Gå til innhold

Blir konstant påmint om exen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjipt å være singel ass. Jeg blir påmint om exen konstant, hørte en reklame for Idol i stad da noen sang "Det finaste eg veit". Dette var nok til å utløse et hysterisk gråteanfall hos meg, jeg takler ikke høre den sangen da det minner meg om exen.

Ikke kan jeg se på Nyhetene eller norske program heller, av frykt for at det skal være reportasjer fra stedet exen min er fra.

Flere som har det sånn? Føler meg skikkelig dust som reagerer sånn.



Anonymous poster hash: 7062e...d2d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjipt å være singel ass. Jeg blir påmint om exen konstant, hørte en reklame for Idol i stad da noen sang "Det finaste eg veit". Dette var nok til å utløse et hysterisk gråteanfall hos meg, jeg takler ikke høre den sangen da det minner meg om exen.

Ikke kan jeg se på Nyhetene eller norske program heller, av frykt for at det skal være reportasjer fra stedet exen min er fra.

Flere som har det sånn? Føler meg skikkelig dust som reagerer sånn.

Anonymous poster hash: 7062e...d2d

Du er ikke den eneste.

Selv om jeg regner meg selv som "over" eksen min hender det jeg får spontane sorgbølger, og det kan være av helt rare, små ting som for eksempel en spesiell shampolukt, en grønnsakskniv, en sang, det å ta en ferge, et plutselig minne, etc. Er dessuten en rekke serier jeg ikke klarer å fortsette med fordi vi alltid så disse sammen. Vi var sammen i mange år, og selv om det var riktig å gå fra hverandre så hadde vi jo mange fine stunder og det er trist at det endte som det gjorde. Relasjoner er jo helt sentrale i livene våre, så det at det gjør vondt når en relasjon blir brutt opp på den måten er helt naturlig, det skal gjøre vondt.

Men - det blir bedre etter hvert :) Og jeg tror det er viktig å ikke være "redd" for disse "hysteriske gråteanfallene", eller det at man av og til blir veldig lei seg. Jeg syns i alle fall det er greit å bare la de komme, og så passere. Hender rett som det er at jeg står og lager mat og en tåre eller to triller ned over kinnet mitt, men det skjer sjeldnere og sjeldnere, og det plager meg heller ikke noe særlig lengre. :)

Det hjelper også om man klarer å fokusere litt mer på seg selv og hva man selv egentlig vil bruke dagene sine på, om det er en hobby, bli mer sosial, fordype seg i skole eller jobb, eller noe helt annet. Etter hvert vil du kanskje oppdage at det finnes en hel hau med andre kjekke og sjarmerende menn der ute som du kan bruke noe av oppmerksomheten din på. For meg skjedde det helt plutselig. Gikk fra å tenke at alle menn er noen idioter og at jeg aldri kom til å finne en som hadde positive sider som overgikk de negative (ja, utrolig tåpelig tanke), til å plutselig oppdage den ene etter den andre kjekkasen som jo egentlig hadde vært en del av livet mitt hele tiden. :fnise: Og da glemmer man liksom den teite eksen litt oppi det hele...

Så ikke se helt svart på det, det blir bedre :blomst:

Endret av Blondepiken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt å være singel ass. Jeg blir påmint om exen konstant, hørte en reklame for Idol i stad da noen sang "Det finaste eg veit". Dette var nok til å utløse et hysterisk gråteanfall hos meg, jeg takler ikke høre den sangen da det minner meg om exen.

Ikke kan jeg se på Nyhetene eller norske program heller, av frykt for at det skal være reportasjer fra stedet exen min er fra.

Flere som har det sånn? Føler meg skikkelig dust som reagerer sånn.

Anonymous poster hash: 7062e...d2d

Ble han deportert?

Anonymous poster hash: 9faec...ebe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble han deportert?

Anonymous poster hash: 9faec...ebe

Deportert nei, han er fra Hallingdal! Har tidenes kjærlighetssorg pga dette her altså. Leser jeg Dagens Næringsliv, så står det hytteannonser der han er fra. Ser jeg på Nyhetene er det ofte fra der han er fra, og i stad ble jeg IGJEN påmint på han dusten :(

Han dumpa meg hardt og brutalt. Og jeg kommer aldri over det. Får holde meg til amerikanske serier/nyheter kanskje.. men føler meg litt teit for jeg får jo ikke med meg ting som skjer i Norge pga dette her.

Anonymous poster hash: 7062e...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deportert nei, han er fra Hallingdal! Har tidenes kjærlighetssorg pga dette her altså. Leser jeg Dagens Næringsliv, så står det hytteannonser der han er fra. Ser jeg på Nyhetene er det ofte fra der han er fra, og i stad ble jeg IGJEN påmint på han dusten :(

Han dumpa meg hardt og brutalt. Og jeg kommer aldri over det. Får holde meg til amerikanske serier/nyheter kanskje.. men føler meg litt teit for jeg får jo ikke med meg ting som skjer i Norge pga dette her.

Anonymous poster hash: 7062e...d2d

Det går over, det gjør alltid det.

Anonymous poster hash: 9faec...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går over, det gjør alltid det.

Anonymous poster hash: 9faec...ebe

Ja, men nå har det vært sånn i flere år.. føler meg så håpløs! Tenk om jeg fortsatt sitter slik og gråter 10 år fram i tid, det er stusselig å tenke på.

Anonymous poster hash: 7062e...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble han deportert?

Hmmm... Noen har samme sans for humor som meg.

:hug: til deg, TS.

Føler med deg. Du er ikke alene, dessverre.

Anonymous poster hash: b204c...5fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går over, det gjør alltid det.

De lover og lover... Men når gjør det det, ser ikke slutten på lidelsen.

Anonymous poster hash: b204c...5fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for 1 år siden var det verre for meg. Jeg "så" eksen i noen av mine venner og venninner (som et smil, øyne osv., kunne gråte av bare å se på dem), og til og med dyr. Var helt gal i hodet.



Anonymous poster hash: b204c...5fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det er ikke unormalt dette nei. Been there, done that. For en del år siden var det en veistrekning jeg ikke klarte å kjøre på grunn av minnene som strømmet på. fordelen med å ha vært gjennom en slik smell er at en ender opp med å være bedre rustet for neste. En har lært seg hvilke triks som virker og kan bruke disse aktivt både til å dempe smerten og til å forkorte sørgeperioden. Trøst deg med det TS, alt går over til slutt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre å ha elsket og tapt, enn aldri å ha elsket i det hele tatt.



Anonymous poster hash: 76dae...22b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får seriøse andel hallistanker ang xen han føler som han forfølger meg og jeg er sikker på han ville fortsatt uansett hvor han var i verden ja tom om han var død!!!!!!!!!! jeg ser han i hodet mitt hele tiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg blir helt gal av det! jeg vil jo ikke ha disse minnene( dårlige minnene) kjørende rundt i hodet mitt. jeg får BRANn i hodet på en veldig dårlig måte.



Anonymous poster hash: 34d9a...836
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bare xen forresten men MANGE også døde ser jeg inni hodet mitt, og av og til føles det som om det er kamera OVERALT. jeg blir gærn av det. fotoflimmerluft og kamera i phonen og på macen og overalt.



Anonymous poster hash: 34d9a...836
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Det er bedre å ha elsket og tapt, enn aldri å ha elsket i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 76dae...22b

Nåja, dette mener jeg er pisspreik. Ligger ennå VELDIG godt på minussiden her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, dette mener jeg er pisspreik. Ligger ennå VELDIG godt på minussiden her.

Kjærligheten krever ikke, vet du.

Anonymous poster hash: 76dae...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er bedre å ha elsket og tapt, enn aldri å ha elsket i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 76dae...22b

Ikke enig. Med tanke på at jeg har gått til psykolog i 2 år og går på antidepressiva, så nei.. Føles som livet mitt er ødelagt. Hadde jeg holdt meg unna menn hadde jeg sluppet dette. Nå føler jeg jo dum som ikke kan se på nyhetene en gang, jeg aner ikke hva som skjer i verden. For jeg orker ikke begynne å grine og det greiene der.

Anonymous poster hash: 7062e...d2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går igjennom dette selv nå.. Alt minner meg om han, til og med alle klærne mine, parfyme, steder osv:(

Alle sier at dette blir bedre, men finner lite trøst i det når man står midt i stormen og har det helt jævelig!

Så føler veldig masse med deg..

Anonymous poster hash: 82e37...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke påmint han i det daglige. Hadde kjærlighetssorg lenge før jeg brøt ut av forholdet. Men det som plager meg er at jeg har drømt flere ganger ar han har brutt seg inn i leiligheta å bestemt seg for å bli sammen med meg igjen selv om jeg hyler å brøler til han at han må komme seg til helvete ut!! Og ikke minst ut av livet mitt, for godt!
Våkner i vill panikk å føler meg helt ør.. :klo:


Takker høyere makter for at jeg ikke er sanndrømt!

Men det er helt naturlig å føle det sånn TS, men sakte men sikkert blir det bedre :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...