Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir kanskje mer sjøliv her etterhvert. Jeg er vokst opp ved sjøen med seilbåt og det hele, men blir ikke så mye sjøliv her når jeg bor i Trondheim ;)

Har bestått båtførerprøven da :briller2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en sløv morgen :sjenert:

Hadde planer om å komme meg på skolen rundt kl 10, men ligger nå under teppet på sofaen fremdeles. Litt vanskelig å motivere seg for å komme seg på skolen når jeg ikke har noen forelesninger.. Må vel komme meg hjemover i 14-tida også, siden jeg skal på middag med en bedrift i dag kl 16. Jeg kan like smøremiddager altså :lur: Middag på et hotell med mingling og informasjon om bedriften. Skal få skrevet it CV i dag også, så jeg kan dele den ut :)

Kanskje jeg skal ta skolearbeidet i sofaen i dag? *kremt* Kjenner jeg meg selv rett blir det en dag med KG og TV :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var jammen helga over...Har vært inne og vært syk med forkjølelse og veldig vondt i bihulene i helga, så jeg er litt skeptisk til operasjon i nesa i morgen.. Må vel ringe til klinikken og høre om formen min er grei nok. Da jeg snakket med dem på fredag sa sykepleieren at det var greit så lenge jeg ikke hadde feber, og det har jeg jo ikke. Allikevel er jeg skeptisk på grunn av at jeg nyser og hoster, og at bihuler og ører er tette..

Har feilberegnet litt på tiden i dag også, har forelesning kl 10, og ikke kl 9 som jeg tenkte.. Da blir det en ekstra time med KG da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykepleieren på klinikken likte ikke at bihulene mine var tette, så da blir det ikke noen operasjon i morgen. Får krysse fingrene for at det ikke er 2 mnd ventetid til neste ledige time ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får krysse fingrene for det, og at det ikke kommer midt oppi eksamensperioden.. Har hatt en ganske lang morgen i senga i dag, stod opp rundt halv elleve, og når sitter jeg i sofaen med ullgenser og en kopp med te ;) Virker som om jeg ikke er fullt så tett i hodet i dag, så da går det rette veien ihvertfall ;)

Burde vel ha begynt med litt skolearbeid, men det er vanskelig å motivere seg altså... :sukk:

Edit: Sikler på denne jeg

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Oooh den så skikkelig fin ut :wow:

Skal dere kjøpe nå, eller forstod jeg det slik at dere venter til sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter nok til sommeren, for da vet vi forhåpentligvis hvor vi begge skal jobbe, og kan bestemme hvor vi skal bo ;) Det frister både med enebolig utenfor oslo og leilighet i oslo, men regner med det blir det siste. Da slipper vi altfor mye pendling og så er det kortere vei til det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til helga! Får besøk av foreldrene mine (og bikkja) og så skal tantebarna mine + foreldre også være i byen i helga :hoppe: Jeg håper på noenlunde fint vær så det er mulig å ta seg en tur til en hytte i marka. Hvis ikke kan det være at det blir badeland i stedet med småungene :)

Skal bli godt å få litt ordentlig kvalitetstid med familie og hund igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest- silje

Åh så koslig med besøk :danse:

Ja lettere med liten vei, men hvis man tenker på unger, så er det jo deilig å ha ett hus, og gjerne en plass som ikke er midt i byen heller, men det kommer jo an på planene deres da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig koselig med besøk i helga, vi fikk gått en lang tur i marka på lørdagen, så vi fikk slitt ut bikkja litt... Det var ganske trist når de dro på søndag, men var samtidig godt å få leiligheten for seg selv også :)

Denne uka har jeg virkelig satt inn støtet på skolen, 2 dager på rad med lesesal frem til 16 :hoppe: I går fikk jeg sendt avgårde en jobbsøknad også, fristen er på fredag, så var greit å bli ferdig.

I går kveld var jeg og M på kino og så Taken 2 etter middag på Wok Away. Taken var faktisk første filmen vi så sammen, så det var litt spesielt ;)

Nå er det snart avgårde til 3 timer forelesning og resten av dagen skal benyttes til en øving.

Ha en fin dag! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Ooooh taken 2!! Håper den var like bra som den første, men ikke fortell om den ikke var det! Forventningene er skyhøye til den filmen, da Enern er min favorittfilm gjennom tidenene, så da må toern også levere, føler jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tiden flyr fra meg føles det ut som.. Begynner å få ganske dårlig tid på det prosjektet jeg skriver nå i høst, det vil si, jeg har ikke begynt å skrive noe særlig enda.. Satser på at jeg får begynt denne uka, for neste uke er jeg i Wien...

Helga har vært ganske rolig, vi var en tur i sverige på lørdag med gratisbussen, så fikk kjøpt litt bacon og masse usunt :fnise: I går hadde vi besøk av brodern til M og dama, så da benket vi oss foran tv'en og så på gærningen som hoppet fra 39 000 meter..

Straks klar for avreise til skolen, krysser fingrene for en effektiv dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikke mange timene før avreise til Østerrike for en konferanse. Skal dra i morgen, og være frem til lørdag, så forhåpentligvis blir det tid til å oppleve landet og byen på kveldene :)

Vi får sponset turen av diverse firmaer, og må underveis skrive rapport i fra konferansen for å ha noe å vise til.

Nå driver jeg og pakker siste rest, finner frem billetter og reservasjonsnummer. Skal bli deilig med en liten "ferie"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake igjen fra en liten uke utenlands :hoppe:

Har hatt en veldig fin tur, inkludert middag på ambassaden og 3-retters på en fancy restaurant. Den siste svei i lommeboka altså, men maten var helt fortreffelig!

Kom hjem til tom leilighet, M er på familiebesøk i helga. Snille kjæresten min hadde puttet brus og sushi i kjøleskapet, i tillegg til å gjemme godteri rundt omkring i leiligheten :rodmer: Gleder meg til han kommer hjem i morgen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tida går så altfor fort! Torsdag allerede jo.. Skulle egentlig ha vært ute og gjort de siste registreringene mine til oppgaven på mandag og tirsdag, men det ble utsatt på grunn av snø. I dag har varmegradene kommet, så da håper jeg å få gjort det i morgen og på mandag.

På tirsdag var jeg på en bedpres og fikk 10 min samtale med han som er sjef for den avdelingen som jeg er aktuell for. Litt nervepirrende, men er greit å få trening med å snakke for seg :) Jeg skulle ta kontakt igjen ved en annen anledning for å snakke mer, og eventuelt sende dem en mail. Lønna var det ikke noe å si på ihvertfall, nybegynnerlønn på 533.000 og med 5 ukers ferie pluss jul og påske. Det kan jeg like :lur:

Jeg får vel komme meg nedover til lesesalen og begynne ordentlig med dagen i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...