Gå til innhold

MissStiles & Mr M vil ha barn


MissStiles

Anbefalte innlegg

Litt om oss: Begge i begynnelsen av 30 årene. Vi har vært sammen i 2 år og 1 måned. Bodd sammen i 1,5 år. Kjøpte leilighet sammen i august i fjor. Nå har vi begge hatt samme stilling fast i 1 år og i fjor høst begynte vi for fullt å snakke om barn. Vi har begge lyst på barn og hadde det kun vært mitt valg så ville vi begynt for leeeenge siden. Men det er greit å ha det praktiske i orden.

Jeg sluttet med p-piller den 28.desember.

Nå er det bare å prøve og være litt aktive og se hvordan det går....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende!

Normalt sett er rådet "annenhver dag" godt nok så lenge man har EL, så da er det bare å vente i spenning :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wei Wei

Så spennende. Var det da du som startet samtalen om barn? Hvordan var det?

Jeg og kjæresten har nå vært sammen i 1 år og 2 mnd. Vi bor ikke samen, men bor hos hverandre 3 dager i uka. Jeg skulle ønske vi ble en liten familie snart, men mener det er hans rolle å bestemme. Jeg er litt gammeldags når det gjelder forhold og roller i familien.

En gang så vi på film og det passet til tema om barn-planlegging. Jeg spurte om han ønsket seg barn i fremtiden. Og jo, det hadde han ønsket seg lenge, men livssituasjonen var sånn at han var aldri gift eller hadde barn. Men han er gankse glad i niesa mi, så han er god med barn...

Du er heldig at alt går så fint med dere. Tenk deg, det er ikke så lenge siden jeg leste om M i dagboka di og nå er dere samboere og planlegger barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende. Var det da du som startet samtalen om barn? Hvordan var det?

Takk for at dere alle vil følge med.

Jeg kan svare deg først Wei Wei. Det var jeg som tok opp dette med barn. Vi har vel alltid snakket om når det passer å flytte sammen, kjøpe leilighet osv... Men jeg sliter ikke akkurat med å ta opp noe som betyr mye for meg. Jeg vil veldig gjerne ha barn og det vet jeg at han vil og. Men eneste ungen jeg har sett han sammen med, er niesen hans. Og han er kjempeflink sammen med henne. Det hjelper. Men vi er jo de første i vennegjengen hans som tenker på barn. I mine vennegjeng er det flere som har barn.

Jeg ville slutte på p-pillene i høst men jeg vil ikke ha barn før vi begge er klare. Og etter å ha snakket mer og mer om det, så det til at jeg sluttet med dem på nyåret. Ikke sagt det til noen av vennene mine enda. Vet ikke om jeg vil ha spørsmålet om hvordan det går med prøvinga hele tiden.

Men men...

Det har vært en ganske slitsom uke. Ikke vært syk men ganske dårlig form. Forkjølelsen har endelig begynt å bli bedre. Føler meg ikke akkurat veldig sexy når jeg er dårlig og derfor har det vært stille på soverommet. Hehe.. Men håper vi kan ta det igjen...

God helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rolig uke..

Gleder meg til helgen.. Da skal vi på fjellet.. Bo på hotell, spise god mat, stå på ski, stand-up ++

Da blir det kanskje litt tid til S-E-X... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helgen var både bra og dårlig. Godt å komme seg bort en helg. Det ble 2 skiturer på oss. Men lite søvn pga veldig harde og vonde senger. Og jeg ble dårlig av et eller annet på lørdag så det ødela litt av den dagen. Dessverre ble det lite sengekos pga at mensen dukket opp. Typisk når man har dratt på tur men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Ikke vært så mye å fortelle.. Blitt mye jobb og trening i det siste..

Men denne helgen har vært fin :hjerte: Kjæresten min har bursdag i morgen. Så vi har kost oss med å bake kake begge to. Og vi har hatt besøk av familien hans.

I morgen blir det middag & kino etter jobb. Han skal få bestemme hvor vi skal spise og hvilken film vi skal se. Gleder meg til å gi han bursdagsgaven.

Selv om vi har lyst på barn, har vi ikke vært særlig flinke til å være aktive på den fronten. Men vi prøver så godt vi kan. I løpet av helgen har vi snakket litt om barn og når vi var innom en bokhandler i går, fant jeg en navnebok. Vi snakker mye om navn, både til jente og gutt. Mange navn vi er veldig enig om.

Men vi har fått kost oss litt i helgen :humpe: . Også prøve å være litt mer aktive fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en del aktivitet på soverommet den siste uka. Kanskje jeg burde kjøpe noen tester når jeg får lønn imorgen? Bare for sikkerhetsskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Det har vært en del aktivitet på soverommet den siste uka. Kanskje jeg burde kjøpe noen tester når jeg får lønn imorgen? Bare for sikkerhetsskyld.

Hvor lenge har dere vært aktive prøvere nå? Er dette deres første PP?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...