Gå til innhold

Kjæresten bruker alle pengene sine på bildeler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et kjempebra forhold med verdens snilleste gutt. Bare en ting plager meg. Han bruker ALT han tjener på bildeler. Jeg er klar over at dette er noe han brenner for, vi har ikke delt økonomi og vi er ikke samboere. Han sier også at om vi en gang blir samboere så kommer han selvfølgelig ikke til å holde på sånn som han gjør nå.

Plager meg likevel litt, bekymrer meg for fremtiden. Han er 23 år og bor hjemme. Han har en godt betalt jobb så han kunne spart mye til leilighet, ferier osv, men han bruker ALT. Det er så gale at han omtrent alltid er blakk og det er kjedelig :(

Jeg er student og jobber selv, og eier egen leilighet. Jeg er 21. Så vi er jo på to forskjellige plasser. Jeg må tenke over hva jeg bruker av penger, mens han trenger ikke det. Har prøvd å si sånn at det kaaan jo være lurt å spare litt, og da sier han bare at han skal begynne å spare nå, men tviler på han gjør det. What to do? :(

Anonymous poster hash: 7b22f...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje kynisk av meg å si, men jeg har ingen tro på at han vil kutte ned på kjøpe bildeler om dere flytter sammen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje kynisk av meg å si, men jeg har ingen tro på at han vil kutte ned på kjøpe bildeler om dere flytter sammen.

Samme tenkte jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg er enig i at det er lite gunstig og selv utvilsomt ville valgt å bruke pengene annerledes og flytte ut, er dette faktisk hans valg. Og jeg er enig med Leon over - jeg har null tro på at dette vil endre seg.

Mesteparten av konflikter kvinner opplever med menn er et resultat av at de har funnet en fyr som er "nesten perfekt" og i stedet for å enten akseptere ham eller bytte ham ut, skal de forandre ham.

Hvis det er viktig for deg at en fyr har prioriteringene i orden, finn en fyr som er slik.

  • Liker 3