Gå til innhold

En tenårings prøvedagbok (17)


Tuppeline1

Anbefalte innlegg

I dag er jeg omtrent 2 dpo, litt usikkert da det ble så mye kluss med el-testene. Siste smilefjes på testen var i allefall på ettermiddagen på onsdag, fikk negativ på kvelden igjen å har hatt det siden da. Håper det er nok med samleie samme kvelden som siste smilefjes :-)

Ellers har jeg ingen symptomer, ikke forventet det heller da jeg bare er 2 dpo. Håper at det kommer noen symptomer snikende snart, påfølgende av positiv test!

Er hjemme med lillemann som er syk i dag. Er ikke lengre en to uker siden sist, men det er vell typisk å være så ofte syk i begynnelsen av bhg.

Skal ikke klage. Det er jo godt å ha en dag fri også, bare kose meg med gutten min, å håpe på at det er et lite frø inni der som setter pris på at jeg slapper av litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 dpo i dag. Tenkte jeg skulle skrive ned alle (ønske)symptomer, så jeg har det til neste pp :)

Har siden 3 dpo hadd

- masse utflod, nesten som elslim.

-en mild hodepine

-I natt har jeg drømt helt ekstremt, alt i drømmene virket så realistisk.

-I hele går murret det og stakk nederst i magen.

Praktisk talt er det vel ikke mulig med symptomer før egget fester seg, å det er vell enda litt i det tidligste laget :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6 dpo i dag. Fortsatt de samme symptomene som ovenfor i tillegg til at jeg er forferdelig trøtt (kan jo være på grunn av at vi er inne i vinterhalvåret)

Å så har jeg fått noen kvalmebølger (kan være at jeg er litt dårlig til å spise regelmessig).

Ellers har "el-slimet" fortsatt å øke på, skjønner ingen verdens ting. Kan strekke det kjempe langt, å det ser ut som eggehvite. Begynner egentlig å undre på om jeg har el igjen?

Er tom for eltester, så får ikke testet..

Tenker jeg skal svi at den første testen 9 dpo, altså på fredag. Har på følelsen at den vil bli negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg gal!! Knallpositiv el-test igjen?? Tredje gangen denne syklusen.. Hva i all verden.. Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg gal!! Knallpositiv el-test igjen?? Tredje gangen denne syklusen.. Hva i all verden.. Noen som har opplevd det samme?

Syklusen jeg hadde før jeg ble gravid prøvde kroppen min på el 3 ganger før den fikk det til :) Det er normalt med kluss i blandt og positiv el-test gir ingen garanti for at egget faktisk slipper å da prøver kroppen gjerne igjen til den får det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusen jeg hadde før jeg ble gravid prøvde kroppen min på el 3 ganger før den fikk det til :) Det er normalt med kluss i blandt og positiv el-test gir ingen garanti for at egget faktisk slipper å da prøver kroppen gjerne igjen til den får det til.

Da håper jeg på at kroppen min klarte det denne gangen. Har hatt tydlige el-smerter samt litt såre brystvorter. Hadde Ingen symptomer da jeg fikk pos el-test de to andre gangene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 eller 3 dpo i dag (velger å tro 3) lite symptomer, kanskje fordi jeg ikke syker meg opp så veldig nå. Er lei av å konstant måtte gå å tenke på om det er noen symptomer som sniker seg på. Skal prøve å koble ut helt, å la være å tenke så veldig mye på prøvingen når jeg er i dpoland :-) har en dårlig følelse på denne pp, blir ikke overasket om tanta kommer på besøk til planlagt tid.

Nå skal jeg bare kose meg med helg! Skal ta helgavasken å lage biff til kvelds. Håper dagene får fort! Tenker jeg skal teste 8 eller 9 dpo :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har tanta kommet, og jeg tror jeg tar meg en pause både fra babyverden og kvinneguiden... Tror jeg overanalyserer det hele, så jeg stresser meg opp i skyene..

Kommer tilbake om jeg får noen som helst forhåpninger om at jeg er gravid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...