Gå til innhold

Hvordan prøve meg på kollega?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått opp øynene for en kollega. I starten synes jeg han var skikkelig nerd og tenkte at det ikke var min type overhodet. Men nå når jeg har begynt å bli kjent med han så synes jeg han er morsom, omtenksom og har mange av de kvalitetene jeg ser etter i en mann. For et par uker siden ba han og en annen kollega meg med opp til han ene for å spille brettspill. Jeg var dum og sa nei. Men nå angrer jeg bittert på det for det hadde vært en ypperlig sjanse til å bli bedre kjent med han. Vi jobber ikke sammen i det daglige, men treffes gjerne i kaffepauser/lunsj. Hvordan skal jeg prøve meg på han uten at det blir tydelig? Har bare lyst å bli bedre kjent med han uten at det er så tydelig hva jeg prøver på. Jeg er 32, han er 28.



Anonymous poster hash: 8c706...8a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inviter på brettspill hjemme hos deg med et par andre, og pass på at dere kommer på lag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inviter på brettspill hjemme hos deg med et par andre, og pass på at dere kommer på lag ;)

Brettspillet er av typen sex-brettspill, og alle de andre måtte kansellere viste det seg når han var fremme?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hadde en (kvinnelig) kollega av meg (som jeg muligens har et godt øye til) invitert meg med hjem på brettspill, hadde jeg takket ja. Hadde det så vist seg at det var kun meg og henne og et sex-brettspill hadde jeg blitt meget overrasket (dog positivt), men ledd det vekk og spurt en smule sjokkert om vi skulle spille det der, samt prøvd å ytre noe sånt som at det der kan vi ta senere... Hadde sikkert blitt en smule flau på kjøpet. :P Men vil ikke anbefale å gå så langt, til og med selv om man er ganske sikker på at kollegaen er interessert tilbake, den slags er risky business... ;)



Anonymous poster hash: 781df...bda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...