Gå til innhold

Jente 23 søker venninner i Bergen


Ralu

Anbefalte innlegg

Heisann! Har nettopp laget meg en bruker her i håp om å få nye bekjentskap/venninner. Jeg har en venninne gjeng fra ungdomsskolen, men som de fleste sikkert merker etter videregående så dabber det av. Noen har flyttet, mens andre er travelt opptatt med skole, jobb og kjærester (alt på engang).

Jeg har en samboer som jeg har det veldig fint med, men det hadde vært kjekt å ha noen andre å finne på ting med :-)

Jeg jobber i bilbransjen og synes det er helt greit. Er for øyeblikket på jakt etter en ny jobb. På fritiden liker jeg å se på filmer/tv-serier. Kan nevne noen favoritter : The Sopranos, Girls, Gossip Girl, Seinfeld, City og God, Batman, About time, Mad Max osv. Spiller også litt ps3/4, men ikke noe fast.

Liker som de fleste jenter å shoppe, dra på en lunsj og skravle, ta noen glass vin. Ønsker også å komme meg litt mer i form, så en turpartner hadde vært kjekt :-)

Håper på positiv respons :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har aldri svart på noe sånt, så vet ikke helt hva jeg skal skrive, haha. Men gjør et forsøk!

Jeg er også 23 år, og studerer i Bergen. Leverte akkurat bachelor, så har igjen ett år av lærerutdanningen :) Fagene mine er norsk og RLE, og til neste år skal jeg ha Mat og helse. Gleder meg masse til det, da jeg er opptatt av ..ja, mat og helse, haha :)

Jeg er også veldig glad i filmer og serier, og er ganske så alt-spisende, men liker best litt "sære". For tiden ser jeg Buffy the vampire slayer for sikkert 5. gang  :fnise: Av de sære kan jeg også nevne Pushing daisies og Doctor who som soleklare favoritter. Men jeg ser "normale" ting også, altså :)

Jeg er også glad i shopping, skravling, en bedre lunsj også videre, og jeg er veldig glad i fysisk aktivitet, men trenger ofte litt drahjelp for å komme meg ut på tur. Er jo synd å bo i Bergen med de fantastiske turmulighetene, også trener man bare på senter!

Utover det er jeg glad i å skravle om små og store ting, men foretrekker kanskje de store som samfunn, religion osv. Er feminist, men ikke la det skremme deg ^^ Jeg hater ikke menn, barberer meg jevnlig og er generelt blid og omgjengelig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt at du ville prøve deg :-) Aldri gjort dette selv, men når man blir lei av å gjøre de samme tingene med kjæresten for 100 gang, så er det på tide å treffe noen nye mennesker.

Høres spennende ut :-) Hva ønsker du å gjøre etter å ha tatt mat og helse?

Har ikke sett noen av de seriene du nevner, men har veldig lyst til å se Doctor Who. Det virker som en bra serie! Liker litt sært :-D

Jeg liker å komme meg ut i fysisk aktivitet, men som deg trenger jeg litt motivasjon. Er ikke like gøy å dra ut aleine. Jeg har trent på senter tidligere, og det blir jeg veldig fort lei. Det er greit innimellom, men liker meg bedre utendørs.

Hehehehehe, det er bra du barberer deg og ikke hater menn. Jeg er vel kanskje det motsatte av feminist, men har både familie og venner sommer feminister og det har aldri vært et problem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt at du ville prøve deg :-) Aldri gjort dette selv, men når man blir lei av å gjøre de samme tingene med kjæresten for 100 gang, så er det på tide å treffe noen nye mennesker.

Høres spennende ut :-) Hva ønsker du å gjøre etter å ha tatt mat og helse?

Har ikke sett noen av de seriene du nevner, men har veldig lyst til å se Doctor Who. Det virker som en bra serie! Liker litt sært :-D

Jeg liker å komme meg ut i fysisk aktivitet, men som deg trenger jeg litt motivasjon. Er ikke like gøy å dra ut aleine. Jeg har trent på senter tidligere, og det blir jeg veldig fort lei. Det er greit innimellom, men liker meg bedre utendørs.

Hehehehehe, det er bra du barberer deg og ikke hater menn. Jeg er vel kanskje det motsatte av feminist, men har både familie og venner sommer feminister og det har aldri vært et problem :-)

 

Etter Mat og helse er jeg jo ferdig utdannet adjunkt, så da skal jeg prøve å få meg jobb :) Blir spennende å se hvordan det går!

Doctor who er awesome, haha  :biggrin: Ganske sært de første sesongene, men så blir det mer for "allmennheten" etterhvert.

Ja, nei, det er ikke noe lett å komme seg ut alene. På senter synes jeg det er greit, er stort sett med på ymse gruppetimer uansett, men å komme seg ut og opp i fjellene alene blir plutselig veldig vanskelig  :laugh: Kan kanskje henge sammen med at jeg ikke er noe kjent, så vet liksom ikke hvor jeg kan gå heller.

Er du fra Bergen, eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter Mat og helse er jeg jo ferdig utdannet adjunkt, så da skal jeg prøve å få meg jobb :) Blir spennende å se hvordan det går!

Doctor who er awesome, haha  :biggrin: Ganske sært de første sesongene, men så blir det mer for "allmennheten" etterhvert.

Ja, nei, det er ikke noe lett å komme seg ut alene. På senter synes jeg det er greit, er stort sett med på ymse gruppetimer uansett, men å komme seg ut og opp i fjellene alene blir plutselig veldig vanskelig  :laugh: Kan kanskje henge sammen med at jeg ikke er noe kjent, så vet liksom ikke hvor jeg kan gå heller.

Er du fra Bergen, eller? :)

Så klart. Gikk litt fort i svingene når jeg leste det du skrev ;-) Er imponert over at du snart er ferdig utdannet i en alder av 23 :-) Jeg er en av de som sliter med å finne det rette yrke for meg. Vært innom en del forskjellig, men har ikke helt funnet det rette yrke. Skal gi Doctor Eho en sjanse, sært kan jo ikke slå feil :-)

Gruppetimer er det kjekkeste, men synes det er litt kjipt å gå der aleine. Ja, er fra Bergen, men er ikke ekstremt kjent med fjellene i sentrum. Er heldigvis ganske greit skiltet der jeg har fått, så er ikke så vanskelig å finne riktig vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

Jeg studerer for tiden i stavanger, går sykepleien der, er hjemme i Bergen for sommeren og har innsett etter ett år vekke at nettverket mitt her hjemme ikke er som det en gang var, jeg ønsker også å skaffe meg nye bekjentskaper :)

Jeg er 21 år gammel, har sommerjobb i hjemmesykepleien, og av fritiden min går mye av tiden til tv-serier og filmer, har ikke sett så mange av de du nevnte, men er veldig glad i sci-fi sjangeren :) Spiller også endel på ps4.

 

Er veldig glad i å gå fjellturer, og har som mål for denne sommeren å bestige et par fjell, eneste er at jeg ikke har så mange venner som har interesse innenfor dette, og siden jeg syntes det er kjedelig å gå alene ser jeg etter en turvenn :)

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hei :) laget nettopp et lignende innlegg her inne :) ta gjerne kontakt viss du fortsatt er på"let" :)

Heisann! Har nettopp laget meg en bruker her i håp om å få nye bekjentskap/venninner. Jeg har en venninne gjeng fra ungdomsskolen, men som de fleste sikkert merker etter videregående så dabber det av. Noen har flyttet, mens andre er travelt opptatt med skole, jobb og kjærester (alt på engang).

Jeg har en samboer som jeg har det veldig fint med, men det hadde vært kjekt å ha noen andre å finne på ting med :-)

Jeg jobber i bilbransjen og synes det er helt greit. Er for øyeblikket på jakt etter en ny jobb. På fritiden liker jeg å se på filmer/tv-serier. Kan nevne noen favoritter : The Sopranos, Girls, Gossip Girl, Seinfeld, City og God, Batman, About time, Mad Max osv. Spiller også litt ps3/4, men ikke noe fast.

Liker som de fleste jenter å shoppe, dra på en lunsj og skravle, ta noen glass vin. Ønsker også å komme meg litt mer i form, så en turpartner hadde vært kjekt :-)

Håper på positiv respons :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Ser denne tråden er noen uker gammel, men jeg prøver meg likevel :) 

 

Jeg er nettopp fylt 23 år og har som dere opplevd at ting etterhvert dabber litt av med de man tidligere brukte mye tid sammen. Savner egentlig en god gjeng å henge med! 

 

Jeg er samboer og sammen har vi også en liten hund, noe som betyr at vi må ut på tur hver dag. Er overvektig, men håper ikke det skremmer dere! Jeg er egentlig glad i å gå på fjellet, men de siste årene har sofaen fristet mer, noe jeg nå holder på å gjøre noe med. 

 

Er utdannet adjunkt, søker jobb og ellers nyyyter jeg det faktum at jeg er ferdig med skolen (i det minste for en stund). Når det kommer til serier liker jeg: Game of thrones, Girls, Gossip girl, Sex and the city, og en haug med andre. For tiden går det i white collar. 

 

Håper på svar fra dere! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg en melding :)

Hei dere! Ser denne tråden er noen uker gammel, men jeg prøver meg likevel :) 

 

Jeg er nettopp fylt 23 år og har som dere opplevd at ting etterhvert dabber litt av med de man tidligere brukte mye tid sammen. Savner egentlig en god gjeng å henge med! 

 

Jeg er samboer og sammen har vi også en liten hund, noe som betyr at vi må ut på tur hver dag. Er overvektig, men håper ikke det skremmer dere! Jeg er egentlig glad i å gå på fjellet, men de siste årene har sofaen fristet mer, noe jeg nå holder på å gjøre noe med. 

 

Er utdannet adjunkt, søker jobb og ellers nyyyter jeg det faktum at jeg er ferdig med skolen (i det minste for en stund). Når det kommer til serier liker jeg: Game of thrones, Girls, Gossip girl, Sex and the city, og en haug med andre. For tiden går det i white collar. 

 

Håper på svar fra dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har ikke svart på sånt før, men kan jo prøve :)

 

Jeg er snart 23 år, og har heller ikke så masse kontakt med den ''gamle'' vennegjengen, noe jeg savner.

Jeg har en samboer, og vi har det veldig bra sammen :)

Jeg jobber som kokk, og trivest med det. Lager litt mat hjemme også, men det blir ikke så mye til vanlig, da er det nok med 8 timer på jobb :P hehe..

Ellers er jeg glad i tv-serier, liker best de som er litt spennendes, f.eks. NCIS, pretty little liars, orphan black orange is the new black osv :)

Jeg er ikke noe glad i å trene, har prøvd å bli medlem på treningssenter noen ganger, men har endt opp som støttemedlem etter et par måneder...

Jeg driver med geocaching, så jeg kommer meg litt ut på tur med det :) Dere kan lese om det her: https://www.geocaching.com/guide/

 

Så visst noen syns dette hørtes spennendes ut er det bare å ta kontakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hei, er 22 år og bor i Bergen. Leter også etter noen nye venner, da alle mine venner bor i Østfold. Liker shopping, lunsj turer, trene, film/serier. :) send gjerne en melding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj. Har ikke fått med meg at det har blitt oppdatert her. Så kjekt at det er flere her som søker venninner :) Jeg er fortsatt på leting og håper å finne tonen med en eller flere av dere. Send gjerne privat melding  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 23 år og bor i Bergen, 10 minutt fra sentrum ca :) Bodd her i 2 år sammen med kjæresten min som går på skole, jeg selv har akkurat fått meg ny jobb på parfymeri. Jeg liker det vanlige jeg og, shoppe, dra på trening, kafe, kino, skravlekvelder hjemme med god mat eller snacks. Liker tvserier som gossip girl, the vampire diaries, big bang theory. Som person er jeg morsom (liker jeg å tro!), omtenksom og ganske avslappet :) Hadde vært kos med en god venninne, har liksom ikke funnet "den rette" enda, hahaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år og bor i Bergen, 10 minutt fra sentrum ca :) Bodd her i 2 år sammen med kjæresten min som går på skole, jeg selv har akkurat fått meg ny jobb på parfymeri. Jeg liker det vanlige jeg og, shoppe, dra på trening, kafe, kino, skravlekvelder hjemme med god mat eller snacks. Liker tvserier som gossip girl, the vampire diaries, big bang theory. Som person er jeg morsom (liker jeg å tro!), omtenksom og ganske avslappet :) Hadde vært kos med en god venninne, har liksom ikke funnet "den rette" enda, hahaha.

Hei :) er selv på jakt etter venninner da alle mine er i Østfold. Er en jente på 22 år, studerer til barnehagelærer. Liker mye av det samme som du skriver: filmer/serier (har selv fulgt med på gossip girl 😂), shopping, lunsj turer, trene eller bare slappe av og snakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har ikke svart på sånt før, men kan jo prøve :)

Jeg er snart 23 år, og har heller ikke så masse kontakt med den ''gamle'' vennegjengen, noe jeg savner.

Jeg har en samboer, og vi har det veldig bra sammen :)

Jeg jobber som kokk, og trivest med det. Lager litt mat hjemme også, men det blir ikke så mye til vanlig, da er det nok med 8 timer på jobb :P hehe..

Ellers er jeg glad i tv-serier, liker best de som er litt spennendes, f.eks. NCIS, pretty little liars, orphan black orange is the new black osv :)

Jeg er ikke noe glad i å trene, har prøvd å bli medlem på treningssenter noen ganger, men har endt opp som støttemedlem etter et par måneder...

Jeg driver med geocaching, så jeg kommer meg litt ut på tur med det :) Dere kan lese om det her: https://www.geocaching.com/guide/

Så visst noen syns dette hørtes spennendes ut er det bare å ta kontakt :)

(Jente 22) Det så jo utrolig morsomt ut! :) blir gjerne med på en tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei :) er selv på jakt etter venninner da alle mine er i Østfold. Er en jente på 22 år, studerer til barnehagelærer. Liker mye av det samme som du skriver: filmer/serier (har selv fulgt med på gossip girl ), shopping, lunsj turer, trene eller bare slappe av og snakke

Ååå, kjæresten min studerer også til å bli barnehagelærer :) Hadde vært koselig å bli kjent med folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, kjæresten min studerer også til å bli barnehagelærer :) Hadde vært koselig å bli kjent med folk!

Så morsomt da! Hvilket år er han på? :) jobber eller studerer du?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt da! Hvilket år er han på? :) jobber eller studerer du?

Så at du jobbet på parfymeri :) hvis du flyttet hit for to år siden, hvor er du ifra? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt da! Hvilket år er han på? :) jobber eller studerer du?

Haha ja morsom tilfeldighet. Han går det 3. året nå :) Hva med deg?

Så at du jobbet på parfymeri :) hvis du flyttet hit for to år siden, hvor er du ifra? :)

Ja jeg jobber på Vita :) Jeg kommer fra Haugesund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...