hadde så grusomt vondt på den ene siden. Trodde virkelig noe var galt, men var bare litt gravid.

Så spennende! Hvor lenge før ikm kjente du det godt?

Jeg testet negativ i dag, 10dpo (som forventet egentlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Hvor lenge før ikm kjente du det godt?

Jeg testet negativ i dag, 10dpo (som forventet egentlig).

Det vet jeg egentlig ikke, var ikke aktiv prøver da frøkna ble til, pluss at jeg hadde en mens som egentlig kom og gikk som den ville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med! :)

Prøver, som har holdt på siden august! Fikk vite at jeg hadde lave eggreserver, så om jeg ville ha barn så måtte vi bare starte! 24 år, og har vært sammen med typen i 7 år :) begynner å bli utålmodig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slenger meg med! :)

Prøver, som har holdt på siden august! Fikk vite at jeg hadde lave eggreserver, så om jeg ville ha barn så måtte vi bare starte! 24 år, og har vært sammen med typen i 7 år :) begynner å bli utålmodig..

Hvordan fikk du vite det med eggreservene?

Anonymous poster hash: b596f...cc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for varm velkomst!

Jeg testet veldig svakt positivt i dag tidlig, 8 dpo. Trodde jeg innbilte meg det siden jeg testet meg blind forrige pp. Så skyggestreker både her og der. Men streken jeg såvidt så i dag, var der definitivt, for samboeren så den også, og den er der fortsatt (har sjekket den i ulikt lys sikkert ti ganger i dag, Hehe). Tar en test til om et par dager (hvis jeg klarer å vente så lenge )!

Jeg bruker forresten billigtester som jeg har kjøpt på ebay av en selger som heter city-green. Fikk noe sånt som 30 EL tester og 20 HGC tester for en hundrelapp, og leveringen var relativt raskt også; +- en uke, så kan virkelig anbefale disse!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikk du vite det med eggreservene?

Anonymous poster hash: b596f...cc0

Etter nesten 2 år uten mensen ville jeg sjekke det hos legen, han tok da noen rutine sjekker og blodprøve! Mente det måtte være p-pillene.. Men etter en stund fikk jeg beskjed at jeg hadde lave eggreserver :/ fant det ut på blodprøven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en slags murring på høyresiden ved skambenet, mens det pulserer utover og nedover låret, men er relativt nøytral akkurat nå. Sitter og tenker over om dette er noe jeg kjenner igjen fra når jeg også har mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...