Gå til innhold

Hvem her har testet Pukka-teene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har så lyst til å kjøpe med meg noen pakker Pukka-te, men har hørt både positivt og negativt om den. Noen mener at de smaker tamt og bare er en helt vanlig te, mens andre mener at dette er den ultimate "superteen". Hva mener dere? Hvilken er deres favoritt? Lever den opp til forventingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Pukka-te er bedre enn vanlig svart te. Noen av smakene er litt spesielle, så de er nok ikke for alle. Akkurat nå har jeg en smak som heter "three ginger" :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pukke teen er begge deler, noen er tamme mens andre lever opp til forventningene. Man må nesten bare prøve seg frem, men en ting jeg kan skrive under på er at de virkelig lukter SÅ mye mer en det de fleste faktisk smaker, så sånn sett kan man jo bli litt skuffet. selv er jeg veldig glad i "refresh". Ellers er chai teen(e) deres veldig gode!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pukke teen er begge deler, noen er tamme mens andre lever opp til forventningene. Man må nesten bare prøve seg frem, men en ting jeg kan skrive under på er at de virkelig lukter SÅ mye mer en det de fleste faktisk smaker, så sånn sett kan man jo bli litt skuffet. selv er jeg veldig glad i "refresh". Ellers er chai teen(e) deres veldig gode!!

Tusen takk for svar! :) Er vanilla chai god(hvis du har prøvd den da)? Synes den høres litt god ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Pukka-teene. Har prøvd Harmonise, Cleanse og Three Mint, og nå for tiden er det Refresh det går i.

Om man ikke liker Pukka, så kan jeg anbefale en te som heter Morgenbris i løsvekt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de fleste Pukka-teene ikke er verdt prisen (i Norge). Da foretrekker jeg heller Yogi teene, som jeg synes har mer smak, og er mer spennende.

Men det siste året har jeg sluttet å kjøpe dette i Norge, og bestiller heller i fra Iherb.com. Der er prisen en helt annen, og da kan jeg fint unne meg mange typer av disse teene uten at det gjør noe. Jeg har med andre ord prøvd de fleste typene fra Pukka. Den med lemon (den gule) smakte ingenting. Nesten like dårlig er den med kamomille (den orange). Favorittene fra Pukka må være Night tea (mild, men likevel smakfull) og Harmonise (søt og oppfriskende). I tillegg også chai-typene som nevnt av annen bruker. De har ulike typer, jeg husker ikke helt hvilke jeg liker best, men alle jeg har smakt, har vært kjempegode.

Endret av Gaudium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva den heter? :)

Det er flere typer med kanel. Jeg kan anbefale Licorice og Cinnamon (den sorte) og Revitalise (den rød). Førstnevnte smaker også lakris, som du ser av navnet, mens sistnevnte inneholder andre krydre, blant annet ingefær og kardemomme, og er derfor en ganske klassisk krydderte, ikke spesielt unik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! :) Er vanilla chai god(hvis du har prøvd den da)? Synes den høres litt god ut. :)

Personlig synes jeg vanilla chai blir litt kvalm på en måte. Ikke en vond te, men ganske mektig.

Der likte jeg spicy chai myye bedre sammenlignet med vanilla chai.

Men alle har hver sin smak :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Pukka-te! :)

Licorice and Cinnamon, Night Time, Love, Detox, Lemongrass and Ginger, Three Ginger, After DInner og Three Fennel er noen av mine favoritter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Pukka har den beste poseteen man får tak på her. Jeg synes mange av smakene er veldig gode, men te i løsvekt er absolutt min favoritt!

Endret av Mubba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detox smaker veldig lakris og er supergod! Revitalise syns jeg smaker som julete, men god altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Revitalise synes jeg er litt skuffende. DEN ingredienslistien, så gledet meg som bare det. Men dessverre blir den for tam for meg. Kanskje hvis man bruker to poser per kopp..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd green mint og love. De falt ikke i smak hos meg. Syns det er greit å bruke penger på kvalitetste, men da handler jeg heller på tepalasset i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love fra pukka er veldig god, syns derimot at green chai var vond. Smakte ikke godt i det hele tatt, og jeg syns generelt at green chai er en av de bedre te-smakene.

Heart warming til yogi-teene er også veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så imponert, synes de lukter mye men smaker lite og jeg liker smak! Kjøpte inn masse etter å ha hørt så mye skryt og de ligger der i boksen sin og gjør ikke så mye av seg ;) Har Love, Harmonie, Herbal spiced chai, Original chai og Night time. Av disse er det original chai som er den jeg liker best, selv om jeg har smakt bedre chai... Synes rett og slett te er best når den faktisk kommer fra tebusken, og i Pukke sine er det mest krydder (og like vel klarer de å være tam på smak).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...