Gå til innhold

Fyren jeg dater er fortsatt på sukker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I motsetning til kvinner så betyr det svært lite om menn har profil på tinder og sukker med mindre man jobber aktivt for å kontakte kvinner.

Kvinner tar så å si -aldri- kontakt med menn på eget initativ. Så det at han har en profil på sukker betyr sannsynligvis ingenting dersom han ikke har et abonnement som han aktivt bruker.

Og uansett så har du ingenting med hva han foretar seg. Dere er ikke sammen.



Anonymous poster hash: 6d9ae...b63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahha, jeg ble også playa av en på sukker som har navn som begynner på A og slutter på S.....Forundrer meg ikke om han er aktiv ennå.



Anonymous poster hash: ca634...c8d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konsentrere deg om hvem han er overfor deg du, og ikke minst hva dere gjør, er det som definerer hva dere har sammen. Hva han gjør utenom er i grunn uvesentlig, men fatter jo at du ser det som et dårlig kompliment at han er på Sukker, dog vet jeg at jeg ikke hadde stresset med å slette profiler diverse steder selv, dersom jeg hadde truffet ei - poenget er at det ikke trenger bety noe du skal trenge å overtolke på den ene eller andre måte.

Vi damer ser det nok litt annerledes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahha, jeg ble også playa av en på sukker som har navn som begynner på A og slutter på S.....Forundrer meg ikke om han er aktiv ennå.

Anonymous poster hash: ca634...c8d

Hahaha ...send meg en privat meld. Så finner vi nok ut av det! Stakkar jente som er med han nå 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha ...send meg en privat meld. Så finner vi nok ut av det! Stakkar jente som er med han nå

Er han fra Oslo? Ikke verdt å kaste bort mye tid på han, nei. Skikkelig player..

Anonymous poster hash: ca634...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han fra Oslo? Ikke verdt å kaste bort mye tid på han, nei. Skikkelig player..

Anonymous poster hash: ca634...c8d

Fra Akershus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det på samme måte, men i en bisetning sa jeg at jeg vurderte å slette sukkerprofilen min. (Mest fordi jeg var lei den, ikke nødvendigvis fordi jeg ønsket et fast forhold til han).. Han sa han kunne slette sin og en stund etter sendte han print screen fra en deaktivert/slettet profil.. Nå er det kun meg :) Bare spør han og si hva du forventer/mener/føler :)



Anonymous poster hash: 7418b...3cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Jeg pratet med han i går, og spurte han hva han ville med meg, og hvorfor han er på sukker. Han sa at han ikke er så aktiv på sukker, men mente at jeg maste om det. Da jeg svarte at jeg ikke vil bli såret, svarte han bare "Okei"

Jeg kjenner han jo litt, og har lært at kommunikasjon via medier er ikke hans sterke side. Hadde jeg tatt opp dette over telefonen, eller i virkeligheten, ville han nok ha svart annerledes. Men jeg har bestemt meg for å ta avstand fra han nå, og se hva som skjer...

Takk for svar, uansett! :) Dere er supre!



Anonymous poster hash: 8ca62...55b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Akershus. :)

"Min" er fra Oslo, så da er det kanskje ikke samme. Vi skulle hatt en sånn liste på KG, så kunne vi visst hvem å holde oss unna :)

Anonymous poster hash: ca634...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Min" er fra Oslo, så da er det kanskje ikke samme. Vi skulle hatt en sånn liste på KG, så kunne vi visst hvem å holde oss unna :)

Anonymous poster hash: ca634...c8d

Ja! Det burde det vært! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til kvinner så betyr det svært lite om menn har profil på tinder og sukker med mindre man jobber aktivt for å kontakte kvinner.

Kvinner tar så å si -aldri- kontakt med menn på eget initativ. Så det at han har en profil på sukker betyr sannsynligvis ingenting dersom han ikke har et abonnement som han aktivt bruker.

Og uansett så har du ingenting med hva han foretar seg. Dere er ikke sammen.

Anonymous poster hash: 6d9ae...b63

Det er jo ikke riktig.

Mannen ts dater har jo kontakt med andre gjennom Sukker,det har han selv sagt til henne.

Jeg har selv datet en fyr som sa rett ut at han ville date meg og ingen andre. Samtidig opprettholdt han en aktiv profil på en nettdatingside og siden en kompis av meg også var aktiv der kunne han si at hver gang daten min la til nye damevenner på FB kunne han kjenne igjen damene fra denne datingsiden.

Nå dater jeg en som har sluttet som aktiv medlem fordi han har kontakt med meg. Og vi har ikke en gang møttes enda.

Hvis man er seriøs har man ikke behov for å tiltrekke seg flere andre, og annonsere seg som tilgjengelig.

Anonymous poster hash: 89c91...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke riktig.

Mannen ts dater har jo kontakt med andre gjennom Sukker,det har han selv sagt til henne.

Jeg har selv datet en fyr som sa rett ut at han ville date meg og ingen andre. Samtidig opprettholdt han en aktiv profil på en nettdatingside og siden en kompis av meg også var aktiv der kunne han si at hver gang daten min la til nye damevenner på FB kunne han kjenne igjen damene fra denne datingsiden.

Nå dater jeg en som har sluttet som aktiv medlem fordi han har kontakt med meg. Og vi har ikke en gang møttes enda.

Hvis man er seriøs har man ikke behov for å tiltrekke seg flere andre, og annonsere seg som tilgjengelig.

Anonymous poster hash: 89c91...936

Helt eeeenig!!! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke møtt andre kun fordi han ikke har funnet noen interessante kvinner å møte, eller fordi de ikke vil møte han. Når han snakker med dem, så regner jeg med at han tenker på å møte dem også.

Det du kan tolke fra det er i ihvertfall at han ikke er like seriøs som det du er,og det er ikke kjekt.

I tillegg hadde jeg revurdert hele forholdet kun pga måten han snakker på.

svarer kun med smilefjes når du lurer på noe, og virker generelt uinteressert i å diskutere dine følelser.

klarer ikke å forstå helt hva som skjedde jeg..Du prøvde å fortelle han at du syns det er sårt at han fremdeles er aktiv på datingside, og han svarte med smilefjes? Hvorfor? hvordan? hvem gjør sånt?

Høres ikke ut som om du betyr mye for han. Og han syns vel det er plagsomt når en kvinne han ikke bryr seg så mye om lager styr for han..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke møtt andre kun fordi han ikke har funnet noen interessante kvinner å møte, eller fordi de ikke vil møte han. Når han snakker med dem, så regner jeg med at han tenker på å møte dem også.

Det du kan tolke fra det er i ihvertfall at han ikke er like seriøs som det du er,og det er ikke kjekt.

I tillegg hadde jeg revurdert hele forholdet kun pga måten han snakker på.

svarer kun med smilefjes når du lurer på noe, og virker generelt uinteressert i å diskutere dine følelser.

klarer ikke å forstå helt hva som skjedde jeg..Du prøvde å fortelle han at du syns det er sårt at han fremdeles er aktiv på datingside, og han svarte med smilefjes? Hvorfor? hvordan? hvem gjør sånt?

Høres ikke ut som om du betyr mye for han. Og han syns vel det er plagsomt når en kvinne han ikke bryr seg så mye om lager styr for han..

TS her

Det at han er på sukker, er sårt for meg. Jeg har en tendens til å tiltrekke meg rasshøl, og håpet at han var annerledes. Jeg aner ikke hvorfor jeg tiltrekker meg sånne typer, men det gjør jeg nå i bunn og grunn. Snakket med en kompis i går, og han sa; "ja, du har jo vært borti endel rasshøl nå..."

Da jeg sa at jeg var nysgjerrig på hvorfor han var der, svarte han med :), og da jeg sa at jeg ikke ville bli såret, svarte han "okei". Han har aldri vært i et seriøst forhold før, og det har ikke jeg heller, så jeg tror ikke han helt vet eller skjønner hva det vil si å være forpliktet til hverandre. Jeg ser på andre gutter, og tenker "det er ikke han", eller at jeg rett og slett ikke finner andre gutter interessante. Og når han da sier at han prater med andre jenter, så svir jo det, fordi JEG vil ikke snakke med andre gutter. Og han kan jo ikke prate med dem i all evighet, han kommer vel til å møte hun/de?

Jeg kan dessverre ikke se vennelista hans på facebook, så jeg aner ikke om han har lagt til noen jenter der nylig. Og uansett om dette ordner seg eller ikke, så vil jo den grunnleggende tilliten være litt ødelagt. Hvordan kan jeg vite at han ikke kommer til å møte andre jenter når han er med meg? Spesielt når han bor et stykke unna. Det virker ikke som han prøver så hardt for å "beholde meg"...

Anonymous poster hash: 8ca62...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS her

Det at han er på sukker, er sårt for meg. Jeg har en tendens til å tiltrekke meg rasshøl, og håpet at han var annerledes. Jeg aner ikke hvorfor jeg tiltrekker meg sånne typer, men det gjør jeg nå i bunn og grunn. Snakket med en kompis i går, og han sa; "ja, du har jo vært borti endel rasshøl nå..."

Da jeg sa at jeg var nysgjerrig på hvorfor han var der, svarte han med :), og da jeg sa at jeg ikke ville bli såret, svarte han "okei". Han har aldri vært i et seriøst forhold før, og det har ikke jeg heller, så jeg tror ikke han helt vet eller skjønner hva det vil si å være forpliktet til hverandre. Jeg ser på andre gutter, og tenker "det er ikke han", eller at jeg rett og slett ikke finner andre gutter interessante. Og når han da sier at han prater med andre jenter, så svir jo det, fordi JEG vil ikke snakke med andre gutter. Og han kan jo ikke prate med dem i all evighet, han kommer vel til å møte hun/de?

Jeg kan dessverre ikke se vennelista hans på facebook, så jeg aner ikke om han har lagt til noen jenter der nylig. Og uansett om dette ordner seg eller ikke, så vil jo den grunnleggende tilliten være litt ødelagt. Hvordan kan jeg vite at han ikke kommer til å møte andre jenter når han er med meg? Spesielt når han bor et stykke unna. Det virker ikke som han prøver så hardt for å "beholde meg"...

Anonymous poster hash: 8ca62...55b

Kom deg videre! Slik var han jeg datet også. Prikk lik! Og jeg fant ut at han holdt meg på gress. Snakket med flere enn bare meg (og det var ikke bare vennskapelig snakk for å si det sånn).

Dump han! Han er ikke intressert nok dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt problemet. Dere har bare datet 1 måned og dere er ikke kjærester. Så hvorfor skal han slette seg fra sukker? Han har jo ingen forpliktelser ovenfor deg enda, dere er bare i den "bli kjent fasen" fremdeles.

Men syntes det er greit du trekker deg unna som du sier så han slipper ende opp med ei overdramatisk dame. Slitsomt med relasjoner som bare skal pirke og henge seg opp i små ting i lengden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt problemet. Dere har bare datet 1 måned og dere er ikke kjærester. Så hvorfor skal han slette seg fra sukker? Han har jo ingen forpliktelser ovenfor deg enda, dere er bare i den "bli kjent fasen" fremdeles.

Men syntes det er greit du trekker deg unna som du sier så han slipper ende opp med ei overdramatisk dame. Slitsomt med relasjoner som bare skal pirke og henge seg opp i små ting i lengden

Han skal nu det nu da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt problemet. Dere har bare datet 1 måned og dere er ikke kjærester. Så hvorfor skal han slette seg fra sukker? Han har jo ingen forpliktelser ovenfor deg enda, dere er bare i den "bli kjent fasen" fremdeles.

Men syntes det er greit du trekker deg unna som du sier så han slipper ende opp med ei overdramatisk dame. Slitsomt med relasjoner som bare skal pirke og henge seg opp i små ting i lengden

(TS)

Vi har pratet sammen mye lenger enn en måned. Vi pratet over facebook, sms og tinder den første måneden før vi møttes. De aller fleste gangene, har han overnattet her fordi han bor et stykke unna. Vi har ikke møttes i ny og ne, i et par timer, vi har vært sammen i nesten et døgn hver gang. Mulig det er litt mye, men jeg følte at det kom naturlig for oss å være mye sammen.

Jeg trekker meg unna, fordi jeg har inntrykk av at han ikke liker meg NOK til å gi opp "andre damer". For det er jo nettopp det han ikke gjør, når han ærlig sier at han snakker med andre damer. Ville du satt pris på det om ei dame du datet fortsatt var aktivt "på leting"? Eller at hun snakket med andre menn, når dere er på dater og har sex? Jeg vil gjerne vite det :-)

Anonymous poster hash: 8ca62...55b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...