Gå til innhold

jeg er så forbanna svak


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rotet rundt med en mann i snart 1 år. I vår fortalte jeg han at jeg hadde falt for han, og han sa helt rett frem og ærlig at han ikke vil ha noe forhold. At han ikke vil rushe seg inn i noe. Det gikk lang tid hvor vi bare pratet smått over meldinger, uten å treffes. Men i det vi traff hverandre igjen så veltet alt opp i meg igjen. Jeg er head over heels for han, og han aner det ikke. Enten viser han ikke at han vet, ellers ignorerer han det. Jeg er så svak.. Han byr frem armkroken, han stryker på meg, han er så god. Ber meg sove over, holder rundt meg. Det er jo ikke bra i det hele tatt for meg og mine følelser. Sex'en er grei nok. For det er jo fuckfriends vi er. Men kan han ikke bare holde seg til sex da, og heller ta den korte veien å kaste meg ut, i stedet for å be meg sove over?

Jeg klarer ikke legge han fra meg. Og jeg tørr ikke fortelle han heller, for jeg orker ikke enda en tale om at han ikke vil ha noe forhold etc. Det er bare sårende, og jeg vil ikke høre at jeg ikke er bra nok.. Slå meg hardt.. Noen?



Anonymous poster hash: 39164...65f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spis brødskiver med leverpostei. Da blir du stor og sterk!

Jobber med saken! :danse:

Anonymous poster hash: 39164...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...