Gå til innhold

Hva liker du med din kjære?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva liker du med din kjære?

Jeg liker at han er en god lytter, omtenksom, kjærlig og har en herlig latter!



Anonymous poster hash: 005a9...870
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt!

Han er fantastisk. Støttende og lyttende. Gir av seg selv. Viser hver eneste dag hvor mye jeg betyr for han.

Vi ler masse og koser oss i hverandres selskap. Han er inkliderende og raus.

Rett og slett den beste i hele verden.

Anonymous poster hash: d100a...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at han fikser "alt", ingenting er et problem for den mannen😍

Trygt og godt:)

Anonymous poster hash: ab818...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at den er tilgjengelig når jeg vil. Bare å skru den på, ikke noe problem. Batteriet har jeg kun byttet en gang iløpet av mange mange år.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker vel godt at han er så snill og omtenksom. Han er veldig flink med barn, og det at han også liker barn er et stort pluss fordi jeg selv ønsker meg barn i fremtiden. Ellers liker jeg at han er samfunnsengasjert, romantisk, veldig flink til å lage mat, har samme humor som meg og flink til å lytte. Jeg liker i grunn alt ved ham, selv om han kan være litt surrete, og stort sett er det egentlig bare noe vi kan humre av sammen. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min kjære er veldig flink med å kommunisere, vise følelser, vise at han elsker meg, han er utrolig sjarmerende, omtenksom, bryr seg veldig om meg, og legger fort merke til om jeg ikke har det bra! Bryr seg om alle, er høflig og er rett og slett en snill fyr. så vil si at min kjære har alt, fordi han har så mye mer enn det jeg klarer å ramse opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han er stor og kraftig og har flott hår. Og at vi deler interesser, god mat, sofakos, havestell og hjemlig hygge. At han sover tungt og godt på maven min hver natt. Mens han maler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er den morsomste jeg vet om, han kan få meg til å le uansett hvor lei eller sur jeg er. I tillegg er han en god støttespiller, han er flink til å lytte og han viser hver eneste dag hvor mye jeg betyr for han. Liker så og si alt ved han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er utrolig støttende, og er veldig flink til å gi komplimenter og vise at jeg betyr mye for han og at han setter pris på meg. Han kan lage mat, har god humor, er intelligent og sjarmerende. Han legger veldig fort merke til om jeg ikke har det bra, og gjør alt han kan for å gjøre det bedre :) Det er faktisk veldig lite jeg ikke liker med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker1000

At han er så forståelsesfull, omtenksom og tålmodig. Om jeg er lei meg så lar han meg ikke i stikken(jeg har en tendens til å løpe vekk og ikke ta telefonen :P ), han leter etter meg og gjør alt han kan til han finner meg, viser at han virkelig bryr seg og vi kan sette oss ned og prate om det i timevis.
Han tar seg god tid, lytter og forstår. Han gjør meg glad.
Selv om han er langt unna meg akkurat nå og egentlig er fullt opptatt på si, så tar han seg likevel tiden til å ringe meg hver eneste dag, forteller meg om dagen sin og hører om dagen min, forteller meg hvor mye han savner og elsker meg, snakker om fremtiden vår hvor vi gleder oss sammen. Det gjør meg så lykkelig!
Han kan tulle kjempemasse med meg, få meg til å le, få meg til å gråte, men på en eller annen måte gi meg sommerfugler i magen og et stort smil om munnen uansett. Fordi jeg vet at han elsker meg, og jeg elsker han. Åh, får håpe dette ikke hørtes altfor klisjé ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at den er tilgjengelig når jeg vil. Bare å skru den på, ikke noe problem. Batteriet har jeg kun byttet en gang iløpet av mange mange år.

Hahahaha herregud! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han fikser det meste, flink til å lage mat, er omtenksom, lyttende og snill. For meg er han også ekstremt sexy og attraktiv, itillegg til god i sengen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller meste :-) Noen irriterende uvaner har han selvsagt, men stort sett liker jeg alt ved han. Høy, mørk med blå øyne og akkurat riktig mengde skjeggvekst og muskler :P Flink til å sette ord på følelsene sine, ærlig, snill og morsom. Liker også godt at han har sine egne ting han holder på med og lar meg holde på med mitt, selvstendighet er viktig :) Fineste mannen min <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har endret måten jeg ser på meg selv. Jeg gleder meg alltid til å se henne, fordi vi har en kjemi som er helt unik og som jeg ikke visste jeg ville kunne få til noe menneske. Jeg tror de aller fleste ser på oss som veldig ulike, fordi det er slik vi kan fremstå fremfor andre, men når vi er sammen er det som om vi er skapt for hverandre :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg i går sa rett før vi begge sovnet

"omg jeg vil ha en app som tracker hvor katta vår går, så kan jeg se hva ho driver med om natta, ho har sikkert et hemmelig liv, ho driver sikkert med mye sjukt, lurer på hvor hun gjemmer seg, så får jeg liksom opp sånn kart som på runkeeper, da blir det lettere for meg å fôre ho også"

og at han da sier ganske likegyldig, men med en stemme som nesten brister, som forteller at han veit jeg kommer til å få latterkrapme av det han skal si

"ja, track my iCat kan jo den appen hete"

Og jeg får latterkrampe, og han får latterkrampe, og jeg ler av at han ler, og omvendt igjen og jeg griner og snørrer fordi jeg bare ler, og han syns bare det er sjarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker at han er så åpen om følelsene sine og ikke redd for å fortelle meg alt. også er han så bløt at han gråter selv om jeg er tilstede :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han er stor og kraftig og har flott hår. Og at vi deler interesser, god mat, sofakos, havestell og hjemlig hygge. At han sover tungt og godt på maven min hver natt. Mens han maler.

Er du sammen med en maler, så flott da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...