Gå til innhold

Typen sin bestekompis å meg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I motsetning til mange her, så tror jeg at kameraten er interessert i deg. Men det er ikke lett for dere å bli et par. Da må du gjøre det slutt med typen din (som du uansett må komme deg bort fra). Men så må du holde deg unna kameraten lenge. Så lenge at typen din er helt kommet over deg, og helst har fått ei ny dame. Selv da er det ikke sikkert at det kan bli dere to, det er for mange tabu å bli sammen med exen til en kamerat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kompisen er ingen kompis. Snike seg inn i forholdet, gjøre deg usikker og bruke inside informasjon til å sjarmere vennens kjæreste.

Han der er ikke noe å samle på. Backstabber under falsk flagg.

Hvis denne vennen er homo så tar jeg det tilbake :-)

Endret av Commander
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil det skal bli slutt mellom dere, enten fordi han vil ha deg eller kompisen sin alene.

Det kan være mange grunner til at typen din ignorerer det, kanskje han har gjort det før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til mange her, så tror jeg at kameraten er interessert i deg. Men det er ikke lett for dere å bli et par. Da må du gjøre det slutt med typen din (som du uansett må komme deg bort fra). Men så må du holde deg unna kameraten lenge. Så lenge at typen din er helt kommet over deg, og helst har fått ei ny dame. Selv da er det ikke sikkert at det kan bli dere to, det er for mange tabu å bli sammen med exen til en kamerat.

Vel, du hadde syntes det hadde vært greit at bestevenninna di ble ilag med fyren du nettopp slo opp med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til mange her, så tror jeg at kameraten er interessert i deg. Men det er ikke lett for dere å bli et par. Da må du gjøre det slutt med typen din (som du uansett må komme deg bort fra). Men så må du holde deg unna kameraten lenge. Så lenge at typen din er helt kommet over deg, og helst har fått ei ny dame. Selv da er det ikke sikkert at det kan bli dere to, det er for mange tabu å bli sammen med exen til en kamerat.

Virker ikke som denne "kompisen" har slike moralske sperrer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker ikke som denne "kompisen" har slike moralske sperrer...

Synes TS virker teit også. Hun er mer enn bare litt desperat etter å være i et forhold, samme hvem det er omtrent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han vært oppriktig interessert, så hadde han vært mer diskré om det. Ikke våset på denne måten med fullt publikum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vert bort i det samme. Bortsett fra at kompisen hadde vert utsatt for en ulykke og trengte hjelp så han ble boende hjemme hos oss. Jeg laget mat til han og var snill mot han.

Det begynnte med en klem og så begynnte han å slå meg litt på rumpa når han hadde drukket osv. Jeg sa I fra til min samboer men han feide det bort fordi det var kompisen som i tillegg hadde vert i e n ulykkeog at han var ensom.

Så gikk tiden det ble Facebook meldinger osv. Fra han sin side. Han begynnte å pynte seg når han kom over. Før var det hullete joggebukse nå var det skjorte osv.

Tiden gikk vi skulle ut på byen der skjedde det noe som jeg fortsatt ikke skjønner hva var. Samboeren hadde drukket like mye som kompisen. Plutselig svimte han nesten av etter en øl. Kompisen påstod han måtte dra hjem men at jeg kunne bli og kose oss ute jeg ville ikke men både broren hans og kompisen forsikret meg om at det var vanlig... Jeg ville ikke men samboer kom litt til seg og sa kos deg ute jenta mi.

Jeg ble. Kompis spanderte drinker på meg danset med meg men jeg ville hjem. Etter ca 45 min satt vi i Taxi ville se hvordan samboern min hadde det.

Da vi kom hjem sov han på sofaen. Jeg hjalp han opp tok av han klærne og dekka til med dyne.

Jeg gikk ned og kompisen ga meg en klem han sa vi kunne Se litt på tv. Der satt vi med pledd over oss og samboer kom ned trappen. Han så det og ble helt rabiat! Hele natten gikk ned på å holde han nede han var helt gærn hva han hadde fått I seg og hvem som hadde gitt han det vet jeg ikke. Men det var noe av det verste jeg hadde opplevd. Han er ikke den samme som han var med kompisen lenger. Fortalte meg i etter kant at han så alt men kunne ikke tro det om bestevennen sin. Før han så oss i den sofaen.

Kompisen I ditt tilfelle er like råtten. Han spiller ett spill ja kansje han er forelsket Men spill er det okke som. Han manipulerer både deg og samvoern din. Akkurat slik var det med meg og det er først i etter tid jeg så dette helt klärt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ikke dump kjæresten din. Du har jo en herlig badboy der. En som sørger for at du alltid er litt usikker og går på tå hev. Han kompisen hans er for grei. Du vil kjede deg sammen med han. Noe du innerst inne er klar over. Bare sett i gang et lite sjalusidrama der de sloss og typen din skjeller deg ut etter noter. Da vil du kjenne hvor kåt og våt du blir av typen din sin alfa-oppførsel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Dump kjæresten din! Kanskje du etter tid kan bli sammen med kompisen. Han høres ut som en kjempefin fyr, gitt at han er oppriktig da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du hadde syntes det hadde vært greit at bestevenninna di ble ilag med fyren du nettopp slo opp med??

Nei? Det er jo derfor jeg sier at hun må vente lenge etter at hun har gjort det slutt med typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, husk at denne bestekompisen skal bort på folkehøyskole. Han blir borte da, og han kommer til å finne seg en dame der. Sånn fungerer det for de aller fleste.

Uavhengig av bestekompisen er du ikke lykkelig i forholdet du er i, og du bør gjøre det slutt.

Hva angår bestekompisen, ville jeg ikke hatt særlig håp om at det kommer til å bli dere, i hvert flal ikke på lenge.



Anonymous poster hash: 6c2c1...c64
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei? Det er jo derfor jeg sier at hun må vente lenge etter at hun har gjort det slutt med typen.

Så bestevenninna di kan bli ilag med eksen din nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han SYKER DEG NED?

Lenger enn det trengte ikke jeg å lese. En kjæreste som liker å psyke ned kjæresten sin, er ikke en god kjæreste. Ferdig med den saken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS HER

Jeg har heller ikke bedt om sympati. Utrolig hvordan noen visse folk kan vær! i et forum skriver man tanker eller spør om råd osv. begynner å bli mindre fan av kvinneguiden for hjelp er det siste man kan få her!

Det finnes 2 type negative personer her på kg: De som skriver ut ifra deres eget bitterhet og lar det gå ut over andre å de som bare liker å skrive negativt å se det værste i hvert innlegg å legge seg oppi ting som det ikke står i innlegget men at de påstår selv personlig!

Ser nå at det er ikke vits å skrive en problem jeg har på kvinneguiden å spør etter råd osv når de fleste som svarer er personer med problemer selv som ikke vet hvordan en forum funker.

Anonymous poster hash: 380b0...3d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ts her

Til de andre tusen takk for gode å nyttige svar :) setter pris på det!

og igjen: jeg vil ikke prøve meg på kompisen/bli sammen med han

Anonymous poster hash: 380b0...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her

Til de andre tusen takk for gode å nyttige svar :) setter pris på det!

og igjen: jeg vil ikke prøve meg på kompisen/bli sammen med han

Anonymous poster hash: 380b0...3d3

Men du er ulykkelig i forholdet, vurdert å gjøre det slutt? :unsure:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS HER

Jeg har heller ikke bedt om sympati. Utrolig hvordan noen visse folk kan vær! i et forum skriver man tanker eller spør om råd osv. begynner å bli mindre fan av kvinneguiden for hjelp er det siste man kan få her!

Det finnes 2 type negative personer her på kg: De som skriver ut ifra deres eget bitterhet og lar det gå ut over andre å de som bare liker å skrive negativt å se det værste i hvert innlegg å legge seg oppi ting som det ikke står i innlegget men at de påstår selv personlig!

Ser nå at det er ikke vits å skrive en problem jeg har på kvinneguiden å spør etter råd osv når de fleste som svarer er personer med problemer selv som ikke vet hvordan en forum funker.

Anonymous poster hash: 380b0...3d3

Dette er ett diskusjonsforum. Om folk er uenig med deg så vi de si det.

Jeg synes forøvrig du og bestekompisen til kjæresten din er forferdelige mennesker.

Ikke bare går bestekompisen hans etter dama hans, men jaggu så tåler ikke hu trynet på han heller.

Stakkars mann.

Gå i fra han og la han finne noen som elsker han så får du heller se selv om bestekompisen velger deg eller han.

Anonymous poster hash: 08854...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bestevenninna di kan bli ilag med eksen din nå?

Ja. Jeg har en venninne som er i lag med eksen min. Ikke noe problem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...