Gå til innhold

Prøvedrømming


Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Nei jeg sier nok ikke det riktig enda gitt... Nei jeg sier jeg går på antibioika grunnet urinveisinfeksjon jeg.... :briller::vetikke::sjenert:

Tror jeg er litt smågal, for jeg har fortalt to venninner og tre familiemedlemmer at vi prøver, haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stikker innom og legger igjen et spor! :)

Blir spennende å følge med fremmover! :)

Kos dere masse ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du er ikke smågal.. bare jeg som er reservert ! haha

Btw: hvordan får du prøvedagboken din som en link i signaturen din.. jeg får liksom bare lagt inn hele url'n jeg :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom og legger igjen et spor! :)

Blir spennende å følge med fremmover! :)

Kos dere masse ikveld!

Hurra for nye følgere :) :) Håper du får en flott helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du er ikke smågal.. bare jeg som er reservert ! haha

Btw: hvordan får du prøvedagboken din som en link i signaturen din.. jeg får liksom bare lagt inn hele url'n jeg :S

Sitter bare på iPhonen nå og får ikke vist deg her med en print screen, men du merker teksten du vil linke og trykker på det symbolet med to ringer, som henger sammen. Der skriver du inn URL-en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter bare på iPhonen nå og får ikke vist deg her med en print screen, men du merker teksten du vil linke og trykker på det symbolet med to ringer, som henger sammen. Der skriver du inn URL-en :)

Takk! Fikk det til :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatering fra denne kanten:

Lurer på om eggløsning har vært. Har svakere og svakere eggløsningstester (eller, om jeg i det hele tatt har, får bare fortsette å teste), mye mensmurringer og mer utflod (beklager detaljene). Får nesten bare se hva dette er. Trolig ingenting, men man ønsker jo det, innerst inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Har du bare testet svakere og svakere? Det hadde jeg også. (masse utflod også, sorrysorry) Fikk aldri testet om det evt var positivt.

Hump i vei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bare testet svakere og svakere? Det hadde jeg også. (masse utflod også, sorrysorry) Fikk aldri testet om det evt var positivt.

Hump i vei!!

.

Ja, syklusen min er på bærtur etter jeg sluttet på cerazette i starten av juli. Rakk bare å gå omlag 4 mnder på den, men den gjorde sitt for å tulle alt til, hehe.

Men ja, hva er greia med utfloden? Kommer det alltid rundt disse tider? Jeg har liksom aldri kartlagt syklusen min. Før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Vet ikke helt selv faktisk,hehe! Men jeg har en del ubalanse i hormonene. Og jeg tror ikke p-piller har gjort det noe bedre så proppet av hormoner som de er!

Men TR kom i kveld hos meg, da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Vet ikke helt selv faktisk,hehe! Men jeg har en del ubalanse i hormonene. Og jeg tror ikke p-piller har gjort det noe bedre så proppet av hormoner som de er!

Men TR kom i kveld hos meg, da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her bare murrer det, men ingen mens. Har ikke stikkinger, så er bare en kropp i ubalanse for min del, og ingen graviditet. Enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en knallpositiv EL-test i dag. Den streken som indikerer EL kom først og var sterkere enn den andre. Så ja, da er det bare å koselig litt ekstra nå, hihi:) Ble så glad for den testen. Var redd jeg aldri skulle se en positiv test, rett og slett. Så, dette blir en spennende tid fremover.

Har forøvrig helt sykt ømme brystvorter. Fikk det i går. Noen andre som sliter med det samme? Regner med det er bare kroppen min i hormonell ubalanse etter pilleslutt, men føler i alle fall at alt fungerer. På et vis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Da er det bare til å hoppe til sengs ;) jeg hadde også sykt ømme brystvorter da jeg sluttet på ppiller.. Var en syklus eller to.. Rundt både el og mens, så ikke la deg lure :) jeg var overbevist om at jeg var gravid, men den gang ei. Bare kroppen som stabiliserer seg og begynner fynke som normalt igjen, ettersom den slipper egg og du får kjenne på alle hormonforandringer og "gravid"symptomer som er tilstede hver mnd, da kroppen er gravid to uker uten befruktet egg. Derfor mange blir lurt og tror dem er gravide mange ganger :)

:fnise: var i det filosofiske hjørnet idag gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare til å hoppe til sengs ;) jeg hadde også sykt ømme brystvorter da jeg sluttet på ppiller.. Var en syklus eller to.. Rundt både el og mens, så ikke la deg lure :) jeg var overbevist om at jeg var gravid, men den gang ei. Bare kroppen som stabiliserer seg og begynner fynke som normalt igjen, ettersom den slipper egg og du får kjenne på alle hormonforandringer og "gravid"symptomer som er tilstede hver mnd, da kroppen er gravid to uker uten befruktet egg. Derfor mange blir lurt og tror dem er gravide mange ganger :)

:fnise: var i det filosofiske hjørnet idag gitt!

Du har helt rett, det er hormonforstyrrelser. Men, satser på at EL-testen i hvert fall er korrekt og jeg faktisk har EL nå. Dette er jo PP1 og mitt aller første forsøk noen sinne. Er så spennende dette!! :) Hvordan går det med deg? Har du fått besøk av den kjipe, ubudne gjesten TR? Eller, kan det være en liten lykkespire på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Krysser fingrene for el er i gang ja :) lykke til!

Tr har enda ikke dukket opp her, så aner ikke hva det går i.. Er i pp3 da, føler ingen spire på gang da.. Tiden vil vise :) spennende å være prøver, men den setter tålmodigheten på prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krysser fingrene for el er i gang ja :) lykke til!

Tr har enda ikke dukket opp her, så aner ikke hva det går i.. Er i pp3 da, føler ingen spire på gang da.. Tiden vil vise :) spennende å være prøver, men den setter tålmodigheten på prøve!

Hvordan føler du deg i dag da? Har du tenkt til å ta en test? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt to knallpositive EL-tester på søndag og i dag. På søndag (den med tre-bakgrunn) kom faktisk den positivestreken før den kontrollstreken, og i dag kom de samtidig og kontrollstreken er litt sterkere enn i går. Har mensmurringer, ømme brystvorter og er særdeles ustabil humørmessig :gjeiper: .

Det jeg lurer på er om jeg mao har EL i dag? Eller, hadde jeg det i går? Mensmurringene har jeg lest kan være fordi eggstokkene skyver egget nedover i krampebevegelser, så det er jo bare et godt tegn sånn sett :smilorange: .

post-62501-0-03315000-1344238823_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Hadde du sex innen 48 timer, så har du i følge fasit svar truffet el. Best er jo om du hadde sex dagene før også, da sæden kan leve i opp til 5 døgn!

Håper du har truffet ;) krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du sex innen 48 timer, så har du i følge fasit svar truffet el. Best er jo om du hadde sex dagene før også, da sæden kan leve i opp til 5 døgn!

Håper du har truffet ;) krysser fingrene for deg!

Måtte sjekke min womanapp og jepp, hadde :sengekos: både lørdag og i går, og definitivt i kveld. Bør være sikret da, hehe :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...