Gå til innhold

Fyren jeg dater er fortsatt på sukker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en fyr i ca en måned, har møtt han fire-fem ganger nå, og vi har hatt sex, vært på dater, fungerer utrolig fint sammen. Vi har god kjemi, og kan le, tulle osv. Har det veldig fint med han. Det eneste negative, er at han bor et stykke unna (ca halvannen time - to timer).

Jeg har vært på sukker i lang, lang tid. Etter at jeg selv følte ting mellom meg og han ble litt mer seriøst, fjernet jeg bilde og profiltekst. Jeg har heller ikke vært aktiv på tinder (det er der jeg møtte denne fyren).

Han sov hos meg natt til i dag, og da vi lå i senga sammen, skulle han sjekke noe på telefonen sin, og da så jeg tilfeldigvis sukkerappen. Jeg ble naturligvis nysgjerrig, og fant han på sukker.no. Han har full profil der, med profilbilde, album, profiltekst og alt.

Jeg spurte han over sms om han snakket med eller møtte andre jenter mens han var med meg (altså, nå som han dater meg), og han svarte; "Snakker med, ja. Ikke møtt noen"

Jeg er skikkelig forvirra. Jeg mener, da jeg sa "Jeg så profilen din på sukker, skjønner du. Derfor jeg lurte", så svarte han bare ":-)" Ingenting mer?! Han ville ikke forklare hvorfor han var der enda, eller hva han vil med meg.

Jeg er veldig forvirret akkurat nå...



Anonymous poster hash: 8ca62...55b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil ikke forklare hva han vil med deg? Han leter nok etter en som er bedre en deg. Sånne menn (eller damer) må dumpes, rett og slett fordi han kommer til å dumpe deg for en annen om ikke så lenge. Ikke kast bort tiden din!



Anonymous poster hash: e7174...3a6
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke forklare hva han vil med deg? Han leter nok etter en som er bedre en deg. Sånne menn (eller damer) må dumpes, rett og slett fordi han kommer til å dumpe deg for en annen om ikke så lenge. Ikke kast bort tiden din!

Anonymous poster hash: e7174...3a6

Men er det greit å spørre han hvorfor han er på sukker? Han sier at han ikke er aktivt på leting, men at han fremdeles har en bruker der, og det samme gjaldt tinder.

Anonymous poster hash: 8ca62...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det greit å spørre han hvorfor han er på sukker? Han sier at han ikke er aktivt på leting, men at han fremdeles har en bruker der, og det samme gjaldt tinder.

Anonymous poster hash: 8ca62...55b

Det greit å spørre han hvorfor han er der, spesielt hvis du er ute etter et forhold. Hvis ikke du er ute etter å bare ha det gøy vil du selvfølgelig ikke kaste bort tiden din på en som ikke vil satse på deg. Du har spurt han og han har gitt deg svar på at han fremdeles er der og ikke vet hva han vil med deg. Spør du meg betyr det at han fremdeles er på leting.

Anonymous poster hash: e7174...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konsentrere deg om hvem han er overfor deg du, og ikke minst hva dere gjør, er det som definerer hva dere har sammen. Hva han gjør utenom er i grunn uvesentlig, men fatter jo at du ser det som et dårlig kompliment at han er på Sukker, dog vet jeg at jeg ikke hadde stresset med å slette profiler diverse steder selv, dersom jeg hadde truffet ei - poenget er at det ikke trenger bety noe du skal trenge å overtolke på den ene eller andre måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: e7174...3a6

Nei, jeg er ikke ute etter kun moro med han. Jeg har vært ganske klar for et forhold en stund nå, og jeg har sagt dette til han. Han sa også at han var ute etter noe seriøst, men jeg vet ikke om han er ute etter noe seriøst med meg.

Han har ikke sagt at han ikke vet hva han vil med meg. Jeg har liksom spurt hva vi holder på med, og da har han svart at han liker å være med meg, og at han vil se hvordan det utvikler seg. I utgangspunktet er dette veldig diffust med meg, men jeg kan jo ikke tvinge et svar ut av han.

Han VIRKER interessert når jeg ER med han. Når det gjelder kommunikasjon via medier, så er han mer laid back. Vi prater på telefonen ganske ofte også. Men så er det denne sukker-profilen som bare gjorde meg 1000 ganger mer usikker...

Anonymous poster hash: 8ca62...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konsentrere deg om hvem han er overfor deg du, og ikke minst hva dere gjør, er det som definerer hva dere har sammen. Hva han gjør utenom er i grunn uvesentlig, men fatter jo at du ser det som et dårlig kompliment at han er på Sukker, dog vet jeg at jeg ikke hadde stresset med å slette profiler diverse steder selv, dersom jeg hadde truffet ei - poenget er at det ikke trenger bety noe du skal trenge å overtolke på den ene eller andre måte.

Jeg er forsåvidt enig i hva du sier. Jeg er ikke den typen som absolutt på ha kontroll på enhver ting folk gjør, og det er bra du forstår hvordan det kan sette meg litt ut av spill at han har en så... aktiv profil på sukker. Jeg er bare redd for at han bruker meg som tidsfordriv...

Anonymous poster hash: 8ca62...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forsåvidt enig i hva du sier. Jeg er ikke den typen som absolutt på ha kontroll på enhver ting folk gjør, og det er bra du forstår hvordan det kan sette meg litt ut av spill at han har en så... aktiv profil på sukker. Jeg er bare redd for at han bruker meg som tidsfordriv...

Anonymous poster hash: 8ca62...55b

For all del, du kan være god nok for øyeblikket, inntil noen bedre dukker opp. Men i så fall er vel ikke han det helt store for deg heller, du vil vel ikke ha han om det er slik?

Det er et sjansespill, å innlede et forhold til noen, det kan jo forsåvidt ryke når som helst og du stiller deg sårbar... Det er du selv som på en måte velger hvor nært innpå deg du vil slippe han, nå har du jo guarden oppe ser jeg og dere har tydelig en vei å gå før tilliten er på plass, det kommer dog dersom dette føles riktig i fortsettelsen (uavhengig av hans sukkerprofil eller ikke)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke ute etter kun moro med han. Jeg har vært ganske klar for et forhold en stund nå, og jeg har sagt dette til han. Han sa også at han var ute etter noe seriøst, men jeg vet ikke om han er ute etter noe seriøst med meg.

Han har ikke sagt at han ikke vet hva han vil med meg. Jeg har liksom spurt hva vi holder på med, og da har han svart at han liker å være med meg, og at han vil se hvordan det utvikler seg. I utgangspunktet er dette veldig diffust med meg, men jeg kan jo ikke tvinge et svar ut av han.

Han VIRKER interessert når jeg ER med han. Når det gjelder kommunikasjon via medier, så er han mer laid back. Vi prater på telefonen ganske ofte også. Men så er det denne sukker-profilen som bare gjorde meg 1000 ganger mer usikker...

Anonymous poster hash: 8ca62...55b

Hvis du tenker logisk så bruker folk sukker og tinder for å finne seg noen. Vanligvis sletter du profilen når du ikke er på leting. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke kastet bort tiden min på en mann som ikke vet hva han vil med meg og som fortsatt har profil både på sukker og tinder,men det er meg.

Det handler ikke om å ha kontroll over han, det handler om å ha kontroll over sitt eget liv. Hvis du er ute etter noe seriøst er menn som han bortkastet tid. Hva er verre enn å bli dumpet for en annen dame av en mann du har stolt på. Det er akkurat det som kommer til å skje så lenge han har de profilene, en dag finner han en dame han liker bedre enn deg.

Du kan lure deg selv og være der for han helt til han vil ha deg ut av livet sitt. Jeg hadde begynt å date andre menn som var ute etter det samme som meg. Bruk tiden din på menn som er ute etter det samme som deg.

Anonymous poster hash: e7174...3a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet en fyr i ca en måned, har møtt han fire-fem ganger nå, og vi har hatt sex, vært på dater, fungerer utrolig fint sammen. Vi har god kjemi, og kan le, tulle osv. Har det veldig fint med han. Det eneste negative, er at han bor et stykke unna (ca halvannen time - to timer).

Jeg har vært på sukker i lang, lang tid. Etter at jeg selv følte ting mellom meg og han ble litt mer seriøst, fjernet jeg bilde og profiltekst. Jeg har heller ikke vært aktiv på tinder (det er der jeg møtte denne fyren).

Han sov hos meg natt til i dag, og da vi lå i senga sammen, skulle han sjekke noe på telefonen sin, og da så jeg tilfeldigvis sukkerappen. Jeg ble naturligvis nysgjerrig, og fant han på sukker.no. Han har full profil der, med profilbilde, album, profiltekst og alt.

Jeg spurte han over sms om han snakket med eller møtte andre jenter mens han var med meg (altså, nå som han dater meg), og han svarte; "Snakker med, ja. Ikke møtt noen"

Jeg er skikkelig forvirra. Jeg mener, da jeg sa "Jeg så profilen din på sukker, skjønner du. Derfor jeg lurte", så svarte han bare ":-)" Ingenting mer?! Han ville ikke forklare hvorfor han var der enda, eller hva han vil med meg.

Jeg er veldig forvirret akkurat nå...

Anonymous poster hash: 8ca62...55b

Han bør dumpes. Hvis han er interessert nok, så vil han ikke logge seg inn på "sukker"/ eller så ville han fjernet bilder og tekst.

Har hatt det slik jeg også. Møtt mange menn som virker til å ha meg helt til de har funnet noe bedre. Det er ikke noe kjekt. Det skaper kun frustrasjon og dårlig selvbilde. Så beste er å komme seg vekk fra slike mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet en fyr i ca en måned, har møtt han fire-fem ganger nå, og vi har hatt sex, vært på dater, fungerer utrolig fint sammen. Vi har god kjemi, og kan le, tulle osv. Har det veldig fint med han. Det eneste negative, er at han bor et stykke unna (ca halvannen time - to timer).

Jeg har vært på sukker i lang, lang tid. Etter at jeg selv følte ting mellom meg og han ble litt mer seriøst, fjernet jeg bilde og profiltekst. Jeg har heller ikke vært aktiv på tinder (det er der jeg møtte denne fyren).

Han sov hos meg natt til i dag, og da vi lå i senga sammen, skulle han sjekke noe på telefonen sin, og da så jeg tilfeldigvis sukkerappen. Jeg ble naturligvis nysgjerrig, og fant han på sukker.no. Han har full profil der, med profilbilde, album, profiltekst og alt.

Jeg spurte han over sms om han snakket med eller møtte andre jenter mens han var med meg (altså, nå som han dater meg), og han svarte; "Snakker med, ja. Ikke møtt noen"

Jeg er skikkelig forvirra. Jeg mener, da jeg sa "Jeg så profilen din på sukker, skjønner du. Derfor jeg lurte", så svarte han bare ":-)" Ingenting mer?! Han ville ikke forklare hvorfor han var der enda, eller hva han vil med meg.

Jeg er veldig forvirret akkurat nå...

Anonymous poster hash: 8ca62...55b

Det der hadde jeg aldri orket. Det er en grunn til at han har kontakt med andre utenom deg og slike menn er sjelden noe å samle på. Dere har ikke møtt hverandre så mange ganger men likevel...Jeg hadde opprettet min egen Sukker-profil og datet andre i ettertid. Og ventet lengre med å ha sex neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der høres mistenksomt ut som han jeg nettopp datet!! 😁 Han begynner vel ikke på A vel?

Anonymous poster hash: 08119...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bør dumpes. Hvis han er interessert nok, så vil han ikke logge seg inn på "sukker"/ eller så ville han fjernet bilder og tekst.

Har hatt det slik jeg også. Møtt mange menn som virker til å ha meg helt til de har funnet noe bedre. Det er ikke noe kjekt. Det skaper kun frustrasjon og dårlig selvbilde. Så beste er å komme seg vekk fra slike mennesker.

Ikke tenk at de fant noe bedre enn deg ihvertfall.De gjør som regel ikke det, for menn av denne typen er ofte på endeløs jakt og blir aldri fornøyd.De tror de skal gjøre det så mye bedre enn forrige gang,men blir ofte hengende på datingsider i årevis fordi ingen vil ha noe seriøst forhold til dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elisabeth1003

Han der høres mistenksomt ut som han jeg nettopp datet!! Han begynner vel ikke på A vel?

Anonymous poster hash: 08119...c10

.

Endret av Elisabeth1003
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der høres mistenksomt ut som han jeg nettopp datet!! Han begynner vel ikke på A vel?

Anonymous poster hash: 08119...c10

Nei, det begynner ikke på A :)

Anonymous poster hash: 8ca62...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har datet en fyr i ca en måned, har møtt han fire-fem ganger nå, og vi har hatt sex, vært på dater, fungerer utrolig fint sammen. Vi har god kjemi, og kan le, tulle osv. Har det veldig fint med han. Det eneste negative, er at han bor et stykke unna (ca halvannen time - to timer).

Jeg har vært på sukker i lang, lang tid. Etter at jeg selv følte ting mellom meg og han ble litt mer seriøst, fjernet jeg bilde og profiltekst. Jeg har heller ikke vært aktiv på tinder (det er der jeg møtte denne fyren).

Han sov hos meg natt til i dag, og da vi lå i senga sammen, skulle han sjekke noe på telefonen sin, og da så jeg tilfeldigvis sukkerappen. Jeg ble naturligvis nysgjerrig, og fant han på sukker.no. Han har full profil der, med profilbilde, album, profiltekst og alt.

Jeg spurte han over sms om han snakket med eller møtte andre jenter mens han var med meg (altså, nå som han dater meg), og han svarte; "Snakker med, ja. Ikke møtt noen"

Jeg er skikkelig forvirra. Jeg mener, da jeg sa "Jeg så profilen din på sukker, skjønner du. Derfor jeg lurte", så svarte han bare ":-)" Ingenting mer?! Han ville ikke forklare hvorfor han var der enda, eller hva han vil med meg.

Jeg er veldig forvirret akkurat nå...

Anonymous poster hash: 8ca62...55b

Viktig å ha mange jern i ilden. Jenter oppgraderer hele tiden. Du har jo fremdeles profil selv?

Anonymous poster hash: 4401c...7d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg møtte min samboer på sukker for ca fem år siden tok det tid før jeg la ned profilen også. Vi møttes flere ganger i uken i over en måned før jeg slettet min profil. Jeg var hele tiden sikker på at jeg ville se hvordan det gikk med han og jeg følte det var noe der, men samtidig var jeg usikker fordi jeg følte jeg ikke var god nok i meg selv. Jeg hadde profilen stående uten å se etter noen eller snakke noe særlig med noen, svarte bare høflig på meldinger at jeg for tiden møtte noen jeg ville se hvordan det gikk med. Min samboer slettet sin profil med en gang. Jeg spurte han om hvorfor og da sa han at sukker ikke var noe for han, sånn egentlig.

Jeg tror at med den rette personen så kan man spørre direkte. Så spør han om hvorfor han fremdeles er der. Da jeg kom til det punktet at jeg ville vite hvor vi stod hen, så sa jeg "Jeg har fått følelser for deg. Jeg trenger å vite hva du synes om meg før jeg investerer mer i dette og risikerer å bli såret ennå mer enn hvis vi avslutter det nå". Han følte det samme og vi ble sammen.

Det trenger ikke bety noe at han fremdeles har en profil, vær åpen om det du tenker uten å anklage, så får du sikkert svar på det du lurer på.



Anonymous poster hash: fe3e9...6a0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg vil mene det er lurt for dere begge at du ikke forsøker å legge halsbånd og lenke på mannen etter en liten måned.

- for om du gjør det, og starter nærmest rigide 'avhør' om hvorfor og hvordan og "Har du meg på gress mens du leter etter den perfekte?" så er det lett for at du skremmer ham bort.

Ja, du er klar for et forhold, men må det bety huskjøp og forlovelsesringer og "I et forhold med xxxx" på Face i dag?

Gi slakk, vær trygg på deg selv, lev livet ditt, og du vil svært ofte se at han blir mer interessert i å 'hanke deg inn' når du ikke er opptatt av å gjete ham.

Dette bare som et lite tips ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der høres mistenksomt ut som han jeg nettopp datet!! 😁 Han begynner vel ikke på A vel?Anonymous poster hash: 08119...c10

Og slutter på s??

Anonymous poster hash: bab23...7f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...