Gå til innhold

Eksen og kontakt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eksen min forsvant plutselig i frustasjon. Usikkerhet ødela forholdet vårt. Begge har barn fra før. Jeg gjorde det slutt ikke så mange mnd etter vi møttes pga jeg følte ikke han brydde seg nok om meg. Det skal sies at han har hatt det ekstremt travelt i 1 år, men han kom krypende tilbake tross alt at jeg flørtet på meldinger med en fyr. Han logget seg inn på facebooken min etter det ble slutt første gangen..

Jeg har aldri gjort sånnt før og jeg hadde ville aldri vært utro mot han. Jeg kan ikke unnskulde det som skjedde, men jeg rømte nok fra virkeligheten siden han viste minimalt med interresse for meg..

Uansett jeg følte meg aldri helt trygg på han etter vi ble sammen igjen. Jeg gjorde alt for den mannen. Etter han forsvant har jeg prøvd å få han tilbake. Han gav ingen respon før 2 mnd etterpå fikk jeg en vennlig melding av han i sammenheng med min datters bursdag.

Han har ting som er mine som han har lovd å komme med, men det virker som han ikke klarer se meg. Uansett jeg vet at han elsket meg når han gikk og at han følte vi to var noe helt spesiellt, men frykten og hans egen usikkerhet ødela for oss.

I går sendte jeg meld til han igjen. Han er på ferie. Utrolig nok svarte han ganske kjappt. Han skrev: Han var litt brisen, men jeg kommer innom en dag jeg kommer hjem. Glad i deg<3

Jeg har slettet han både på facebook og snap. I dag ut av det blå får jeg en snap fra han, et bilde av solnedgang og der han skrev ferie:)

Jeg kjente jeg ble sint inni meg. Han har vært kald hele tiden etter bruddet. Vet at han bryr seg om meg, men hvorfor gjør han dette?

Setter pris på innspil fra dere. Jeg elsker denne mannen og jeg vet at vi hadde klart å komme oss styrket gjennom dette. Jeg har gjort mine feil, men han var ikke den beste kjæresten og tok nesten kun i mot uten om i starten.. Dette vet han, men tiden vi møttes på var helt feil. Jeg tror stoltheten hans er for stor..

Anonymous poster hash: 07872...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...