Gå til innhold

Sjekket opp av utlendinger på gaten HELE tiden - aldri nordmenn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kan ha flere grunner. Kanskje går du litt utfordrende kledd, kanskje holdningen din får dem til å prøve seg, kanskje de synes du er "knullepen"?

Jeg har aldri blitt sjekket opp av utlendinger men jeg har vel en sånn holdning som sier at de bare kan glemme det. :P

Anonymous poster hash: 9be9b...f05

Er ikke utfordrende kledd :P Holdningen kan det jo være. Kanskje jeg fremstår desperat eller utstråler jeg at jeg ønsker å bli sjekket opp? Hva legger du i holdning? Synes det er vanskelig at de kan se slikt ved at jeg sitter på en benk eller bare går forbi på gata. Huff, hva er knullepen? Billig? :S Et lett ligg?

Anonymous poster hash: 0ad58...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen kilo for mye?? De har det med å legge an på slike i den tro at de vil være takknemlige for oppmerksomhet...

Ser at TS har avkreftet at hun er tykk. Men jeg er enig med tankegangen din. Som regel når jeg ser innvandrermenn med norske damer, så er det slike damer som ikke er spesielt attraktive etter norsk standard. TS burde være åpen for at oppmerksomheten handler om at hun har et utseende og en framtoning som disse gutta anser for 'oppnåelig'. Det kan dreie seg om ikke verdens mest attraktive utseende, kanskje en utstråling som sier billig eller dårlig selvtillit.

Anonymous poster hash: 9bcdf...c80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at TS har avkreftet at hun er tykk. Men jeg er enig med tankegangen din. Som regel når jeg ser innvandrermenn med norske damer, så er det slike damer som ikke er spesielt attraktive etter norsk standard. TS burde være åpen for at oppmerksomheten handler om at hun har et utseende og en framtoning som disse gutta anser for 'oppnåelig'. Det kan dreie seg om ikke verdens mest attraktive utseende, kanskje en utstråling som sier billig eller dårlig selvtillit.

Anonymous poster hash: 9bcdf...c80

Kanskje du har rett, har også tenkt slik, men hvorfor tenker ingen norske, desperate at jeg har dårlig selvtillit og derfor oppnåelig? Skulle jeg ikke utstråle at jeg var et lett bytte også for norske? Ser andre her har nevnt de også blir sjekket opp stadig av innvandrere, må alle disse være under middels attraktive?

Anonymous poster hash: 0ad58...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva med dem som stirrer når de kjører forbi eller går forbi? Får mange flere blikk enn folk som faktisk prøver. Hva er poenget med å stirre og tenke at jeg er oppnåelig men ikke prøve mer?



Anonymous poster hash: 0ad58...900
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pels? Incels? Skjønner hvorfor du ikke akkurat er pikenes Jens, for å si det sånn..

Men bra damer vil ikke ha tapere som trakassert. Men det er mulig du også overser mange av damene, siden du avskriver alle som ikke var "hot stuff" på ungdommsskolen.

Anonymous poster hash: 0236d...686

Spar deg herskeforsøkene a. Pels på knaggen er et kjent uttrykk, incels er legit ord for de som ikke får sex.

Resten av innlegget ditt ga ingen mening iht til mitt, jeg skrev kun at visse damer ble tiltrukket av visse gutter med en viss adferd. Det er kanskje flaut å innrømme for kvinner eller whatever men det er enkelte mindre sjarmende trekk som enkelte damer tiltrekkes av, samtidig er det mindre sjamrende trekk som basically ingen damer tiltrekkes av. Ferdig med saken.

Endret av Jegern Puahate
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvorfor bare utlendinger gjør det for deg, jeg har ikke det problemet. Kanskje jeg er iferd med å miste min sexapeal.

Skal vi gi deg et seriøst svar på det, så får du legge ut et bilde. Evt slædde trynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har rett, har også tenkt slik, men hvorfor tenker ingen norske, desperate at jeg har dårlig selvtillit og derfor oppnåelig? Skulle jeg ikke utstråle at jeg var et lett bytte også for norske? Ser andre her har nevnt de også blir sjekket opp stadig av innvandrere, må alle disse være under middels attraktive?

Anonymous poster hash: 0ad58...900

Fordi norske menn ikke sjekker opp folk på gata i like stor grad som utlendinger gjør.

Anonymous poster hash: 9bcdf...c80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at TS har avkreftet at hun er tykk. Men jeg er enig med tankegangen din. Som regel når jeg ser innvandrermenn med norske damer, så er det slike damer som ikke er spesielt attraktive etter norsk standard. TS burde være åpen for at oppmerksomheten handler om at hun har et utseende og en framtoning som disse gutta anser for 'oppnåelig'. Det kan dreie seg om ikke verdens mest attraktive utseende, kanskje en utstråling som sier billig eller dårlig selvtillit.

Anonymous poster hash: 9bcdf...c80

De går etter både "normale" jenter og veldig pene jenter. Det vet jeg for det har skjedd med både meg (normal) og min sykt pene venninne.

Anonymous poster hash: 28d37...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ekkelt og plagsomt ut. Ikkefordi det er utlendinger, men å sjekke opp noen på gaten? Respektløst...

Anonymous poster hash: e77df...10c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor prøver bare utlendinger seg på gaten? :( Har du opplevd dette? Veldig ubehagelig

Anonymous poster hash: 0ad58...900

Ja, disse svenskene kan være utrolig innpåslitne.

Anonymous poster hash: f873c...4b4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke i Oslo lenger pga det.

Anonymous poster hash: 963fa...c0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar deg herskeforsøkene a. Pels på knaggen er et kjent uttrykk, incels er legit ord for de som ikke får sex.

Kjente uttrykk brukt av folk med grusomt språk. En ypperlig måte å vise seg helt uten finesse og sosiale antenner. Det å bruke slik språk, er i seg selv en måte å sørge for at man ikke kommer nær bra damer.

Resten av innlegget ditt ga ingen mening iht til mitt, jeg skrev kun at visse damer ble tiltrukket av visse gutter med en viss adferd. Det er kanskje flaut å innrømme for kvinner eller whatever men det er enkelte mindre sjarmende trekk som enkelte damer tiltrekkes av, samtidig er det mindre sjamrende trekk som basically ingen damer tiltrekkes av. Ferdig med saken.

At det finnes tragiske damer, har da ingen tvilt på. Men det er ikke noe jeg verken orker å tenke på, eller ser noen grunn for menn å bekymre seg nevneverdig for.

Jeg kjenner kun skikkelige mennesker, av begge kjønn. De bruker et pen språk og går etter andre ortlige mennesker når de leter etter partnere.

Anonymous poster hash: 0236d...686

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjente uttrykk brukt av folk med grusomt språk. En ypperlig måte å vise seg helt uten finesse og sosiale antenner. Det å bruke slik språk, er i seg selv en måte å sørge for at man ikke kommer nær bra damer.

At det finnes tragiske damer, har da ingen tvilt på. Men det er ikke noe jeg verken orker å tenke på, eller ser noen grunn for menn å bekymre seg nevneverdig for.

Jeg kjenner kun skikkelige mennesker, av begge kjønn. De bruker et pen språk og går etter andre ortlige mennesker når de leter etter partnere.

Anonymous poster hash: 0236d...686

Igjen, spar deg hersketeknikene a, evt anmeld meg til språkrådet

Til din info så finnes det også "skikkelige" jenter som digger utlendingsbadboys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, spar deg hersketeknikene a, evt anmeld meg til språkrådet

Til din info så finnes det også "skikkelige" jenter som digger utlendingsbadboys

Kommentarene om språk er ikke hersketeknikk i denne sammenhengen, men en direkte kommertar til hva kvinner styrer unna. Og slikt språk står høyt på listen.

Det å "digge badboys" er i seg selv er bevis på at man overhodet ikke kommer innenfor min definisjon på skikkelig eller bra.

Anonymous poster hash: 0236d...686

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentarene om språk er ikke hersketeknikk i denne sammenhengen, men en direkte kommertar til hva kvinner styrer unna. Og slikt språk står høyt på listen.

Det å "digge badboys" er i seg selv er bevis på at man overhodet ikke kommer innenfor min definisjon på skikkelig eller bra.

Anonymous poster hash: 0236d...686

Når du bevisst bruker mitt ordvalg for å diskvalifisere min personlige erfaring er det i høyeste grad et forsøk på hersketeknikk, ved siden av å være irrelevant tøv iht tema.

Din definisjon er for snever, kvinner med god økonomi og respektable stillinger har seg med kriminelle og lignende typer, er nok pga spenningen, i tillegg til at badboys ofte har et oversnitt utseende, som igjen gir dem selvtillit til å være utagerende tøffinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nesten ukentlig blir jeg sjekket opp av utlendinger som spør om vi skal gå en tur eller gå på cafe. Noen ganger gir de seg ikke, følger etter, men gir seg som regel etter en stund. Opplever aldri dette med nordmenn. Har jeg et utseende bare utlendinger liker? Hvorfor gjør ikke nordmenn det samme? Føler meg skikkelig ille av dette, føler meg nesten latterliggjort.

Anonymous poster hash: 0ad58...900

Fordi nordmenn er annerledes enn disse utlendingene, hvem de nå måtte være. Vi er annerledes mht til kultur og oppdragelse. I tillegg vil det ikke overraske meg, dersom det gjennomsnittlige utdanningsnivået, og inntektsnivået, til utlendinger som sjekker på gaten, ligger lavt sammenlignet med nordmenn flest.

Anonymous poster hash: 604e1...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offtopic men: Hvorfor bruker omtrent alle her Anonym bruker hele tiden? Slitsomt opplegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du bevisst bruker mitt ordvalg for å diskvalifisere min personlige erfaring er det i høyeste grad et forsøk på hersketeknikk, ved siden av å være irrelevant tøv iht tema.

Din definisjon er for snever, kvinner med god økonomi og respektable stillinger har seg med kriminelle og lignende typer, er nok pga spenningen, i tillegg til at badboys ofte har et oversnitt utseende, som igjen gir dem selvtillit til å være utagerende tøffinger

Det er ikke meningene dine jeg diskvalifiserer pga språket ditt, meb dine sjanser på bra damer.

Meningene dine diskvalifiserer jeg pga innholdet i dem. Du har sikkert sett enkle merkelige tilfeller, men det er ikke noe hold i påstandene dine i den virkelige verden. I alle fall ikke utenom enklettilfeller (og det vil alltid finnes enkeltpersoner som roter til livet sitt)

Anonymous poster hash: 0236d...686

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, spar deg hersketeknikene a, evt anmeld meg til språkrådet

Til din info så finnes det også "skikkelige" jenter som digger utlendingsbadboys

Bra du skrev "skikkelige" i hermetegn, disse jentene bare fremstår som noe de innerst ikke er.

Anonymous poster hash: 93c91...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...