Gå til innhold

STAVANGER OMRÅDET! Flære potensielle venner som meg?!


Æøå-føll med nå

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en spontan, smilende, omsorsfull jente på 21 år i Stavanger området. Har lyst til å utvide min vennekrets og lurer på om vi er fler?

Jeg jobber med barn og trivest svært godt!

Ønsker deg som er kristen eller personen som ikke fester. Kristen selv, men har respekt for andre.

Mvh meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Er ute etter det samme. Har en gruppe på fb der flere er med, men er litt "dødt" i gruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Det er en gruppe på facebook som heter Stavanger jenter. De møtes ofte, og har alt fra strikkekvelder, spillkvelder, turer, fester, og restaurantbesøk. Dere kan jo evt sende forespørsel der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det er en gruppe på facebook som heter Stavanger jenter. De møtes ofte, og har alt fra strikkekvelder, spillkvelder, turer, fester, og restaurantbesøk. Dere kan jo evt sende forespørsel der?

Tror det er flere slike grupper på facebook :) mn ofte er de lukket og man må bli venn med en av dem som er i gruppa, slik at den personen kan invitere til gruppen :)

 

Til TS, jeg vil gjerne bli kjent med deg, selv om jeg kan ta meg en fest en gang i blant, håper jeg at du ønsker å bli kjent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest MissBeatrix

Jeg er innflytter, og vil også gjerne ha venner i Stavanger/Sandnes-området. Er 41 år, men ganske ungdommelig på mange måter. Trenger noen gode venninner her, men alder har ikke veldig stor betydning. :) Finnes gode og kloke mennesker i alle aldre. :)
Jeg er separert, og har en datter på 4 1/2 år.

Er veldig allsidig. Er både interessert i å gå på kafé, ut på byen, konserter, spaserturer i naturen o.l. eller bare bable om livet og lage noe god mat. :)

Endret av MissBeatrix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...