Gå til innhold

Supras spenning!


Supramundane

Anbefalte innlegg

Krysser fingrene for at TR og testene kommer snart :jepp:

Ja, samme her! Enda ikke skjedd noe :glare:

God morgen. :kaffekopp:

Håper du får en fin dag og en fin uke. :klem:

Takk det samme kjære får!

Hm, har du ikke brukt prevensjon denne måneden altså? TR ikke dukket opp? Man vet jo aldri, du kan jo ha vært kjempeheldig allerede før dere har kommet igang ;)

Har ikke brukt prevensjon siden medio august, og så hadde jeg en bortfallsblødning fra helvete (seriøst, helt forferdelig). Etter det har vi hatt sex hver dag, og jeg skulle hatt TR den 23.sept etter planen.. men jeg tenker jo at det er syklusen som er lang (35 dager i dag) og uregelmessig. Regner med jeg får tester i posten i dag eller morgen, så får nå ta en test bare for ordens skyld.

Hadde vi fått klaff allerede nå hadde vi vært latterlig heldige! Tør ikke håpe på det :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan vel fort gå litt tid før kroppen kommer i skikkelig gjenge igjen etter at man har sluttet på prevensjon... Eller så har du vært i rute før du vet ordet av det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trrooooor kanskje at jeg har forstadiet til mensen nå.. Skal ikke legge ut om for mye detaljer, men lyyyys lys brunt?.. hmm. Får se. Det er uansett bedre hvis den kommer nå, enn at det tar ukesvis. Da har jeg en første syklus på 35-36 dager, og det er ikke så tullete.

:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i går kveld fikk jeg altså litt symptomer på TR, og i dag fortsatte det. Det er den merkeligste starten på TR jeg har hatt, men så har jeg ikke hatt "naturlig" en på 15 år... Ukjent terreng! :vetikke:
Det gav meg i alle fall en syklus på 35 dager, og HVIS neste syklus blir 35 dager må jeg regne litt på når jeg er forventet å ha EL og IKM.. Etter hva jeg kan se blir det EL rundt 19.okt, og IKM 3.november?? Tuller jeg nå eller`?
Og i tillegg, når bør jeg begynne å teste for EL? 10 dager etter mensen er ferdig?
---
Andre ting som skjer for tiden er at svigerfar og damen hans er på besøk hos oss. Vi hadde en nydelig hjortemiddag i går kveld, men jeg fikk alt for lite søvn og betaler for det i dag med en dundrende hodepine allerede før solen er stått opp. Dette kan bli en laaaang dag... :rolleyes:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de forkortelsene og utregningene kan jeg ikke svare deg på. *gammel frøken langt inni overgangsalderen* :fnise:

Men jeg kan gi deg en :kaffekopp: og en hodepinetablett. :jepp:

Håper dagen blir fin. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dagen din ble raskt bedre! :)

35 dagers syklus er helt akseptabelt dersom du ikke har hatt naturlig mens på mange år! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de forkortelsene og utregningene kan jeg ikke svare deg på. *gammel frøken langt inni overgangsalderen* :fnise:

Men jeg kan gi deg en :kaffekopp: og en hodepinetablett. :jepp:

Håper dagen blir fin. :klem:

Takk, det kom seg utover dagen! :klem:

Håper dagen din ble raskt bedre! :)

35 dagers syklus er helt akseptabelt dersom du ikke har hatt naturlig mens på mange år! :nigo:

Ja, er det ikke egentlig veldig akseptabelt?? :klo: jeg fant liksom ut det samme selv! Jeg var så redd for å ikke få den på månedsvis (litt paranoid), så jeg syns at 35 var helt OK. Jeg har tross alt ikke hatt naturlig mens på 15 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at den endelig kom da :danse:

Og 35 dagers syklus høres da ikke ille ut etter 15 år på p-piller nei.. Min er da på 32 dager, og jeg har nesten ikke gått på p-piller i det heletatt, lenge siden er det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk 13 uker, 91 dager uten mensen da jeg sluttet på hormoner sist :bond:

Så jeg hadde vært superfornøyd med 35 dager :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med bare sex annenhver dag når mensen er ferdig? Jeg fikk positiv EL-test forrige måned, men klarte ikke bli gravid igjen, så jeg sier til helvete med den EL-testinga :ler:

Endret av Mammasjokket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at den endelig kom da :danse:

Og 35 dagers syklus høres da ikke ille ut etter 15 år på p-piller nei.. Min er da på 32 dager, og jeg har nesten ikke gått på p-piller i det heletatt, lenge siden er det og.

Ja, jeg sier meg storveis fornøyd egentlig! Håper det betyr at jeg faktisk har eggløsning også, det gjør vel som regel det når man har mensen? Usikker - men dette er en god start! :strix:

Jeg gikk 13 uker, 91 dager uten mensen da jeg sluttet på hormoner sist :bond:

Så jeg hadde vært superfornøyd med 35 dager :nigo:

Oi! Ja da er jeg enda mer fornøyd! :fnise: 13 uker måtte være utrolig frustrerende hvis du skulle prøve med en gang??

Klar for å kjøre på nå da altså :nigo:

:danse: Er så klar så klar! Nå må tiden bare gå fort! :laugh:

Hva med bare sex annenhver dag når mensen er ferdig? Jeg fikk positiv EL-test forrige måned, men klarte ikke bli gravid igjen, så jeg sier til helvete med den EL-testinga :ler:

Ja, du har jo egentlig rett. Vi har sex hver dag nesten, så sånn sett er det jo ikke noe problem. Tror jeg vil EL-teste mest for å bare se at jeg har den én gang - og så etter det så går det naturlig. Jeg driver og innbiller meg selv at jeg er en av de som kommer til å slite, så tror jeg slapper mer av hvis jeg får bevis på at "systemet" fungerer! :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan nok være greit for deg å få den lille bekreftelsen på at systemet er i gang ^^

Tiden kommer garantert ikke til å gå fort fremover :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har jo egentlig rett. Vi har sex hver dag nesten, så sånn sett er det jo ikke noe problem. Tror jeg vil EL-teste mest for å bare se at jeg har den én gang - og så etter det så går det naturlig. Jeg driver og innbiller meg selv at jeg er en av de som kommer til å slite, så tror jeg slapper mer av hvis jeg får bevis på at "systemet" fungerer! :klo:

Den skjønner jeg absolutt. Det var litt derfor jeg tok de testene nå første prøveperiode etter fødsel, for å se at jeg hadde EL siden jeg aldri kjenner noen symptomer på det.

Leste et sted at sædkvaliteten blir dårlig hvis en har sex hver dag, så de anbefalte hvis en er aktiv prøver at en bør begrense seg til annenhver dag? Synes det høres litt trist ut å begrense seg også jeg da. Hadde ikke vi hatt baby, så hadde vi sikkert ønsket å ha det oftere, her er vi heldige hvis vi i det hele tatt får det til rundt eggløsning siden vi ikke har en sovebaby ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok være greit for deg å få den lille bekreftelsen på at systemet er i gang ^^

Tiden kommer garantert ikke til å gå fort fremover :fnise:

Ja, jeg må rett og slett vite! Har jeg ikke EL blir det uansett ikke positiv graviditetstest, og da vil jeg heller vite.

Tiden går så seeeeeeeeent. Dag 2 bare, herreguuuuud.

Den skjønner jeg absolutt. Det var litt derfor jeg tok de testene nå første prøveperiode etter fødsel, for å se at jeg hadde EL siden jeg aldri kjenner noen symptomer på det.

Leste et sted at sædkvaliteten blir dårlig hvis en har sex hver dag, så de anbefalte hvis en er aktiv prøver at en bør begrense seg til annenhver dag? Synes det høres litt trist ut å begrense seg også jeg da. Hadde ikke vi hatt baby, så hadde vi sikkert ønsket å ha det oftere, her er vi heldige hvis vi i det hele tatt får det til rundt eggløsning siden vi ikke har en sovebaby ;)

Ja vi må vite. Orker ikke gå rundt og lure og ikke få noen spire.

Jeg har også hørt om det med dårligere sædkvalitet, fordi svømmerne blir ikke helt moden? Vi liker å være veldig aktive, men helt hver dag blir det ikke. Får jo slitasjeskader

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, sa jo at tiden kommer til å gå saakte :fnise:

Herregud, ser farmen for første gang i år, i dag :P

Hva gjør Supraaaa i kveld? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå nå har jeg hatt noen sykt travle dager på jobb. Alt som skal være gjort før høstferien er gjort, og jeg har offisiellt fri! Nå har jeg gjort klart arbeidslisten for høstferien, og den er lang. I tillegg må jeg jobbe med masteroppgaven hvis jeg skal ha noe håp om å bli ferdig en vakker dag :glare: Det er mye for meg, for tiden. Jeg føler at jeg såvidt klarer å holde hodet over vannet, men har troen på at det blir bedre etterhvert. Blir det ikke det så holder jeg ikke ut i flere år i alle fall.

Har som kjent TR, og det har gått overraskende bra. Da jeg hadde bortfallsblødning våknet jeg flere netter av at jeg lå i en pøl, og at det bare fosset ut da jeg reiste meg. Helt forferdelig. Jeg måtte til slutt ha alarm på tre ganger om natten for å gå på do..... Nå er jeg på dag 4 og har hatt veldig lite egentlig. Dag 2 var mye, etter det helt normalt, og kanskje til og med mindre enn normalt. Deilig! Spent på å se hvor lenge den varer denne gang, sist var det 14 dager. :roll:

Ser frem til en fin helg med samboeren nå. Han jobber neste uke, men det skal jo egentlig jeg og. Vi nyter hverandre utrolig mye for tiden.. han er så god med meg. Jeg har aldri møtt en mann som har et sånt omsorgs"behov", i form av at han tenker så mye på alle rundt seg. Han blir lett rørt, og viser meg med gode ord og varme klemmer (og mer) hvor mye han elsker meg. Det er så godt å ha det sånn! Vi fantaserer om familieliv og alt vi skal gjøre sammen, og jeg gleder meg til absolutt alt. Det er en ganske magisk følelse når man står på startstreken av et samliv, og kjenner at de puslespillbrikkene man selv ikke klarte å få helt på plass (eller kanskje ikke en gang klarte å finne), de ligger nå pent på sin plass. Alt er trygt og godt, kjærlig og oppmerksomt. Jeg er så uendelig takknemlig for alt jeg har. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et godt forhold :) Som Harlekin sier, det er jo sånn det skal være :)

Må si jeg flirte litt først, da jeg leste setningen "Vi nyter hverandre utrolig mye for tiden", men det er fordi jeg er en barnslig koffert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...