Gå til innhold

Kom tilbake lille-pus


Åge Mustafa

Anbefalte innlegg

Det var kjedelig å lese, for hun virket veldig kunnskapsrik, klok og balansert. 

Antageligvis den brukeren jeg har sett mest fornuftige svar fra på KG.

Akkurat det er også oppskriften på "hvordan bli gjenstand for hat."

Det er dem som ikke orker sånt. Spesielt ikke når de selv blir satt på plass.

Da er tydeligvis målet å undergrave den personen, etterpå.

De blir blinde for alt annet enn å ta den personen.

 

Det er ganske enkelt egoisme. De har et stort ego og takler ikke å la andre holde på med sitt, mens de selv passer sine egne saker.

 

Edit: Det krever modenhet å bare la andre mene det de mener, og ikke la seg forstyrre av dette. Noen har ikke sånn modenhet.

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste i den der bunadstråden. Det virker som noen er jævelige bare for å være jævelige, og at de ikke tåler at andre mennesker har sine egne liv og sine egne meninger om ting. Det kan virke som noen mennesker tror poenget med å delta i diskusjonsforum er å få andre til å bli lei seg.

Jeg er helt enig.

 

Har observert over et lengre tidspunkt at Lille-Pus hadde noen ekle AB etter seg som konsekvent gikk inn for å være jævlige mot henne. Frekke og utidige i sine kommentarer til henne, og dro frem svar hun hadde gitt i andre tråder for å bruke det mot henne og hetse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Som de to over seier: i tillegg blei alt ho skreiv tolka i verste meining, og alle tilløp til humoristisk sans blei teke heilt alvarleg. Og når dei møtte motargument så argumenterte dei attende med noko anna ein eller annan hadde sagt om noko anna att. 

 

Eg har blitt for å forby ABar etter dette.

 

Det er ikkje noko artig her utan Lille-pus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvilken bunadtråd er det?

Anonymous poster hash: ec2e8...aba

 

Den tråden er nå ryddet og redigert, så det er ikke noe poeng å linke til den, dersom du tenkte å lese hva som ble sagt til henne. For det står ikke der lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis slenger jeg ikke meg med på slike tråder der det handler om brukere, eller tråder som handler om hvilke brukere du liker etc, men denne er det eneste tråden jeg virkelig kan tenke meg å henge meg på: Lille-Pus kjenner nok ikke til meg, men jeg har lest mye av det hun har skrevet og fått med meg hva slags bruker hun er og hun er så definitivt den brukeren jeg setter størst pris på.

 

At det har vært "debattanter" som har forfulgt (om jeg har oppfattet det riktig) henne og trakassert henne, viser at det dessverre finnes mennesker som har underutviklende sjelsevner, og mangler totalt folkeskikk og som skriker og slår rundt seg uten å tenke på at dette er mennesker bak enhver nick. For meg har slike "debattanter" lav verdi, i den forstand at de ikke har noe å by på, verken av kunnskap, tanker eller bidrag. Det eneste de har å by på, er deres mangel på folkeskikk og intelligens. 

 

Så ja, Lille-Pus må definitivt komme tilbake, og være en motvekt til nett-trollene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

:pasha:  :pasha:  :pasha:  :pasha:  :pasha:  :pasha:  :pasha:  :pasha:  :pasha:

 

Overbruk av rullerende puser ( Det var en ulykke ). Snart overhetes server`n, og KG dauer: Du får mange sinna brukere etter deg.

Hva har du tenkt å gjøre med det, hmmm? Pusene trenger pus-mor * lol * som må stryke de på huet: Roe de ned. 

Komme tilbake kanskje? * blunk blunk *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

w00t? Tenkte nettopp at jeg måtte gå inn og søke på undertøysråd fra henne her (igjen), fordi jeg vil ha retro strømper, og hun vet jo hvor jeg må kjøpe dem fra.. Så kjipt, selv om hun helt sikkert ikke aner hvem jeg er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Jacklost

Hva skjer med at alle veteranene forsvinner? Først lille pus og nå arabella. Kvinneguiden vil aldri bli det samme igjen uten dem :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg likte lille pus veldig godt, men mistet respekten jeg hadde for henne når hun sletter alle innlegg i bunad tråden. Jeg synes det er feigt og veldig teit at det er lov å bare etterlate seg et punktum i en diskusjon du ikke vinner før du sletter deg. Anonymous poster hash: 5bea3...4f6

Enkeltbrukere kan vell ikke slette innlegg, kan dem?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Enkeltbrukere kan vell ikke slette innlegg, kan dem?

Jo, men du må gå inn på hvert enkelt innlegg, trykke "Redigere"-knappen, og så kan du slette tekst/innhold. Det som står igjen er et innlegg med kun brukernavnet ditt.

Men ja, kom tilbake Petite Chat! Ikke at vi diskuterte nevneverdig mye, men du er/var en glimrende kunnskapskilde for undertøy. Og mattipsene dine var også gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Ah, jeg tenkte over det feil :P

Men kom tilbake lille pus :( Vi trenger slike kloke og smarte brukere som deg. Du visste alltid hva du skulle si i enhver diskusjon du var i :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Jacklost

Som de to over seier: i tillegg blei alt ho skreiv tolka i verste meining, og alle tilløp til humoristisk sans blei teke heilt alvarleg. Og når dei møtte motargument så argumenterte dei attende med noko anna ein eller annan hadde sagt om noko anna att. 

 

Eg har blitt for å forby ABar etter dette.

 

Det er ikkje noko artig her utan Lille-pus!

Dette er jo bare forkastelig! Hvordan kunne hun ha blitt behandlet slik hele tiden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...